|
|
|
|
 |
anuga
Cuesheet Biatch

Registered: Jul 2004
|
|
|
Sep-25-2007 22:13
|
|
|
 |
 |
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
|
|
|
Sep-26-2007 19:58
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Laszlo
The weekend has landed

|
|
|
Helt okej kväll. Vi kom väldigt sent till Malmö, vilket resulterade i att vår förfest också drog ut på tiden, så det blev inte mer än 2 timmar med Axwell, vilket i och för sig räckte. Avslutningen med feel the vibe var guld (tror det var hans sista låt, vi stack efter den i alla fall). Det mesta var bra utom atmosfären. Kändes väldigt mycket som en kväll på krogen. Det var mycket folk, trångt och småstökigt. Första gången jag ser fyra vakter framför DJ:n. Många som inte var där bara för musiken, men det räknade jag liksom med tack vare det låga priset. Jag var också småseg efter att ha jobbat hela dagen och efter det avverkat fyra timmars bilfärd - hade det inte varit för det hade jag säkert sett mycket mer positivt på hela kvällen. Tummen upp också för dekor/ljus. Inget overkill på något, det gjorde liksom susen. Och skönt att slippa en jobbig laser Det var också förbannat kul att träffa en rad ansikten här från TA som jag inte stött på på väldigt länge, så bara det gjorde hela resan värd Axwell körde över lag väldigt bra prylar, men att han slängde in I found U i bakgrunden på var tredje låt hela kvällen igenom blev lite smått plågsamt mot slutet.
Nästa gång kräver jag ett inträde på minst 200 riksdaler - det filtrerar liksom bort de största dräggen, och man kan stå långt fram utan att bli matad med armbågar från höger och vänster. 
www.laszlo.se
|
|
Oct-01-2007 16:10
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Laszlo
The weekend has landed

|
|
|
Oct-02-2007 23:33
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 19:47.
Forum Rules: