Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > axwell @ slagthuset, 28. september
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

nope, tänkte ta tag i det imorgon så man slipper köa till kassan

www.laszlo.se

Old Post Sep-25-2007 16:33 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anuga
Cuesheet Biatch

Registered: Jul 2004

Gött gött, jag kommer fota =)
Annars är det fotoförbud, bara så att ni vet.

Vi blir många! =)

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Old Post Sep-25-2007 22:13  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

ingen TA-förfest?

Old Post Sep-26-2007 19:16  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

quote:
Originally posted by Funfrock
ingen TA-förfest?

Fasen, det var ju ett tag sedan sist. Hade varit skoj att dra ihop något, för gamla tiders skull liksom =)

www.laszlo.se

Old Post Sep-26-2007 19:58 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benni
merci charles

Registered: Mar 2002

jag får nog köa, jag beställde aldrig nån biljett..

men fuck it, det kommer va mega ball!

Old Post Sep-28-2007 15:46 
Click Here to See the Profile for benni Click here to Send benni a Private Message Add benni to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anuga
Cuesheet Biatch

Registered: Jul 2004

Fan va nice det var! Tror nog inte jag har haft en så skön kväll på hur länge som helst, ren exstas genom hela kvällen, också fick man ju träffa lite peeps man inte sett på ett tag

Mer Mer Mer! Ikväll är det Refuge, så det blir mer!

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Old Post Sep-29-2007 12:20  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

Bra ös på festen

Sa dock ta med mig en sopborste nästa gång så man kan röja undan allt krossat glas. Var ju högvis så man fick ont i fötterna.

Old Post Oct-01-2007 15:42  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Helt okej kväll. Vi kom väldigt sent till Malmö, vilket resulterade i att vår förfest också drog ut på tiden, så det blev inte mer än 2 timmar med Axwell, vilket i och för sig räckte. Avslutningen med feel the vibe var guld (tror det var hans sista låt, vi stack efter den i alla fall). Det mesta var bra utom atmosfären. Kändes väldigt mycket som en kväll på krogen. Det var mycket folk, trångt och småstökigt. Första gången jag ser fyra vakter framför DJ:n. Många som inte var där bara för musiken, men det räknade jag liksom med tack vare det låga priset. Jag var också småseg efter att ha jobbat hela dagen och efter det avverkat fyra timmars bilfärd - hade det inte varit för det hade jag säkert sett mycket mer positivt på hela kvällen. Tummen upp också för dekor/ljus. Inget overkill på något, det gjorde liksom susen. Och skönt att slippa en jobbig laser Det var också förbannat kul att träffa en rad ansikten här från TA som jag inte stött på på väldigt länge, så bara det gjorde hela resan värd Axwell körde över lag väldigt bra prylar, men att han slängde in I found U i bakgrunden på var tredje låt hela kvällen igenom blev lite smått plågsamt mot slutet.

Nästa gång kräver jag ett inträde på minst 200 riksdaler - det filtrerar liksom bort de största dräggen, och man kan stå långt fram utan att bli matad med armbågar från höger och vänster.

www.laszlo.se

Old Post Oct-01-2007 16:10 
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

verkar som att jag missade alla TA's här... förutom Sipowitz som man aldrig missar på en fest mitt gäng tröttnade vid 3 tiden så vi missade slutet. Håller helt med Laszlo, skön kväll men lite väl packat med vanliga fredags-festisar

Old Post Oct-01-2007 23:16  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Först nu slog det mig - Axwell körde ju Audion - Mouth to Mouth. Så jävla äg den låten är. Bara det var värt hela resan. Verkar dock som jag var tröttare och fullare än jag trodde

www.laszlo.se

Old Post Oct-02-2007 23:33 

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > axwell @ slagthuset, 28. september
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAndy Moor @ Ministry of Sound (September 2010) [2011] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPrassai - Kruzin (Mixed) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:47.

Forum Rules: