Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Koninginnedagfeestjes
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
ChooChoo
Junktion



Registered: May 2001
Location: Nijmegen, Netherlands

Me gaat denk ik ook naar Eindhoven. FF kijken of ik morgen me wat beter voel, ben nl. het afgelopen w-end ziek geweest .

mzzls


___________________
Productions:
Junktion - It Never Ends/Shine/Like Of Mind/Wintershowers/Good Memories/Occam's Razor/Money Shot/Way Back
3 Colours vs. Junktion - Spring Of Day / Shimmer // Junktion - Altered Perceptions (Motion Recordings)
3 Colours vs Junktion present The Syndicate - Deception Point

Old Post Apr-29-2002 19:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for ChooChoo Click here to Send ChooChoo a Private Message Visit ChooChoo's homepage! Add ChooChoo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lemming
Senior tranceaddict



Registered: Mar 2002
Location: Heeze, The Netherlands

Okee zo te zien ben ik de eerste die terug is uit Eindhoven.. Goed knallen was het ja. Eerst Eric E, draaide een lekkere set weg, niet helemaal mijn stijl maarja moet kunnen (zat wel een beetje te kloten op het einde toen Tiesto het over moest nemen). En daarna DJ Tiesto.. ik heb maar 5 minuten staan luisteren en toen nam een claustrofobisch gevoel me over en moest ik weg, het was echt zoooooo druk, ik kon mn armen niet eens bewegen. Ik heb de rest van de tijd een beetje achter het podium staan luisteren al was de kwaliteit daar stukken minder.
Ik vond het nogal slecht georganiseerd, ze hadden dit op de Markt moeten doen, of het podium aan de andere kant moeten zetten zodat er veel meer ruimte was geweest...

Old Post Apr-30-2002 16:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Lemming Click here to Send Lemming a Private Message Add Lemming to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:

ben net terug van I LOVE HARDHOUSE Vs PROTOCOL voor de Item.

Was goed! Werd lekker hardstyle gedraaid, veel beukwerk a la Qlimax zeg maarAlleen jammer dat mijn maat last van zn knieen had, zodat ie om 17 uur weg wilde

Maar heb me goed vermaakt daar! Alleen overal die wietlucht, daar werd ik zelf halfstoned van

Old Post Apr-30-2002 17:02 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:

ow ja, er werd ook nog ff gevochten daarzo, ik kon t niet zien, ben te klein Ik zag nog wel een flesje Smirnoff tegen een muur kapot vliegen

de mc zei toen iets van, "als je wil rellen, moet je naar de Arena of naar Rotterdam, wij zijn hier om te stampen!!"

vond ik wel grappig


en dr waren 2 gasten die op een bushokje klommen en gingen staan. Nou dar waren ze lekker emee, iedreen ging ze bekogelen met water/bier/flesjes/tassen(!!). Iedreen lachen en die 2 gaen gelijk eraf klimmen!!! ghehehe

Old Post Apr-30-2002 17:07 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mpost
tranceaddict



Registered: Nov 2000
Location: The Netherlands

quote:
Originally posted by Optimus
ow ja, er werd ook nog ff gevochten daarzo, ik kon t niet zien, ben te klein Ik zag nog wel een flesje Smirnoff tegen een muur kapot vliegen

de mc zei toen iets van, "als je wil rellen, moet je naar de Arena of naar Rotterdam, wij zijn hier om te stampen!!"

vond ik wel grappig


en dr waren 2 gasten die op een bushokje klommen en gingen staan. Nou dar waren ze lekker emee, iedreen ging ze bekogelen met water/bier/flesjes/tassen(!!). Iedreen lachen en die 2 gaen gelijk eraf klimmen!!! ghehehe


HAHAHAHA dat had ik ook gezien echt humor!!

Om 17.00 ging ik ook weg, wij gingen toen ff wat te eten zoek. Damn het was bij de Item echt vet ik heb daar lopen stampen niet normaal gekkehuis!!

Alleen toen we terug kwamen van het eten was het feest weg...... niemand meer, dus ik zo van HUH?? Dus ik loop naar zo'n gast die bij de speakers staat en vraag waar het feest is. Die vertelde dat de vergunning was ingetrokken omdat het te druk was en er dingen werden gesloopt en dat de ME was gekomen. Heb ik allemaal gemist.

En daar baal ik echt van!! Het was zo'n beetje het enige vette feest. Nu werd ik gedwongen om bij yorin te staan, ik had liever tot 9 uur bij de Item gestaan het was daar gewoon fantastisch.

Old Post Apr-30-2002 21:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for mpost Click here to Send mpost a Private Message Add mpost to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trunks
tranceaddict



Registered: Jan 2002
Location: Close to AA
Hello!

DE dag is dus nu net geweest en be KNETTER v/d kaart. vannochtend om 09:00 begonnen en nu net gstopt. bier + bier + bier = ZAT. tjaa wel relaxt dus... ^^ hehe

bayer leverkursen ZUIGT !!!

100%


___________________
The Weak will perish... and the strongest will survive..!! -<_Vegeta_>- & -<_Trunks_>-

Old Post Apr-30-2002 21:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Trunks Click here to Send Trunks a Private Message Add Trunks to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
drpeer_holland
Leon Bolier Addicted!



Registered: Apr 2001
Location: THe Netherlands

quote:
Originally posted by mpost


HAHAHAHA dat had ik ook gezien echt humor!!

Om 17.00 ging ik ook weg, wij gingen toen ff wat te eten zoek. Damn het was bij de Item echt vet ik heb daar lopen stampen niet normaal gekkehuis!!

Alleen toen we terug kwamen van het eten was het feest weg...... niemand meer, dus ik zo van HUH?? Dus ik loop naar zo'n gast die bij de speakers staat en vraag waar het feest is. Die vertelde dat de vergunning was ingetrokken omdat het te druk was en er dingen werden gesloopt en dat de ME was gekomen. Heb ik allemaal gemist.

En daar baal ik echt van!! Het was zo'n beetje het enige vette feest. Nu werd ik gedwongen om bij yorin te staan, ik had liever tot 9 uur bij de Item gestaan het was daar gewoon fantastisch.



Heb dat ook allemaal gemist..was tot 18.00 uur gebleven tot tiesto weg was..net daarvoor waren er al wat gasten die begonnen te vechten..meer heb ik niet gezien. Ben hem daarna genokt

Old Post Apr-30-2002 22:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for drpeer_holland Click here to Send drpeer_holland a Private Message Add drpeer_holland to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mpost
tranceaddict



Registered: Nov 2000
Location: The Netherlands

quote:
Originally posted by drpeer_holland



Heb dat ook allemaal gemist..was tot 18.00 uur gebleven tot tiesto weg was..net daarvoor waren er al wat gasten die begonnen te vechten..meer heb ik niet gezien. Ben hem daarna genokt


uuh tiesto??
Mijn verhaaltje ging over de item in Amsterdam, daar kwam tiesto nie?

Old Post May-01-2002 05:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for mpost Click here to Send mpost a Private Message Add mpost to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mantisnl
luuk maes



Registered: Jul 2001
Location: holland

jahhh.. ik ben eerst in utrecht geweest met m`n ouders.. wat denk je, alle winkels gesloten, en d`r is alleen maar zo`n schooiersmarkt

naja.. wij daar tot 2 uur rondgelopen, en ik m`n ouders overgehaald om naar eindhoven te gaan

ik stap uit de trein, direct hoor je de dikke bass

duz ik naar het tentje toe waar eric-e stond te draaien, m`n ouders en m`n broertje ergens gedumpt, en feesten

en ohhhh toen kwam tiesto en ut was echt knalluhhhh iedereen springen enzo.

haha.. d`r was ook nog zo`n zwerver int pupbliek, staatie daar beetje te springen met `n joint op z`n lip ghehe..

maja.. toch nog een geslaagde koninginnen dag

grtz,

DJ Mantis


___________________
www.luukmaes.tk

Old Post May-01-2002 05:52 
Click Here to See the Profile for mantisnl Click here to Send mantisnl a Private Message Visit mantisnl's homepage! Add mantisnl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
theoden
Senior tranceaddict



Registered: Mar 2002
Location: Dordrecht, Netherlands
Hello!

boulevard of dance was ook een succes,
al duurde het even voordat de mensen op gang kwamen, maar dat verhielp Marco-V al snel.

en 9 uur is te vroeg om te stoppen.

Ton TB en Rank 1 draaide lkkre sets


___________________
"logic takes you from A to B, imagination takes you everywhere"

Old Post May-01-2002 07:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for theoden Click here to Send theoden a Private Message Add theoden to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lemming
Senior tranceaddict



Registered: Mar 2002
Location: Heeze, The Netherlands

quote:
Originally posted by mantisnl
haha.. d`r was ook nog zo`n zwerver int pupbliek, staatie daar beetje te springen met `n joint op z`n lip ghehe..


Haha ja die had ik ook gezien, bij mij lag ie nog op de grond met een blik bier in z'n handen en een joint in z'n mond Ik had daar nog een praatje staan maken met iemand, misschien was jij het wel

Old Post May-01-2002 07:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Lemming Click here to Send Lemming a Private Message Add Lemming to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:

quote:
Originally posted by drpeer_holland



Heb dat ook allemaal gemist..was tot 18.00 uur gebleven tot tiesto weg was..net daarvoor waren er al wat gasten die begonnen te vechten..meer heb ik niet gezien. Ben hem daarna genokt


whahahaha Tiesto en hardstyle?

Old Post May-01-2002 08:15 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Koninginnedagfeestjes
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackRecent Trance song [2015] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackStarecase - See (Timo Maas Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:32.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!