|
|
|
|
 |
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
|
|
Apr-30-2002 17:02
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
mpost
tranceaddict
Registered: Nov 2000
|
|
|
| quote: | Originally posted by Optimus
ow ja, er werd ook nog ff gevochten daarzo, ik kon t niet zien, ben te klein Ik zag nog wel een flesje Smirnoff tegen een muur kapot vliegen
de mc zei toen iets van, "als je wil rellen, moet je naar de Arena of naar Rotterdam, wij zijn hier om te stampen!!"
vond ik wel grappig
en dr waren 2 gasten die op een bushokje klommen en gingen staan. Nou dar waren ze lekker emee, iedreen ging ze bekogelen met water/bier/flesjes/tassen(!!). Iedreen lachen en die 2 gaen gelijk eraf klimmen!!! ghehehe  |
HAHAHAHA dat had ik ook gezien echt humor!!
Om 17.00 ging ik ook weg, wij gingen toen ff wat te eten zoek. Damn het was bij de Item echt vet ik heb daar lopen stampen niet normaal gekkehuis!!
Alleen toen we terug kwamen van het eten was het feest weg...... niemand meer, dus ik zo van HUH?? Dus ik loop naar zo'n gast die bij de speakers staat en vraag waar het feest is. Die vertelde dat de vergunning was ingetrokken omdat het te druk was en er dingen werden gesloopt en dat de ME was gekomen. Heb ik allemaal gemist.
En daar baal ik echt van!! Het was zo'n beetje het enige vette feest. Nu werd ik gedwongen om bij yorin te staan, ik had liever tot 9 uur bij de Item gestaan het was daar gewoon fantastisch.
|
|
Apr-30-2002 21:08
|
|
|
 |
 |
mpost
tranceaddict
Registered: Nov 2000
|
|
|
| quote: | Originally posted by drpeer_holland
Heb dat ook allemaal gemist..was tot 18.00 uur gebleven tot tiesto weg was..net daarvoor waren er al wat gasten die begonnen te vechten..meer heb ik niet gezien. Ben hem daarna genokt |
uuh tiesto??
Mijn verhaaltje ging over de item in Amsterdam, daar kwam tiesto nie?
|
|
May-01-2002 05:24
|
|
|
 |
 |
mantisnl
luuk maes

Registered: Jul 2001
|
|
|
May-01-2002 05:52
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 22:32.
Forum Rules: