Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > en till....
tranceAddict eller Trance.nu?
You do not have permission to vote on this poll.
tranceAddict 29 90.63%
Trance.nu 1 3.13%
övrigt 2 6.25%
Total: 32 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

givet svar, TA

alla är öppna å vänliga, många roliga å intersanta diskusioner, folket här e öppna med mp3 sharing, bra tips om partyn med mera med mera do i need to continue?

trance.nu är dock helt ok det med även fast det blir slaget ganska grovt av TA

[edit] stavning

batteries not included.

- dave

Old Post Apr-30-2002 17:24  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ExOn
Still around

Registered: Jan 2002
Jag började mina dagar på Trance.nu men sen så blev det ju strul med servern deras så jag började hänga här.. det är som sagt mycket stelare på Trance.nu och mindre kul. TA har övertaget pga mp3 friheten.
TA Rules!

One of the few ones left

Old Post May-01-2002 21:38  Sweden
Click Here to See the Profile for ExOn Click here to Send ExOn a Private Message Add ExOn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

Min vote gick såklart till TA, eftersom jag aldrig ens tittar in på trance.nu forumet...

Trance.nu har jävligt mkt bra reviews intrevjuer m.m

Men stämningen på det forumet suger...

Old Post May-01-2002 22:29  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

TA är BÄST! Här raggar ingen och ni killar är ju världens gulligaste

Old Post May-01-2002 23:07  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
doter
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

Ja röstade på övrigt... Ja säger bara "Luderstorm"!!!

Håller m d flesta härinne på deras motiveringar faktiskt, tycker d finns alldeles för mycket medlemmar på trance.nu, för ja menar alla använder ju samma forum där... Här har vi ju svenska forumet som e fett m najz!

Men man får jävligt bra info om allt möjligt på trance.nu å så har ja vart medlem där jääävligt länge nu!

Men min röst gick till övrigt iaf...

Old Post May-02-2002 14:42  Sweden
Click Here to See the Profile for doter Click here to Send doter a Private Message Visit doter's homepage! Add doter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

gaby, va snygg du e idag sötizzz *kjama*
så va har du för dig ikväll då?

nej, skojjar bara...du behöver inte oroa dig

batteries not included.

- dave

Old Post May-04-2002 02:54  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

TA givet.. ja blev bannad från trance.nu

det e bara deras lyricssection som e bra men iofs lämna ju Psycho den, så nu e den inte lika bra

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jan-13-2003 01:09  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

quote:
Originally posted by Glorie
TA givet.. ja blev bannad från trance.nu

det e bara deras lyricssection som e bra men iofs lämna ju Psycho den, så nu e den inte lika bra

bannad... varför då??

Old Post Jan-13-2003 01:18  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

hmm

för att ja skapade en sajt som hette Trancegirls (eg först trancegirls från t.nu) och där samlades alla tjejer Å sen ville vi utveckla lite så vi la upp partyrapporter.. hoho.. å sen var ja inte önskvärd på T.nu längre enligt tommie & co. Alltså alla i deras staff hade en omröstning om moi!!! fatta va lågt.. två personer valde att inte delta i de tramset med omröstning... för de tyckte det var fel att frysa ut en person och dom två personerna ligger mig varmt om hjärtat idag

en har ja aldrig träffat iofs.. men deras bästa contributor i Holland har ja träffat....

så så vare med det..

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jan-13-2003 01:22  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

vilka idioter
banna dig.. dålig stil.. skulle jag aldrig göra

Old Post Jan-13-2003 01:26  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

jag minns att jag va inne på den där sidan för tjejer, tyckte det var cool ...fan va sjukt det där låter :\ Att banna folk på dom grunderna

Old Post Jan-13-2003 01:35 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

alltså jag e inte fysiskt bannad.. ja kan logga in där om ja vill.. men har inte gjort det på snart ett år, sen bråket blossade upp, så att säga... vill inte vara där! de vill som sagt inte HA mig där bara, enligt deras utsago...

rädd för konkurrens från TG....(trancegirls) har ni hört... trance.nu-största trancesajten på nätet...rädd för det.. tssss..ojoj

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jan-13-2003 01:39  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > en till....
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackplease help id [2006] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMario Piu feat More - "All I Need" (Hardbeat Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:59.

Forum Rules: