Registered: Dec 2001
givet svar, TA
alla är öppna å vänliga, många roliga å intersanta diskusioner, folket här e öppna med mp3 sharing, bra tips om partyn med mera med mera do i need to continue?
trance.nu är dock helt ok det med även fast det blir slaget ganska grovt av TA
[edit] stavning
batteries not included.
- dave
Apr-30-2002 17:24
ExOn
Still around
Registered: Jan 2002
Jag började mina dagar på Trance.nu men sen så blev det ju strul med servern deras så jag började hänga här.. det är som sagt mycket stelare på Trance.nu och mindre kul. TA har övertaget pga mp3 friheten.
TA Rules!
May-01-2002 21:38
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
Min vote gick såklart till TA, eftersom jag aldrig ens tittar in på trance.nu forumet...
Trance.nu har jävligt mkt bra reviews intrevjuer m.m
Men stämningen på det forumet suger...
May-01-2002 22:29
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
TA är BÄST! Här raggar ingen och ni killar är ju världens gulligaste
May-01-2002 23:07
doter
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Ja röstade på övrigt... Ja säger bara "Luderstorm"!!!
Håller m d flesta härinne på deras motiveringar faktiskt, tycker d finns alldeles för mycket medlemmar på trance.nu, för ja menar alla använder ju samma forum där... Här har vi ju svenska forumet som e fett m najz!
Men man får jävligt bra info om allt möjligt på trance.nu å så har ja vart medlem där jääävligt länge nu!
Men min röst gick till övrigt iaf...
May-02-2002 14:42
Vizay
immiNspired
gaby, va snygg du e idag sötizzz *kjama*
så va har du för dig ikväll då?
nej, skojjar bara...du behöver inte oroa dig
batteries not included.
- dave
May-04-2002 02:54
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
TA givet.. ja blev bannad från trance.nu
det e bara deras lyricssection som e bra men iofs lämna ju Psycho den, så nu e den inte lika bra
Jan-13-2003 01:09
dbl
Whitesun
quote:
Originally posted by Glorie
TA givet.. ja blev bannad från trance.nu
det e bara deras lyricssection som e bra men iofs lämna ju Psycho den, så nu e den inte lika bra
bannad... varför då??
Jan-13-2003 01:18
Glorie
Goodbye for now
hmm
för att ja skapade en sajt som hette Trancegirls (eg först trancegirls från t.nu) och där samlades alla tjejer Å sen ville vi utveckla lite så vi la upp partyrapporter.. hoho.. å sen var ja inte önskvärd på T.nu längre enligt tommie & co. Alltså alla i deras staff hade en omröstning om moi!!! fatta va lågt.. två personer valde att inte delta i de tramset med omröstning... för de tyckte det var fel att frysa ut en person och dom två personerna ligger mig varmt om hjärtat idag
en har ja aldrig träffat iofs.. men deras bästa contributor i Holland har ja träffat....
så så vare med det..
Jan-13-2003 01:22
dbl
Whitesun
vilka idioter
banna dig.. dålig stil.. skulle jag aldrig göra
Jan-13-2003 01:26
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
jag minns att jag va inne på den där sidan för tjejer, tyckte det var cool ...fan va sjukt det där låter :\ Att banna folk på dom grunderna
Jan-13-2003 01:35
Glorie
Goodbye for now
alltså jag e inte fysiskt bannad.. ja kan logga in där om ja vill.. men har inte gjort det på snart ett år, sen bråket blossade upp, så att säga... vill inte vara där! de vill som sagt inte HA mig där bara, enligt deras utsago...
rädd för konkurrens från TG....(trancegirls) har ni hört... trance.nu-största trancesajten på nätet...rädd för det.. tssss..ojoj