Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
uuh eff vraagje aan de mensen die naar HMH waren en nu de mp3s hebben van uit eindhoven.. draaide bv jules dezelfde set als in de HMH.. of hoe zit dat.. wel geinig om te weten
btw.. k heb zelf ook de sets nog niet maar uuh, gewoon eff afwachten je krijgt ze vanzelf wel een keer binnen..
Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by TimeportE
uuh eff vraagje aan de mensen die naar HMH waren en nu de mp3s hebben van uit eindhoven.. draaide bv jules dezelfde set als in de HMH..
ik denk et nie..jules draaide meer op et einde in de hmh, dus zal die set vast wel wat steviger zijn maar ik heb de set uit eindhoven niet gehoord, dus ik kan er ook volledig naast zitten
Originally posted by TimeportE
uuh eff vraagje aan de mensen die naar HMH waren en nu de mp3s hebben van uit eindhoven.. draaide bv jules dezelfde set als in de HMH.. of hoe zit dat.. wel geinig om te weten
btw.. k heb zelf ook de sets nog niet maar uuh, gewoon eff afwachten je krijgt ze vanzelf wel een keer binnen..
Kheb die van Seaman nu gehoord en die geeft wel goed beeld van wat ie in a'dam draaide. Ook dat A-B repeat geklooi met "are you ready" deed ie ook in a'dam. l33t
Apr-30-2002 14:13
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Ach ja, t zit allemaal in me hoofd
Bunch of horny l33ch3rs!