MISTERRRRRRRRRR PAUL VAAAAAAAAAAAAN DYYYYYYYYYYYKKKKKK!!!
als het even kan ga ik proberen binnen te komen (vergeet niet dat het daar 21+ schijnt te zijn)... dat wordt combineren met iets anders, want no way dat ik op de gok na den haag kar..... maar heb al weer een paar flexe ideetjes voor die dag
(overigens zie ik al dat ik mijzelf medio juli failliet kan verklaren, wegens een ENORME hoeveelheden flexe feessies )
[edit]
die sjonnies en anitaas zitten die dag dus allemaal op sensation, dus maak je maar niet druk prox
[/edit]
___________________
Progressive
Hard = goed
May-02-2002 08:18
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
als het even kan ga ik proberen binnen te komen (vergeet niet dat het daar 21+ schijnt te zijn)... dat wordt combineren met iets anders, want no way dat ik op de gok na den haag kar..... maar heb al weer een paar flexe ideetjes voor die dag
Mwoh.. binnenkomen was volgens mij vorige x geen probleem hoor.. Mij lijkt dit ook wel een goed alternatief, aangezien ik (stiekum hor ) de datum van Sensation toch al had vrijgehouden.. En t is idd nie ver weg (3/4 uur rijden).. Én ik wil PvD nou wel is een xtje live zien..
Hmm.. Misschien ga ik dan ook wel ff kijken of ik nog wat maten kan regelen (en voordat je begint te flamen, geen tmf-publiek ) LTR!!
May-02-2002 08:24
BlaiR.WitcH
tranceaddict
Registered: May 2001
Location: Netherlands, Breda
echt bagger ja, dat sensation gebeuren... kaartjes worden toch wel verkocht aan boertjes als op Trance energy..
bieren ipv dansen, hhhhheeeeeeeehhhhhoooooooooo en iets om over te praten de volgende dag en hun avond is goed.
had op trance energy ook al moord neigingen.. zal evt. bij een goede line-up ook wel weer krijgen op Sensation.
dus maar beter ook eigenlijk..
___________________
May-02-2002 08:31
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
quote:
Originally posted by Miss Proximus
want t was vorige x ook al zo tyfus-druk met sjonnies en anitas
*teleurgesteld* dus ik mag niet komen van jou?
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
(vergeet niet dat het daar 21+ schijnt te zijn)...
20+
May-02-2002 10:44
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
quote:
Originally posted by Optimus
*teleurgesteld* dus ik mag niet komen van jou?
Als je een sjonnie bent: nee
als je bamiballen hebt: ja
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
May-02-2002 11:14
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Als je een sjonnie bent: nee
als je bamiballen hebt: ja
ik ben een sjonnie mét bamiballen
May-02-2002 11:46
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Oproep: gheghegehge als je alleen gaat omdat je nix te doen hebt ga dan a.u.b. niet want t was vorige x ook al zo tyfus-druk met sjonnies en anitas
Blijf het jammer vinden dat de « O » nog steeds achtervolgd wordt door het sjonnie en anitasyndroom.
In de grote zaal is er voornamelijk partyminded people aanwezig, zeker als Paul van Dyk of een andere topper draait.
Ik beschouw mezelf niet echt als een sjonnie
In de kleine zitten ze voornamelijk en daar heb je toch niks te zoeken als Paul van Dyk draait, dus dan heb je er ook geen last van.
May-02-2002 15:18
DjRV
DaleCooperAddict
Registered: May 2001
Location: Netherlands,Amsterdam
quote:
Originally posted by MaGiK54
Blijf het jammer vinden dat de « O » nog steeds achtervolgd wordt door het sjonnie en anitasyndroom.
In de grote zaal is er voornamelijk partyminded people aanwezig, zeker als Paul van Dyk of een andere topper draait.
Ik beschouw mezelf niet echt als een sjonnie
In de kleine zitten ze voornamelijk en daar heb je toch niks te zoeken als Paul van Dyk draait, dus dan heb je er ook geen last van.
Inderdaad,nooit zo heel veel last van het sjonnie en anita publiek en kom toch redelijk vaak in club eau...tis maar net wat voor mensen je opzoekt
___________________
quote:
Originally posted by Chicane
update je sig eens hoer!
[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]
May-02-2002 15:20
Akira
MASTER
Registered: Nov 2000
Location: Holland
IK denk dat ik dan maar es een kijkje daar ga nemen
May-03-2002 00:14
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
*sigh*
ach ja...ik zal het wel weer ALLEMAAL verkeerd zien en er zullen idd wel hélemaal geen sjonnies en anitas zijn
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
May-03-2002 08:54
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
wie gaan er nou?
voorlopig dan bedoel ik...
May-24-2002 00:48
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
Ik ga op zeker. In november draaide hij het dak eraf.