|
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Har noll koll på trance nowadays, men ett säkert kort är ju att kolla upp vilken låt som är tema-låt för iår. |
så sant =) glömde bort min kompis google..
verkar vara som det är
Trance Energy 2008 Theme : Ernesto vs Bastian - Thrill
___________________
'M u s i c I s T h e A n s w e r'
|