Ik denk dat ik nog een keer Dutch dimension 02-02-02
over zou willen doen. thats all !!
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ff een miljoen lenen bij de bank. Dan met al me vrienden op vakantie naar een super vet relaxt eiland
mag ik ook mee ??
___________________
2 bier a.u.b.
May-01-2002 14:56
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
quote:
Originally posted by Smirnoff
Ik denk dat ik nog een keer Dutch dimension 02-02-02
over zou willen doen. thats all !!
mag ik ook mee ??
Tuurlijk, jij wel
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
May-01-2002 15:37
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
Hmmmm,ik wil ook meej maar voor mij isset weer niet veilig....
Want als jullie elke vrouw daar mogen neuken,zijn wij vrouwen loslopend wild...
Ow wacht,als je nouh ook nog een zooi jonge meisjes in de rondte laat lopen kan ik wel mee,dan kan ik relaxed onder een palmboompie me redbulletje drinken en mn lijntje snuiven
Jonge meisjes zijn namelijk meer gewild
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
May-01-2002 16:20
TranceFool
RollinŽ Rhythms
Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam
Uhmm.....in ieder geval niet op deze thread gaan reageren
Nah, ik weet niet eens wat ik dan zou doen. Moeilijke vraag.
Ik zou eerst in ieder geval al mijn 'goede vriendinnen' enzo, vrouwen die ik altijd nog wel een keer zou willen scoren bellen etc en dan afspreken.
Ook veel feesten, paar leuke houseparty's afgaan enzo, en verder mijn begrafenis regelen & vrienden bezoeken & afscheid nemen..
Ik zou ook nog wat mensen finaal op hun bek rossen. Denk dat ik naar Feyenoord - Ajax zou gaan, en dan het veld opgaan met een gun om wat Ajacieden neer te knallen. Dat zou wel vet zijn. Sterven als held.
Greetz,
SnuggLe
___________________
"Life is all about choices & respect"
May-01-2002 16:42
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
quote:
Originally posted by SnuggLe
Nah, ik weet niet eens wat ik dan zou doen. Moeilijke vraag.
Ik zou eerst in ieder geval al mijn 'goede vriendinnen' enzo, vrouwen die ik altijd nog wel een keer zou willen scoren bellen etc en dan afspreken.
Ook veel feesten, paar leuke houseparty's afgaan enzo, en verder mijn begrafenis regelen & vrienden bezoeken & afscheid nemen..
Ik zou ook nog wat mensen finaal op hun bek rossen. Denk dat ik naar Feyenoord - Ajax zou gaan, en dan het veld opgaan met een gun om wat Ajacieden neer te knallen. Dat zou wel vet zijn. Sterven als held.
Greetz,
SnuggLe
en je vriendin dan?
en dalijk komt net New-Wave op het veld voorbij rennen voor het vizier van je gun... wat doe je dan?
May-01-2002 17:10
total woot
WooT
Registered: Apr 2002
Location: Earth
Ik denk dat ik niemand zou neerknallen (wil immers niet de laatste week van mn leven in de bak zitten, toch?)
oh ja, ik zou op het laatste moment toch nog iemand neerknallen... weet alleen nog niet wie, maar ik heb nog een week om het te bedenken
zonder dollen, ik heb geen flauw benul van wat ik zou doen, het zullen wel dingen zijn waardoor anderen mij zich langer (/beter) zullen herinneren.
May-01-2002 17:26
DJ Bazz
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
Location: Groningen, NL
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ik zou iig een mooi revolvertje kopen en proberen alle figuren neer te schieten die mij in mijn leven geirriteerd hebben (extreem-rechtse jopies, moordenaars (LoL), verkrachters, junkies etc etc)
laten we beginnen met Jean
wat ik verder zou doen heb ik eigenlijk nog niet over nagedacht, gewoon vette fun hebben lijkt me wel wat, weet alleen nog niet precies wat
May-01-2002 19:11
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
ik zou al mijn geld (10 eur)opmaken aan snoep en lekker doen wat ik zelf wil doen.. lekker puh! en dan lekker laat naar bed gaan. en dan lekker lang uitslapen. en dan weer lekker doen wat ik wil. en dat dan de hele week lang, hahaha!!