Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Första Maj 18:30 Hötorget Stockholm
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

McDonken vid hötorget....då kanske du vet vem Filippa Kjellin e mind...en polare till mig som jobbar där....måndagar å lördagar tror jag de e

batteries not included.

- dave

Old Post May-05-2002 02:24  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by Aendy
När ska dessa jäla hobbyorganisationer lära sig att man måste hålla ordning i sina egna led för att överhuvudtaget kunna förmedla ett budskap? Nu blev det som vanligt bara parodi av allting. Sabba en biograf, vilket grymt budskap man sänder ut!

Detta är sanning. Måste vara väldigt frustrerande för dom som verkligen vill påverka och är seriösa när idiiter fuckar upp hela skiten för dom. Puberteten, jobbigt....

Old Post May-05-2002 03:23  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by Vizay
McDonken vid hötorget....då kanske du vet vem Filippa Kjellin e mind...en polare till mig som jobbar där....måndagar å lördagar tror jag de e

Klart jag gör Hon e juh asjysst.....
Brukar snacka med henne när jag får chansen fast vi jobbar itne samma dagar
nu ska jag till jobbet om en halvtimma och beskåda förrödelsen!

Old Post May-05-2002 08:37 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

fan va coolt mind

small world kan man ju lugnt säga

batteries not included.

- dave

Old Post May-05-2002 14:14  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Hehe ja det är sant Hur känner du henne? Hälsa henne...

Jamen iaf back to subject...
Jag frågade som som jobbade 1:a maj...dom sa att det varit lite äggkastning men inte mer
Sen hade folk kommit in och ätit under demonstrationerna rätt mycket men annars hade det gått lungt till.....
Det är annat än på fredagar det wohoo...hehe

Old Post May-05-2002 18:28 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002
Question

vad?? är det faktiskt illegal att dansa på gata i Sverige?
det är inte klok.. har jag aldrig veta. hmm
Jag hoppas evenemanger som detta i Stockholm hjälper att göra Trance musik populär.. musik ska bli fritt för alla just som hit i Holland

Old Post May-05-2002 21:10  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by ScuL
vad?? är det faktiskt illegal att dansa på gata i Sverige?
det är inte klok.. har jag aldrig veta. hmm
Jag hoppas evenemanger som detta i Stockholm hjälper att göra Trance musik populär.. musik ska bli fritt för alla just som hit i Holland

nej, men det är illegalt att slå sönder biografer och att kasta ägg på retauranger

hur kommer det sig att du kan svenska?

Old Post May-05-2002 21:32 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

hur kommer det sig att alla holländare jag ser som snackar svenska bor vid utrecht :P

quote:
Originally posted by mindshooter
Hehe ja det är sant Hur känner du henne? Hälsa henne...

började med att vi snackade med varandra på lunar å nu e vi typ asbra polare å på den vägen e det

batteries not included.

- dave

Old Post May-05-2002 22:40  Sweden
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by reveal

nej, men det är illegalt att slå sönder biografer och att kasta ägg på retauranger

hur kommer det sig att du kan svenska?

hehe
jag tror det första är detsamma som hit..

jag har lärt mig själv Svenska :P
en polare av mig bodde hit och vi gick till skola här tillsammans..
efter tre år flyttande han tillbax till Sverige och han bor nu i Borlänge.. han glömde Hollandska så nu snackar vi Engelska; men jag har alltid trod att Svenska är en roligt språk och faktiskt lätt att lära sig så jag har gjord det.. verkar det bra? :P

och jå det stämmer jag bor nära Utrecht

Last edited by ScuL on May-05-2002 at 23:12

Old Post May-05-2002 23:02  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

tror iofs inte de finns nånstans de e lagligt nej

har du bara studerat på egen hand då eller har du tagit lektioner?

låter jäkligt bra i alla fall (en del gramatiska fel men va tusan )

batteries not included.

- dave

Old Post May-06-2002 02:50  Sweden
mindshooter
Neverchanging avatar

Första jag träffat som tycker att svenska är ett lätt språk haha....En och Ett hit o dit....

Förstår inte grundidén bakom att klottra ner Konserthuset och förstöra privata bilar när man vill ta tillbaka staden till folket?
Varför förstöra dom få saker som faktiskt är våra?

Old Post May-06-2002 05:40 
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by mindshooter
Förstår inte grundidén bakom att klottra ner Konserthuset och förstöra privata bilar när man vill ta tillbaka staden till folket?
Varför förstöra dom få saker som faktiskt är våra?

jag ser paralleller med grafitti-diskussionen

Old Post May-06-2002 05:52 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Första Maj 18:30 Hötorget Stockholm
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDigweed Choon @WMC [2006] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTilt - Butterfly (Tilt's Mechanism Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:32.

Forum Rules: