aaaaaaawwwwwwwwwww wat een poepie
___________________ Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
quote:Originally posted by Eye-Riz wat istie 'geel" zeg
quote:Originally posted by Optimus wat istie 'geel" zeg misschien istie stiekem ook wel chinees!
quote:Originally posted by Dago "B" Duck Voor alle TA-ers die de vorige keer zijn geweest en nu niet..... stom, stom, stom. Tsja sorry... Volgende keer ben ik er zeker weer bij Ik kan die gekke chinees toch niet alleen laten tepelknijpuh? Greetz, SnuggLe
___________________ "Life is all about choices & respect"
quote:Originally posted by Miss Proximus aaaaaaawwwwwwwwwww wat een poepie Ja schattig he? (hoei, nu moet ik uitkijken voor een boze Leander )
quote:Originally posted by SnuggLe Tsja sorry... Volgende keer ben ik er zeker weer bij Ik kan die gekke chinees toch niet alleen laten tepelknijpuh? Greetz, SnuggLe /me pakt tepelklem alvast in
quote:Originally posted by Miss Proximus aaaaaaawwwwwwwwwww wat een poepie Ik het echt ben ik heel stoer hoor!!!
___________________ I was dreaming when I wrote this, so sue me if I go too fast.
quote:Originally posted by Leander Ik het echt ben ik heel stoer hoor!!! In je dromen ja (je zegt t zelf in je sig)
die is goed
hhhhhm, het wordt toch es tijd dat we een keer richtig Utrecht vertrekken
quote:Originally posted by serialkillah hhhhhm, het wordt toch es tijd dat we een keer richtig Utrecht vertrekken moeten we wel gaan op een dag dat er daadwerkelijk een Nexus feestje is
quote:Originally posted by Miss Proximus moeten we wel gaan op een dag dat er daadwerkelijk een Nexus feestje is ja, ik ga niet voor me lol naar Utrecht