Dat Gielen commercieel draait ok, maar The Judge?? Hij draait misschien bekende nrs, maar zeker niet commercieel, das wel een verschil namelijk. En Jean is misschien technisch idd niet slecht, maar zijn attitude is gewoon zuigend...en daar heb ik een hekel aan. En híj draait juist commercieel!!
May-02-2002 18:03
DJ Bazz
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
van mij mag ie, zolang ie mij maar niet in de weg gaat lopen, dus dat hij op feestjes staat, waar ik eigenlijk heen wil
May-02-2002 19:05
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by DjSuez
Dat Gielen commercieel draait ok, maar The Judge?? Hij draait misschien bekende nrs, maar zeker niet commercieel, das wel een verschil namelijk. En Jean is misschien technisch idd niet slecht, maar zijn attitude is gewoon zuigend...en daar heb ik een hekel aan. En híj draait juist commercieel!!
wat the fuck heeft een attitude nou te maken met hoe iemand draait??
May-02-2002 19:15
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by magrec
wat the fuck heeft een attitude nou te maken met hoe iemand draait??
heel erg veel
hoe zou jij het vinden als sander kleinenberg als een zatte aap achter de draaitafels gaat staan om zo heel zijn set te verneuken met slecht gemix en kutgescratch??
als zijn attitude wat beter was zou die zoiezo niet zat achter de TT's gaan staan...
hoe zou jij het vinden als sander kleinenberg als een zatte aap achter de draaitafels gaat staan om zo heel zijn set te verneuken met slecht gemix en kutgescratch??
Dat zou ik klote vinden (dat zat zijn boeit niet mocht ie dan kut mixen dan wordt het wat anders) en om hem dan meteen te weren van alle feesten? Er zijn genoeg dj's die wel ééns wat minder draaien of dat nou komt omdat ze zat zijn of iets anders so be it.... Is dat dan trouwens representatief voor iemands houding? Een dj staat er om plaatjes te draaien lekkere plaatjes het liefst goed gemixed... dj worshipping/hating wordt soms zo serieus genomen..
quote:
als zijn attitude wat beter was zou die zoiezo niet zat achter de TT's gaan staan...
Welke houding wat voor houding????
Hij heeft de maling aan iedereen die kritiek op hem heeft...Groot gelijk (in zijn geval)...
Een dj is er om plaatjes te draaien meer niet.
May-02-2002 19:48
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
ik gaf alleen maar antwoord op je vraag, het heeft er veel mee te maken, op elk groot feest zie je DJ Jean met z'n fles wodka achter de draaitafels staan, dat vind ik dus een slechte houding, en dat heeft denk ik wel invloed op zijn manier van draaien. Als je zat bent is je coördinatievermogen vermindert, dus dat heeft best veel invloed.
ik vind ook niet dat DJ Jean weg moet blijven ofzo (op wat minder feestjes draaien zou wel fijn zijn), maar ik vind wel dat als die 10000 euro krijgt om z'n showtje op te voeren, dat die dat dan wel serieus moet doen, en dan niet zat achter de draaitafels gaan staan (als het dronken geen invloed heeft op z'n manier van draaien boeit het mij ook niet veel).
Registered: Sep 2001
En Jean moet dus ook nie ze eigen remixes dr in gaan doen want daar verneukt die dus toch wel echt ff ze set mee bijvoorbeeld met de jean mix van fucking society da vinnik dus wel zo'n bagger mix he, verder draaitie SOMS bes wel lekker
Grtz
DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix)
Hertz - Recreate (Montana Re-Edit)
May-02-2002 20:00
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Jean moet gewoon lekker op scholieren-parties gaan draaien, dan kan hij al die sletjes de grond in neuken........zijn mentaliteit is echt als de leeftijd van een foetus.......onprofessioneel gedrag van die mafkeees....blegh
May-02-2002 20:15
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Biohazard
(meestal omdat hij teveel smirnoff drinkt )
Lekker hé !!
May-02-2002 20:19
Joost008
...Walking on Clouds...
Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by New Wave
zijn mentaliteit is echt als de leeftijd van een foetus.......onprofessioneel gedrag van die mafkeees....blegh
whehehe Dreug
DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix)
Hertz - Recreate (Montana Re-Edit)
May-02-2002 20:30
Nook
electronic fantastic
Registered: May 2001
ik heb het liever niet, hij draait gewoon niet echt lekker, zachtjes uitgedrukt.