Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Eindexamens!!!
Pages (21): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Kamaya
....You Are Sleeping....

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by stevesimon
Nu we toch zo gezellig bezig zijn Lol, had ik nog ff een vraag.

Ik heb E&M en daarbij heb ik gekozen Duits en MenO.
Nu heb ik gelezen dat ik maximaal 1x4 en 1x5 mag halen en dat hiervan er maar 1 in je profiel mag zitten.

hierdoor kom ik op 2 vragen:
1. mijn profieldeel is dus AK, GS, Eco en WisA1+2? en de rest is allemaal geen profieldeel, dus MenO ook niet?
2. Maakt het uit waar die 4 en die 5 zitten? dus moet die 4 buiten het profieldeel of mag ik ook binnen het profieldeel?

Bedankt!!!!

Simon

OK hier komt het:

je mag maar 1 onvoldoende in je profieldeel staan, dit kan een 5 of een 4 zijn, maar niet lager, 2 5-en mag ook niet. Buiten je profieldeel mag je als je erin al een 5 staat nog een 4 of een 5 staan. En als je in je profieldeel een 5 hebt staan mag je er buiten ook nog een 4 staan. Dus een 4 en een 5 mogen niet samen in je profieldeel maar wel verspreid. Oja, je vrije deel is NIET je profieldeel, anders had het natuurlijk ook geen vrije deel geheten!

Is het zo duidelijk?!!

De groeten!

Old Post May-02-2002 19:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for Kamaya Click here to Send Kamaya a Private Message Add Kamaya to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

best grappig dat na 3 jaar 2de fase de meeste mensen de regeltjes nog steeds niet weten

Old Post May-02-2002 19:48 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct

Registered: Dec 2001

Ik had vanochtend een herkansing tentamen Medische Microbiologie, was niet zo moeilijk

Maar ff serieus, als k die posts zo lees snap k helemaal geen reet van dat nieuwe systeem. Bly dat k dat nie heb meegemaakt

Old Post May-02-2002 20:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Apoptosis Click here to Send Apoptosis a Private Message Visit Apoptosis's homepage! Add Apoptosis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lemming
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2002

Ik doe ook eindexamen, VWO... Mijn profiel is E&M Ik sta er best wel lekker voor, mijn laagste cijfers zijn voor wiskunde een 6,4 en voor economie een 6,3. Verder sta ik nog (zo ff uit mn blote hoofd, weet t niet precies) 5 achten afgerond en de rest allemaal zevens.
Ik ben ook alweer mooi begonnen met leren voor economie want we moeten 815 bladzijdes leren Maarja ik heb er in 3 dagen al ongeveer 250 gedaan met maar elke dag 2 uurtjes leerwerk, dus het schiet wel op. Veder kijk ik ook erg tegen wiskunde op, want das dus echt mijn loservak. Maargoed ik mag allemaal vieren halen ongeveer voor m'n examen dus op zich....

Old Post May-02-2002 20:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Lemming Click here to Send Lemming a Private Message Add Lemming to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

quote:
Originally posted by Lemming
Ik ben ook alweer mooi begonnen met leren voor economie want we moeten 815 bladzijdes leren Maarja ik heb er in 3 dagen al ongeveer 250 gedaan met maar elke dag 2 uurtjes leerwerk, dus het schiet wel op.

hehe 815 blz. dat ken ik ja, heb er al zo'n 600 op zitten

Old Post May-02-2002 21:24 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

quote:
Originally posted by Blik

maar als we van die examens krijgen als die ze vorig jaar kregen word het echt een eitje, echt tering makkelijke examens

K kom wel eem.. grasmaaiien bij jou daaro dan..

en kinders er zit verschil tussen je 815 blz lezen.. of leren he.. domweg lezen heb je nix aan.. je moet echt leren

ghehe

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post May-02-2002 22:18 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Subsonik
Bad Mother ******

Registered: May 2001
Jesus wat staan jullie er allemaal goei voor

ik heb 2 x n 5.3 (voor Aardrijkskunde & wiskunde) enne dan nog een 5.5 en 5.6 (ja twordt n beetje krap an ) en ook nog gewoon nix geleerd.....hmmz...kut

Old Post May-03-2002 08:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Subsonik Click here to Send Subsonik a Private Message Add Subsonik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Als ik jullie was zouk dat boek van eco niet in zn geheel nog een keertje gaan overlezen. Kijk eerst wat je nog wel weet en wat niet met behulp van bijvoorbeeld examentrainingen, daar leer je veel meer van denkik en zie je zo waar je nog veel aandacht aan moet besteden. Zaken zoals die modellen en verschillende marktvormen zitten er natuurlijk sowieso in, daar kan je denkik wel vanuit gaan. Ik zou iig niet dat hele boek nog een keer gaan lezen

Old Post May-03-2002 08:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kamaya
....You Are Sleeping....

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by TranceFool
Als ik jullie was zouk dat boek van eco niet in zn geheel nog een keertje gaan overlezen. Kijk eerst wat je nog wel weet en wat niet met behulp van bijvoorbeeld examentrainingen, daar leer je veel meer van denkik en zie je zo waar je nog veel aandacht aan moet besteden. Zaken zoals die modellen en verschillende marktvormen zitten er natuurlijk sowieso in, daar kan je denkik wel vanuit gaan. Ik zou iig niet dat hele boek nog een keer gaan lezen

IDD. Examenbundel staat op onderwerp. Belangrijkste is nog even wat definities leren uit je boek, verder in je bundel Keynesiaanse model en zo oefenen, daar gaat het om, oefenen! Oja, wat erg handig is, het boekje 'samengevat'niet echt geschikt om te leren, maar alles staat op trefwoord (echt ALLES) dus als je het ff niet weet zoek je het heel snel op in dat boekje en weet je het (als het goed is) ook meteen. Boekje is zowat gratis dus daarvoor hoef je het niet te laten.

edit: Het is verkrijgbaar voor alle vakken

Old Post May-03-2002 10:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Kamaya Click here to Send Kamaya a Private Message Add Kamaya to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

economie moet je eigenlijk zo doen: eerst de stof doornemen, dan examenbundel erbij pakken en oefenexamens oefenen, dan weet je waar je nog extra tijd aan moet besteden en dan ga je daar nog extra tijd aan besteden

het heeft namelijk weinig nut om examenopgaven te maken als je niks geleerd hebt, want dan weet je meeste toch niet

Old Post May-03-2002 10:33 
TranceFool
Rollin´ Rhythms

quote:
Originally posted by Blik
economie moet je eigenlijk zo doen: eerst de stof doornemen, dan examenbundel erbij pakken en oefenexamens oefenen, dan weet je waar je nog extra tijd aan moet besteden en dan ga je daar nog extra tijd aan besteden

het heeft namelijk weinig nut om examenopgaven te maken als je niks geleerd hebt, want dan weet je meeste toch niet

Het ligt er denkik aan wat je in de vorige jaren hebt gedaan

Old Post May-03-2002 10:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

quote:
Originally posted by TranceFool

Het ligt er denkik aan wat je in de vorige jaren hebt gedaan

STUD!!!!

hehe j/k

ik heb de afgelopen 2 jaar idd vrij weinig gedaan

Old Post May-03-2002 11:03 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Eindexamens!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (21): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTiefschwarz - Water [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackExpension - "High Dancety" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:01.

Forum Rules: