|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Lolo
I play Trance no Dance

Registered: Dec 2002
|
|
|
Ik speel sinds 1982. Heb allerlei systemen gekend, en veel consoles gehad (ik heb nu 17 voor mij staan), van nintendo natuurlijk, sega, maar ook pc, atari, amiga, microsoft, en sony.
Ik heb zeker 6 jaar uitsluitend op pc gespeeld, met allerlei games, maar, gaming op pc kost zoveel geld... 250 Euro om de 12 maanden voor een nieuwe videokaart, 300 Euro om de 18 maanden voor een nieuwe cpu, en hopelijk geen verandering van alle moederboorden....
Ben wel content met mijn consoles. Uiteindelijk werden die ooit spelcomputers genoemd. En ok, je hebt ni altijd de allerbeste afbeelding, maar je investering duurt toch meer dan een jaar. Kijk, ik heb hier nog games van 10 jaar geleden liggen, die werken gewoon perfect op mijn ps2ke.
Ik heb nog geen ps3, want ik vind het veel te duur in verhouding met de X360 die ik al een tijdje heb, heb veel games op ebay gekocht, maar de meeste games die ik heb zijn ook budget games. Op ps3 heb je nog ni zoveel budget games. Dead Rising is op zich de moeite waard, maar ook PGR3 (of 4). Ik zeg niks over Gears of War (volgens mij een van de beste oorlog games ooit), lees maar de reviews... en dit zijn of waren 360-exclusiviteiten (GoW is nu uit op pc zie ik).
Ik heb de schande van de defecte PS2's (2 achter mekaar voor de slim ps2 die ik nu heb) meegemaakt, daarom zit ik nog te twijfelen.
Ma goe, ieder zen smaak he. Een maat van mij heeft een ps3 en is er heel content van. Ik vind die dual shock 3 heel cheap in verhouding met mijn xbox controllerke, maar hij heeft dat liever kleiner.
OK, ik ga wa prullen met mario&sonic hier...
L.
Jan-02-2008 11:25
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 01:46.
Forum Rules: