Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Welke DJ(s) zou jij graag willen zien/horen in 2008?
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
The_G0dfather
faisant cagnard



Registered: Sep 2004
Location: Corleone, Sicilia

quote:
Originally posted by FenixStyle
De locatie is helaas wel een jeugdhuis waar plaats is voor slechts 300man..


best niet te veel reclame maken dan...

is iig vlak bij m'n deur, zou wel eens durven gaan


___________________

Old Post Jan-05-2008 17:35  Italy
Click Here to See the Profile for The_G0dfather Click here to Send The_G0dfather a Private Message Add The_G0dfather to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remofski
Senior tranceaddict



Registered: Dec 2007
Location: Antwerp

Ik wil Above & Beyond nu eindelijk wel eens live zien. Ze zijn me de laatste 2 jaar telkens door de vingers geglipt. Die onvergetelijke set van Giuseppe Ottaviani wil ik ook zeker nog wel eens meemaken, een muzikaal genie.

Ook op Tomorrowland: Airwave die ik best wel beestig vond. Zone showmens. :-)
Laatste set???

Manuel Le Saux heb ik daar grotendeels gemist en zou ik dus wel eens volledig willen aanschouwen.

Alex M.O.R.P.H. zal ik op Trance Energy wel zien, evenals Nic Chagall en John O'Callaghan.

Naar Misja Helsloot en Ronski Speed ben ik ook zeer benieuwd.

Old Post Jan-05-2008 21:14  Belgium
Click Here to See the Profile for Remofski Click here to Send Remofski a Private Message Add Remofski to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Progrez
Antwerp's Finest



Registered: May 2004
Location: Antwerp

Misja Helsloot is technisch een ramp.
Moest ik een kat hebben, ze zou beslist beter mixen dan Misja.
Zijn platenkeuze daarentegen was vroeger meer dan behoorlijk. Op dit moment echter heb ik er geen idee meer van. Draait de mens nog wel?


Mijn persoonlijke favorieten voor 2008 zijn hetzelfde als vorig jaar; graag nog een paar keer Kevin Jee, Phiphi, Marko of een retroachtige Yves Deruyter. Verder hoop ik nog op een Taucher en/of RMB.

En in verband met die Bonzai-area op Tomorrowland 2008; waarom geen Philippe van Mullem, Aldo M en een live act van Axel Stephenson en Frederico Santini (Blue Alphabet, Phrenetic System!), samen met ne set van Dave Davis, Laurent Veronnez, Franky Jones, Mike, en de rest van die oude garde... . Voor één keer willen die hun kot toch nog wel eens buitenkomen zeker! Steve Gibbs! Waarom niet?

Ha nee, we zijn 2008. Dan mag er over vroeger niet meer gesproken worden.

Ik ga boven nog eens de vinyl van Limited Growth - No Fate opleggen, twijfelend tussen de Quadran mix en de Santini & Stephenson Mix.


___________________

No Rules, Great Old

Old Post Jan-06-2008 00:00  Austria
Click Here to See the Profile for Progrez Click here to Send Progrez a Private Message Add Progrez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The_G0dfather
faisant cagnard



Registered: Sep 2004
Location: Corleone, Sicilia

Kan het nog pessimistischer ? Die kerels die jij nu allemaal aanhaalt zijn ook ooit nieuw begonnen hé. Moesten ze toen allemaal jouw ingesteldheid gehad hebben zou er ook niet veel van in huis gekomen zijn...

Wat betreft Misja geef ik je volomen gelijk. Prachtige platenkeuze maar mixt o zo slecht. Ik veronderstel/hoop dat dat euvel ondertss opgelost is want ik spreek ook over een jaar of twee geleden.


___________________

Old Post Jan-06-2008 00:27  Italy
Click Here to See the Profile for The_G0dfather Click here to Send The_G0dfather a Private Message Add The_G0dfather to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

quote:
Originally posted by The_G0dfather

Ik veronderstel/hoop dat dat euvel ondertss opgelost is want ik spreek ook over een jaar of twee geleden.

Bwah, toen zat hij ook al een jaar of 10 in de business. Als hij na 10 jaar nog niet deftig had leren mixen, dan zal hij dat nu in die twee jaar niet opeens miraculeus geleerd hebben hé


Nog nooit live bezig gehoord eigenlijk, precies altijd gemist op events...


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Jan-06-2008 00:30  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Progrez
Antwerp's Finest



Registered: May 2004
Location: Antwerp

Pessimistisch? Nee. Ik vind het enkel bijzonder jammer dat die Bonzai-bende van vroeger helemaal verdwenen is. Waarom mag er niet meer over gesproken worden? Waarom mogen ze niet meer gevraagd worden voor - al was het maar - een éénmalig setje? Het zijn in zekere zin toch pioniers in het wereldje.

Het argument dat de trance van vroeger niet meer aanslaat is oeverloos gezever. Vorig jaar op TL ging niet toevallig het dak van de Bonzai-tent eraf, net toen YDR The Rebel speelde. Op Nature One hetzelfde; de Classic Terminal zit daar elke editie afgeladen vol. Ik blijf erbij dat in de trancewereld een set van één of andere grootheid die zijn oud werk bovenhaalt, zeker niet minder succes zal hebben dan een hedendaagse Markus Schulz, Leon Bolier of David West (die met de vinyls van Antiloop nu waarschijnlijk zijn gat afveegt).
Het argument dat ze zelf niet meer geinteresseerd zouden zijn is ook vaak gehoord, doch nog altijd niet bewezen. Het zou me eerlijk gezegd verbazen als een Van Mullem vanuit zijn luie zetel vriendelijk bedankt om nog eens zijn goede oude Quadran's te komen opleggen.

En artiesten als Phiphi of Kevin Jee draaien gelukkig nog steeds mee. Geen enkele reden dus om pessimistisch te zijn. Enkel die oude Bonzai-garde zou nog een keer mogen samenkomen. En waarom niet op Tomorrowland in Boom? Op een scheet van hun legendarische winkel in Deurne. Want een Manuel Le Saux of Guiseppe Ottaviani hebben wat mij betreft noch op persoonlijk, noch op muzikaal vlak iets te maken met Bonzai.

Bonzai forever! Deurne forever!


___________________

No Rules, Great Old

Old Post Jan-06-2008 01:06  Austria
Click Here to See the Profile for Progrez Click here to Send Progrez a Private Message Add Progrez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD



Registered: Jan 2004
Location: Koekelare/Leuven, Belgium

quote:
Originally posted by Progrez
Pessimistisch? Nee. Ik vind het enkel bijzonder jammer dat die Bonzai-bende van vroeger helemaal verdwenen is. Waarom mag er niet meer over gesproken worden? Waarom mogen ze niet meer gevraagd worden voor - al was het maar - een éénmalig setje? Het zijn in zekere zin toch pioniers in het wereldje.

Het argument dat de trance van vroeger niet meer aanslaat is oeverloos gezever. Vorig jaar op TL ging niet toevallig het dak van de Bonzai-tent eraf, net toen YDR The Rebel speelde. Op Nature One hetzelfde; de Classic Terminal zit daar elke editie afgeladen vol. Ik blijf erbij dat in de trancewereld een set van één of andere grootheid die zijn oud werk bovenhaalt, zeker niet minder succes zal hebben dan een hedendaagse Markus Schulz, Leon Bolier of David West (die met de vinyls van Antiloop nu waarschijnlijk zijn gat afveegt).
Het argument dat ze zelf niet meer geinteresseerd zouden zijn is ook vaak gehoord, doch nog altijd niet bewezen. Het zou me eerlijk gezegd verbazen als een Van Mullem vanuit zijn luie zetel vriendelijk bedankt om nog eens zijn goede oude Quadran's te komen opleggen.


contacteer ze zelf eens? ik ben er zeker van dat die mannen behoorlijk makkelijk bereikbaar zijn


___________________

Old Post Jan-06-2008 01:11  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!



Registered: Jul 2004
Location: Bocholt, Limburg, Belgium

quote:
Originally posted by Progrez
Want een Manuel Le Saux of Guiseppe Ottaviani hebben wat mij betreft noch op persoonlijk, noch op muzikaal vlak iets te maken met Bonzai.


Het zou dus wel eens mogelijk kunnen zijn dat ID&T die namen daarom zelf in de Bonzai line-up heeft gezet. Uit de resultaten van de enquête ivm TL was in ieder geval gebleken dat die twee namen meermaals terugkwamen. Ze draaien trance en dan was de Bonzai tent op zaterdag in ieder geval de beste optie om ze te laten draaien.

Old Post Jan-06-2008 01:16  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

Ik geef Progrez voor de verandering wel eens (deels) gelijk. Voor zo'n Bonzai-tent moeten ze toch wel genoeg effectief Bonzai-volk kunnen vinden? Als Ottaviani en co dan toch op de lineup moeten staan, noem het dan toch gewoon de trance-tent? Maar nu plakt het Bonzai-etiket er duidelijk op, en dan zou ik ergens toch ook uitsluitend Bonzai-legendes verwachten. Wat ze draaien maakt me zelfs niet veel uit, het hoeft niet allemaal retro, bonzai exclusief of puur eigen werk zijn. En ik denk ook dat toch een groot deel van die oude garde nog eens voor één keer uit hun zetel zou willen komen voor zo'n evenement.



Voor de rest vind ik wel dat er in België toch net iets té hard met die retro blijft gedweept worden.


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Jan-06-2008 01:44  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remofski
Senior tranceaddict



Registered: Dec 2007
Location: Antwerp

@Progrez: Ik ben zeker niet vies van wat retro, integendeel zelfs. Ik hou ook wel eens van die goeie ouwe sound, die bijwijlen beter is dan veel producties van nu.
ECHTER: jij bent gwn in de tijd blijven steken. Je moet nu niet doen alsof er na 1996 niets deftigs meer uitgebracht werd ey.

Misja Helsloot zou wel eens een ramp kunnen zijn, ik heb em nooit zien draaien, dus dat weet ik niet. Ik weet alleen dat zijn eigen producties en tracklisten meestal wel in orde zijn. Iets zoals een Blue Monkey vond ik toch wel dik in orde.

Akkoord dat Vandit-man Giuseppe niets met Bonzaï te maken heeft, maar in godsnaam: NIETS tegen Giuseppe, want die heeft het dak eraf gespeeld. Mijn persoonlijk hoogtepunt van dat weekend. Zonde dat je hem gemist hebt toen.

Een echt Bonzaï-avondje zou wel eens te appreciëren zijn, maar laten we in onze nostalgische bui het heden niet vergeten.

Old Post Jan-06-2008 10:22  Belgium
Click Here to See the Profile for Remofski Click here to Send Remofski a Private Message Add Remofski to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd



Registered: Oct 2004
Location: Belgium

Progez blijft me verbazen inzake de genialiteit van zijn posts.

Old Post Jan-06-2008 10:35  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MindP
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2007
Location: Arnhem, The Netherlands

@ Progrez: http://partyflock.nl/party/106192:B...tes_Bonzai.html

Ik snap dat "Bonzai" in .nl wat minder leeft dan back in Belgie maar toch, dit aantal bezoekers geeft (mij in ieder geval) niet direct aanleiding te denken dat er behoefte is naar meer van dit soort feestjes.
Tilburg is daarbij niet eens zover van Belgie.

Ik heb zelf ook veel met Bonzai en ken ook een aantal mensen die die hard Bonzai fan zijn dus mocht je eens het initiatief willen nemen een Bonzai feestje te willen organiseren dan kunnen we onze krachten wellicht bundelen

Ik ben vroeger overigens weleens in de Cherrymoon geweest, doen ze daar niks meer?
http://www.youtube.com/watch?v=FlLo...tes_Bonzai.html

[[ LINK REMOVED ]]

Ook erg lekker


___________________


Luminosity - Solarstone Album Tour @ Club Players NL 16-05-08

Solarstone - Mark Norman - DJ Shah - Galen Behr - Kris O'Neil - Re-Ward

Old Post Jan-06-2008 11:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for MindP Click here to Send MindP a Private Message Add MindP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Welke DJ(s) zou jij graag willen zien/horen in 2008?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID with sample scot project set 2000 [dark tune] [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSensation - "The Anthem 2002" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:23.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!