 |
|
|
|
 |
Remofski
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2007
Location: Antwerp
|
|
|
Ik wil Above & Beyond nu eindelijk wel eens live zien. Ze zijn me de laatste 2 jaar telkens door de vingers geglipt. Die onvergetelijke set van Giuseppe Ottaviani wil ik ook zeker nog wel eens meemaken, een muzikaal genie.
Ook op Tomorrowland: Airwave die ik best wel beestig vond. Zone showmens. :-)
Laatste set???
Manuel Le Saux heb ik daar grotendeels gemist en zou ik dus wel eens volledig willen aanschouwen.
Alex M.O.R.P.H. zal ik op Trance Energy wel zien, evenals Nic Chagall en John O'Callaghan.
Naar Misja Helsloot en Ronski Speed ben ik ook zeer benieuwd.
|
|
Jan-05-2008 21:14
|
|
|
 |
 |
Progrez
Antwerp's Finest

Registered: May 2004
Location: Antwerp
|
|
|
Misja Helsloot is technisch een ramp.
Moest ik een kat hebben, ze zou beslist beter mixen dan Misja.
Zijn platenkeuze daarentegen was vroeger meer dan behoorlijk. Op dit moment echter heb ik er geen idee meer van. Draait de mens nog wel?
Mijn persoonlijke favorieten voor 2008 zijn hetzelfde als vorig jaar; graag nog een paar keer Kevin Jee, Phiphi, Marko of een retroachtige Yves Deruyter. Verder hoop ik nog op een Taucher en/of RMB.
En in verband met die Bonzai-area op Tomorrowland 2008; waarom geen Philippe van Mullem, Aldo M en een live act van Axel Stephenson en Frederico Santini (Blue Alphabet, Phrenetic System!), samen met ne set van Dave Davis, Laurent Veronnez, Franky Jones, Mike, en de rest van die oude garde... . Voor één keer willen die hun kot toch nog wel eens buitenkomen zeker! Steve Gibbs! Waarom niet?
Ha nee, we zijn 2008. Dan mag er over vroeger niet meer gesproken worden.
Ik ga boven nog eens de vinyl van Limited Growth - No Fate opleggen, twijfelend tussen de Quadran mix en de Santini & Stephenson Mix.
___________________

No Rules, Great Old
|
|
Jan-06-2008 00:00
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Location: Belgium
|
|
|
Progez blijft me verbazen inzake de genialiteit van zijn posts.
|
|
Jan-06-2008 10:35
|
|
|
 |
 |
MindP
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2007
Location: Arnhem, The Netherlands
|
|
|
Jan-06-2008 11:46
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 19:23.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|