Originally posted by Bellie
Wat flik je me nou Henkie??
Picotto als tmf pikkie bestempelen.....
quote:
K[i]nG_RoB_N*SyNC_4_Life says:
k von wel leuk grapje
Hendrik... says:
haha ja wassut ook
LoL was als grapje bedoelt.. miss p toch.. sarcasme.. dat kende je zo goed?? naja.. maakt niet uit..
en om er nog ff serieus op in te gaan.. okay k vin t niet leuk dat mense als picotto en tiesto tmf awards ook nog op komen halen.. (me mening).. maar als je niet ineens gigi terughoort in picotto ze set vink t nog wel goed
enne Bellie.. picotto kan dan wel goed zijn maar niet zo goed als Chris_Liebing-Stigmata_8-Promo_Vinyl-2002-TGX.. of niettan!!
dan mag je een nacht in de kou zitten voor de free record shop
nee maar id-t moet nog bekend maken wat het gaat inhouden, dus we weten het nog niet, enige dat we weten is dat we een eigen ingang hebben.
May-05-2002 11:05
Jukx
*TECHNOaddikt*
Registered: Sep 2000
waarschijnlijk mag je dan met de andere Special Treatment kaarthouders, gezamenlijk, het HeeHoo-lied inzingen voor op de Sensation DVD.
May-05-2002 12:04
mr.marcello
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Jukx
waarschijnlijk mag je dan met de andere Special Treatment kaarthouders, gezamenlijk, het HeeHoo-lied inzingen voor op de Sensation DVD.
Potverdrie, dat wil ik ook!!! Iemand nog een Special Treatment Ticket voor mij over??
Met vriendelijke groet.
May-05-2002 18:04
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by Jukx
Whoaaaaaaaaaaaaaaa, lol.
May-05-2002 18:08
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
rofl. dwazen
anyways. ik ga zeker wel naar de Black.. White vind ik een beetje loos (jammer voor Armin, hem wil ik nog steeds een keer zien!), en Johan Gielen heb ik ook al genoeg gezien hoewel hij ontzettend lekker draait is me dat geen 45 € extra waard..
vandaar dus Black! Vooral Marco V, Mauro en Dana ! Wordt echt wel lekker hoor [Love Parade.. tsja jammer.. wil ik ook nog eens mee maken maargoed, many years to come ]
May-05-2002 21:27
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::
Registered: Dec 2001
K'ga ook ! weet alleen nog niet met wie maar ik ga zeker !!
ik wou naar white totdat de line-up bekend werd
Mischien mag ik petrus z,n handje wel vast houden lol