Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Quote of the year
Pages (12): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

On dit les "nommés", pas les nominés.

Old Post Jan-31-2008 23:12 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by d-miurge
On dit les "nommés", pas les nominés.

ah oui ? je savais pas. Corrigé.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Feb-01-2008 05:42  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

Ca vient de l'anglais "nominate", mais bon, tout le monde le dit tout le temps et c'est pas trop moche.

Old Post Feb-01-2008 07:17 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
oui d'ailleurs il y a quelques années ils s'étaient fait engueuler aux victoires de la musique, parce qu'ils disaient les nominés.
donc après ils sont dit les nommés, par contre aux Nrj music awards par ex ils continuaient à dire les nominés jusqu'à cette année ou ils ont du aussi se faire niquer vu que maintenant eux aussi disent les nommés.

oui j'aime l'histoire de france

Old Post Feb-01-2008 12:00  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

on pourrait peut etre ajouter stan qui parle de son mini site sur le livre de Cathy nan ?

c'est pas que ce soit spécialement drôle, ni rien mais juste pour qu'on s'en souvienne quoi...

Old Post Feb-11-2008 19:23  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by d&b
on pourrait peut etre ajouter stan qui parle de son mini site sur le livre de Cathy nan ?

ah tiens tu l'avais pas copié ici, pourtant c'était le thread approprié

Vas-y quote mon ami, on ne va pas t'enlever ce plaisir

Old Post Feb-11-2008 19:27 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

quote:
Originally posted by anne348
ah tiens tu l'avais pas copié ici, pourtant c'était le thread approprié

non j'avais fait exprès, c'était trop simple.
et puis je l'ai copié dans les thread les plus visités pour en faire profiter la masse

Old Post Feb-11-2008 19:29  France
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

Les nommés sont :

-----------------------------------------------------------------------

anne348 le 11 janvier

jamais arrivée à rentrer dedans tellement la queue était énorme

http://www.tranceaddict.com/forums/...0&forumid=46&s=

Atton Tray le 13 janvier

Jsuis aussi fan de magie, jfaisais plein de tours quand j'etais p'tit, des mini spectacles dans ma chambre et jfaisais payer l'entrée 2francs a mes parents, ca faisait mon argent de poche!

http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?threadid=454573&forumid=46&s=

Tonton John le 23 janvier

Ca va frotter sévère les mecs, préparez les capotes ou les bouchons!

http://www.tranceaddict.com/forums/...9&forumid=46&s=

d&b le 31 janvier

ou alors un modo en plus de lytchix, et un 2iem avec un peu moins de pouvoirs, pas tout à fait un modo, mais presque quand même, un quasi modo quoi.

http://www.tranceaddict.com/forums/...4&forumid=46&s=

BlackHole le 15 mars
si tu penses t'être fait avoir ben fallait pas enchérir... t'es quand même maitre de ton clic...

http://www.tranceaddict.com/forums/...273#post8649273

Dommage qu'il n'y ait que moi qui le mette à jour... Tout le monde sera bien content de le lire à la fin de l'année. Enfin...

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Mar-16-2008 00:09  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
En fait il faudrait désigner un jury pour juger ce que c'est une quote of the year et à la fin de l'année tout le forum vote pour LA quote !!!

Old Post Mar-16-2008 00:26  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident

Registered: Nov 2006

Anne t'est bien partie pour gagner pour l'instant

Old Post Mar-16-2008 01:02  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aquaman63
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2007

pas mal celle d'anne

Trance 4 life !!!

Old Post Mar-16-2008 12:14  France
Click Here to See the Profile for Aquaman63 Click here to Send Aquaman63 a Private Message Visit Aquaman63's homepage! Add Aquaman63 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

Old Post Mar-16-2008 12:24 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Quote of the year
Post New Thread    Post A Reply

Pages (12): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackold soft techno track from 1994 [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSignum - "First Strike" (ATB Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:09.

Forum Rules: