Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Bonjour à tous!
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Atton Tray
Kaori Addict !!

Registered: Oct 2003

halala, c'est super, j'ai juste vu le tour du sandwich! C'est genial, j''retombe en enfance!

On va devenir pote ts les deux! ^^

Old Post Jan-13-2008 16:53  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by Insigma
Tiens jeune,

tu fais pas trop de fautes tu m'as pas encore fait chier, donc c'est cadeau : http://www.tranceaddict.com/forums/...228#post8456228

Il passe le douane Stan et c'est dans la poche...mais c'est pire que la Russie et le goulag !! mdr

sans rancunes Stan , tu sais qu'jt'aime bien

Old Post Jan-13-2008 17:02  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by FerryTayle
Il passe le douane Stan et c'est dans la poche...mais c'est pire que la Russie et le goulag !! mdr

sans rancunes Stan , tu sais qu'jt'aime bien

no pb.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jan-13-2008 17:06  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
trancemagician
tranceaddict in training

Registered: Jan 2008

quote:
En plus tu donnes des tours sur tes vidéos, merci bien l'ami et bienvenue.

De rien IDS.J'explique quelques tours simples à faire et à la portée de tous en effet.Par contre, les trucs plus sophistiqués alors là non j'explique pas, sinon y'a plus de magie !

quote:
Jsuis aussi fan de magie, jfaisais plein de tours quand j'etais p'tit, des mini spectacles dans ma chambre et jfaisais payer l'entrée 2francs a mes parents, ca faisait mon argent de poche!

trop PTDR là ! Merci pour l'accueil.

quote:
halala, c'est super, j'ai juste vu le tour du sandwich! C'est genial, j''retombe en enfance!

T'as rien vu encore, regarde la vidéo GOBELETS (seul truc sans les cartes) la musique j'ai mis Tiesto - in the dark. C'est génial de retomber en enfance, mais malheureusement, souvent, trop de personnes s'y refusent et cherchent à tout prix "le truc" et au final, ils oublient toute la partie féérique de ce qu'ils voient : dommage pour eux!

Merci encore à vous tous pour l'accueil, c'est cool ici apparemment

Old Post Jan-13-2008 17:15  France
Click Here to See the Profile for trancemagician Click here to Send trancemagician a Private Message Add trancemagician to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Bonjour à tous!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktony arzadon on boarmusic 2nd song [2009] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTotal Eclipse - Direct Motion [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:45.

Forum Rules: