Originally posted by djcresto
en Ecuador beats mysterious times met een straatlengte:
volledig akkoord, ik heb zelfs da singelke thuis nog liggen. Ik was in die tijd echt zot van die track
twee clips die ik nog wel ns wil terugzien, maar nu dus niet ga opzoeken aangezien ik al op't werk ben, zijn:
* Tiësto - Suburban Train (deze heb ik zelf maar één maal gezien. Hetgeen ik mij ervan herinner was dat die clip mij maar vrij low-budget leek)
* Balearic Bill - Destination Sunshine
Het zijn mss niet de beste clips, maar ik zou ze dan ook vooral willen terugzien uit nostalgie
Jan-18-2008 07:23
Progrez
Antwerp's Finest
Registered: May 2004
Ge kent het wel. Ik geloof dat ik toch bij de eersten in België was die de vinyl had.
Jan-18-2008 09:25
Antony
Van Dyck
Registered: Jun 2005
quote:
Originally posted by Real
Moest ik momenteel op een deftige PC zitten, dan zou hier de videoclip van D*Note - Shed My Skin verschijnen.
ftw !
en deze ook bigtime
Jan-18-2008 10:15
Antony
Van Dyck
Registered: Jun 2005
en hier vooral de laatste momenten uit
Jan-18-2008 10:22
BZRK
headcase
Registered: Aug 2003
Gastjes wilt ge der wel altijd auteur en titel bijzetten, ik ga echt nie alles bekijken
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track
Jan-18-2008 13:35
Real
hi!
Registered: Feb 2004
quote:
Originally posted by Progrez
Ge kent het wel. Ik geloof dat ik toch bij de eersten in België was die de vinyl had.
It's All Gone Pete Tong ftw!
quote:
Originally posted by Antony
ftw !
en deze ook bigtime
Noooooo.
quote:
Originally posted by BZRK
Gastjes wilt ge der wel altijd auteur en titel bijzetten, ik ga echt nie alles bekijken
Vind ik ook.
Anyway, hier wordt een dikke Belgische klassieker over het hoofd gezien:
Niels Van Gogh - Pulverturm
Tim Deluxe Feat. Sam Obernik - It Just Won't Do
The Spacelovers - Space Lover (meest sexy clip ooit)
Jan-18-2008 14:45
jeronimo_jd
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2006
jaaa die van space lovers is een zeer originele clip en maakt dat je blijft kijken op de één of andere manier
quote:
Prodigy clips waren ook altijd speciaal
deze is de beste daarvan: Prodigy - Smack my Bitch up, (de clue komt op het einde)
van Sash is deze toch wel de beste zè: La primavera!:
ze zouden al die video's is wa meer terug mogen uitzenden op TMF, ipv altijd dezelfde hits van het moment