Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto exxclusive: wie gaan??
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
blighty
Still in love with trance

Registered: Oct 2000

Hoi,

Hmm, ja, dat is ook weer het geval. Ik was misschien een beetje haastig wat de meeting-plek betreft. Wat dachten jullie van de hoek waer de muntjes worden verkocht. Volgens mij was er maar een locatie waar de muntjes gehaald kunnen worden, dus dat mag geen problemen opleveren.

Greetings,
Blighty

http://www.blighty.nl

Old Post May-06-2002 07:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for blighty Click here to Send blighty a Private Message Visit blighty's homepage! Add blighty to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

u vraagt, wij draaien

lijkt me uitstekend.... nog steeds om half 1 dan maar (om ook es van dat gezeur af te komen dat we altijd om 1 uur meeten

Hard = goed

Old Post May-06-2002 07:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dr. Kuipers
Qlubtempo Addict

Registered: Apr 2001

Over een uurtje zal Kolkie wel voor de deur staan!!!

Damn heb echt zin, ook is mijn knie half gedamaged, moet toch maar wat rustiger met al die chicks omspringen

Old Post May-09-2002 18:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dr. Kuipers Click here to Send Dr. Kuipers a Private Message Add Dr. Kuipers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

Ik kon ook komen maar heb morgen al verplichtingen

Veel plezier en maak ff wat foto's voor op Nila.NL eh?

Old Post May-09-2002 19:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Hoewel de MatriXX maar 20 minuutjes rijden is gaat onze voorkeur toch uit naar de zaterdag erop, 11 mei dus.....

Paul Oakenfold en James Holden in KREMLIN!

Wooooohooooooo daar ben ik ook samen met Mido.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post May-09-2002 23:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dr. Kuipers
Qlubtempo Addict

THE MOST FRUSTRATING MOMENT IN MY LIFE...

KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT

Geweigerd om m'n schoenen

Echt niet te geloven...

Geen zin om er nu verder op in te gaan, ben zwaar pissed nu...

Old Post May-09-2002 23:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dr. Kuipers Click here to Send Dr. Kuipers a Private Message Add Dr. Kuipers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mido
God is a DJ, So am I

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Hoewel de MatriXX maar 20 minuutjes rijden is gaat onze voorkeur toch uit naar de zaterdag erop, 11 mei dus.....

Paul Oakenfold en James Holden in KREMLIN!

Heej daar gaat ik oowk naar toe!

Nah tot morgen dan maar! whehe

Old Post May-09-2002 23:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for mido Click here to Send mido a Private Message Visit mido's homepage! Add mido to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Sad 'partyreport', voor zover je van party kunt spreken.....

KUT
KUT
KUT
KUT
KUT
KUT
KUT
KUT
KUT
KUT
KUT

... doe je nix verkeerd ( op de leeftijd na dan, maar dawas geen probleem)..... kom je er nog niet in.....

I feel like shit.....

week van het jaar dreigt schlemiel van het jaar te worden... gisteren RV gemist, vandaag Tiesto gemist, zaterdag oakenfold: wordt het zeer waarschijnlijk ook niet....

life is bitter...

ik ga ff een potje janken denk ik.....

Hard = goed

Old Post May-10-2002 00:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER

Registered: Nov 2000
KarateKid

Waarom zijn jullie geweigerd dan ??omdat je sportschoenen droeg???
Ik wil geen zout op de wond gooien hoor...maar ik neem altijd voor de zekerheid mijn "nette" schoentjes mee just in case dat ik niet binnenkom met mijn sneakers...

Vorig keer toen ik naar de matrixx ging had ik ook gewoon Puma's aan maar toen deden ze niet moeilijk...maar het is echt enorm KUT als je neit binnekomt en dat nog es 20 euro naar de kloten.

Old Post May-10-2002 00:51  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

het stond dus idd nergens aangegeven dat het niet mocht... kheb die gast daar op aangesproken... maar het was glashelder dat hij niet van plan was dr. kuipers binnen te laten....

nou moet ik wel toegeven dat het ook niet echt charmante dingen zijn (smerig, afgetrapt van eerdere stampfeesten), maar in bijv. index gaven die gevallen ook geen problemen... op de deur stond: correcte kleding... das makkelijk voor hun, want daar kunnen ze alles op afschuiven...kheb um nog wel gevraagd dat het alleen maar aan de schoenen lag... twas idd zo dat als hij andere schoenen had, dat ie naar binnen kon.... maarja, zoals eerder vermeld, hoe kom je 70 km van huis af nou aan schoenen.... ...

overigens is de financiele schade beperkt gebleven door het met winst verkopen van het kaartje......

blighthy zal zich om half 1 wel afgevraagd hebben waar we waren....

DAMN wat voel ik me klote nu..... nog nooit ZO'N gevoel van machteloosheid gehad..... echt worst moment of 2002 , met stip op 1 (dit was tot nu toe gisteravond tot 23.30 en half 6 op de afgelopen TE, toen mijn kameraad zei dat we gingen.... maar dit slaat echt alles).... het gaat me trouwes niet eens om dat geld, maar vooral om het feest wat ik weer gemist heb.... heb er naartoe geleefd.... en dan gebeurt je dit...

o well, shit happens all the time ... nog suggesties om het zo snel mogelijk te vergeten trouwes?

Hard = goed

Old Post May-10-2002 00:58  Netherlands
Akira
MASTER

Registered: Nov 2000
KarateKid

Ik weet wel dat er in de matrixx geen sportswear word toegelaten...EN matrixx is wel wat anders dan INDEX...INDEX en ZAK loop je zonder moeite met je air max binnen en bij veel nederlandse club mag dat niet. Maar ja als je dat niet weet blijft dat wel erg erg kut.....

Je moet maar denken dat er genoeg andere kansen zijn om tiesto te zien...

Old Post May-10-2002 01:21  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

precies.... volgende maand wellicht op impulz....

en de fout gemaakt eerder deze avond zal mij iig in de toekomst niet gebeuren... gewoon ff een supernet paar in de achterbak pleuren...

goed, nu gaat me es pitten...

Hard = goed

Old Post May-10-2002 01:25  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto exxclusive: wie gaan??
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackvery nice progressive track PLEASE ID [2005] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Traveller In Motion - Believe (Original Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:15.

Forum Rules: