|
het stond dus idd nergens aangegeven dat het niet mocht... kheb die gast daar op aangesproken... maar het was glashelder dat hij niet van plan was dr. kuipers binnen te laten....
nou moet ik wel toegeven dat het ook niet echt charmante dingen zijn (smerig, afgetrapt van eerdere stampfeesten), maar in bijv. index gaven die gevallen ook geen problemen... op de deur stond: correcte kleding... das makkelijk voor hun, want daar kunnen ze alles op afschuiven...kheb um nog wel gevraagd dat het alleen maar aan de schoenen lag... twas idd zo dat als hij andere schoenen had, dat ie naar binnen kon.... maarja, zoals eerder vermeld, hoe kom je 70 km van huis af nou aan schoenen.... ...
overigens is de financiele schade beperkt gebleven door het met winst verkopen van het kaartje......
blighthy zal zich om half 1 wel afgevraagd hebben waar we waren....
DAMN wat voel ik me klote nu..... nog nooit ZO'N gevoel van machteloosheid gehad..... echt worst moment of 2002 , met stip op 1 (dit was tot nu toe gisteravond tot 23.30 en half 6 op de afgelopen TE, toen mijn kameraad zei dat we gingen.... maar dit slaat echt alles).... het gaat me trouwes niet eens om dat geld, maar vooral om het feest wat ik weer gemist heb.... heb er naartoe geleefd.... en dan gebeurt je dit...
o well, shit happens all the time ... nog suggesties om het zo snel mogelijk te vergeten trouwes?