Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > (02-02-08) Yahel @ Queen Club - Paris !!
Pages (26): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

Putain jvais tout casser chez moi!!!!!!!!!!!

Guadboy paysan ca va déboit' !

Stan le fermier ramène ton cuuuuuuuuuuuuuuuuul

Old Post Jan-20-2008 21:51  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

Ai-je le choix ?
Bon alors on corsera le biberon hein.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jan-20-2008 21:54  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by severnayaprods
Putain jvais tout casser chez moi!!!!!!!!!!!

Guadboy paysan ca va déboit' !

Stan le fermier ramène ton cuuuuuuuuuuuuuuuuul

nan mais attends tu l'as vu l'autre fiote, il est quand même en train se se demander si il aimerait yahel

y'a du niveau quand même

Old Post Jan-20-2008 21:55  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

Bon ben moi vais essayer de choper un billet de train, dediou, j'ai un anniv belge la veille en plus, va falloir carburer au redbull

Old Post Jan-20-2008 21:58 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

quote:
Originally posted by d&b
nan mais attends tu l'as vu l'autre fiote, il est quand même en train se se demander si il aimerait yahel

y'a du niveau quand même

Apwaaaaaaaaal !!!!

Ptain paysan Yahel ca arrache le slibard, biberon ou pas, alors imagines avec biberon!!!

C'est plus de l'uplifting/psy (les puristes diront que c'est du cheese psy ) et ca envoie du début à la fin!

Putain j'ai même plus envie de réviser mon oral de demain

Old Post Jan-20-2008 22:00  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

Chouette

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jan-20-2008 22:00  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gameboy
In Gwada We Trust

Registered: Apr 2005

Ahhhhh mon dieuuuxx !! Putin, en plus, le Queen avec sa sono... Ca va être finnnnnnnnnnn !!!!!!

Ca y est, compte à rebours, de dieux, ca va être encore une soirée d'anthologie ça !!!

ON VA VOYAGGER MES FRERESS !!!!!!!

Old Post Jan-20-2008 22:03  France
Click Here to See the Profile for Gameboy Click here to Send Gameboy a Private Message Visit Gameboy's homepage! Add Gameboy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

... et soeurs

Old Post Jan-20-2008 22:04 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Jsuis en train d'écouter Intelligent Life, Electro Panic et Avalanche, didiou!

Old Post Jan-20-2008 22:05  Uzbekistan
sebdevinc
Fantomas de la Trance

Registered: Nov 2006

Juste une une presicion ou question, c'est bien pendant la metrosexual party ??
Pasque c'est sa généralement au queen le samedi et sue tillate ils on l'air de dire que ... ^^
Je sais pas trop comment va réagir le public ^^
Mais en tout cas super content de revoir yahel !!

Vivement la suite
No Sé Rosé !

Old Post Jan-20-2008 22:09  France
Click Here to See the Profile for sebdevinc Click here to Send sebdevinc a Private Message Add sebdevinc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Putain et dire qu'il ya 2-3 jours j'étais en train de me dire : pourquoi ils le prennent pas à la TE?

Moi j'dis... Ca va faire mal!

Une belge, un nordiste, un DOM TOMien et un paysan, Abware et tout le tralala...

Ca va donner

Old Post Jan-20-2008 22:22  Uzbekistan
Gameboy
In Gwada We Trust

Registered: Apr 2005

quote:
Originally posted by severnayaprods
Putain et dire qu'il ya 2-3 jours j'étais en train de me dire : pourquoi ils le prennent pas à la TE?

Moi j'dis... Ca va faire mal!

Une belge, un nordiste, un DOM TOMien et un paysan, Abware et tout le tralala...

Ca va donner

Je plussoie mon frère !! Ca c'est d'la Teammmmm !!! Woohoooooo

Un ptit Liquid Love la en passant, un Devotion, et ensuite, au lit !!!

Old Post Jan-20-2008 22:28  France
Click Here to See the Profile for Gameboy Click here to Send Gameboy a Private Message Visit Gameboy's homepage! Add Gameboy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > (02-02-08) Yahel @ Queen Club - Paris !!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (26): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackBlake Baxter - Live @ Fuse (03-18-00) ID [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKid Massive ft Elliotte Williams N'Dure - Thru The Fire [2010]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:04.

Forum Rules: