|
| quote: | Originally posted by Jukx
zou dat misschien zijn omdat sommige mod(s) hier nou niet bepaald geloofwaardig overkomen?
maar goed, ban mij maar..
ik zie dat alleen maar als een overwinning. het enige waar wij ons schuldig aan hebben gemaakt zijn het plaatsen van enkele kritische voetnoten en zinspellingen. wij hebben ons niet schuldig gemaakt scheldpartijen, flames, discriminatie of het doelbewust en onterecht van verwijderen van postings.
dat jij (jullie) je daar niet op een normale manier tegen kunt verweren (jij die als 17-jarige nog volwassener bent dan de 20 plussers hierzo) en maar meteen met bans moet gaan dreigen, vind ik namelijk een teken van zwakte. ook onderstreept het dus duidelijk de ongeloofwaardigheid van een enkele mod(s) hier op dit board.
|
oh ja, waarom zou je kritiek geven op iemand die een tip geeft?? omdat jullie (in dit geval was het Donna eigenlijk) niet de grootste maatjes zijn betekent het niet dat je hem maar altijd kan en mag beledigen. hij gaf alleen maar een tip, zat zelfs nog een smiley bij wat meestal betekent dat het niet helemaal serieus genomen moet worden. en hij krijgt een lading kritiek over hem heen wat gewoon nergens op slaat....
en over dat bannen, jullie waren degene die regels wilden omdat het een zootje was, wij maken regels, jullie vinden het allemaal goed, en de grootste overtreders zijn jullie zelf. ik heb het eerst nog op een normale manier geprobeerd, maar dat helpt niet, dus dan moet het maar met de harde hand. jij vind dat het onze ongeloofwaardigheid onderstreept, ik vind het nodig omdat anders elke thread in dit soort onzin eindigt als henkie er iets in zet. Jullie willen volwassen discussies en dat er meer gepraat word over muziek. Doe daar dan ook iets aan en ga niet een thread verneuken door meteen een thread die over een feest gaat te verpesten met kinderachtige kritiek.