Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > House of 7even party Report
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

triestheidten top

volgens mij is er een regel op dit forum namelijk:

HOU DIT FORUM VOLWASSEN

vind je het zelf ook niet beetje zielig dat een 17-jarige mensen van 20 en 30+ tot de orde moet roepen (goed gedaan Trancefool btw )

Old Post May-05-2002 12:43 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000

quote:
Originally posted by Blik
triestheidten top

volgens mij is er een regel op dit forum namelijk:

HOU DIT FORUM VOLWASSEN

vind je het zelf ook niet beetje zielig dat een 17-jarige mensen van 20 en 30+ tot de orde moet roepen (goed gedaan Trancefool btw )

ach Blik,
ik ben nog zooooooooo kinds.

Old Post May-05-2002 12:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

quote:
Originally posted by Donna

En jij bent zeker 1 van de paar gastjes die door henkie wat mp3-meuk toegestopt krijgt om lief te doen huh?
De enige die henk zn kont uitlikken motten wat van m,en wij gewoon niet,en sja zo'n iemand is voor wannabees al heel snel stoerrrrrr idd

WHAHAHAHAHA jij ben triest zegh.....taart......als jullie nou es normaal gaan doen en es NORMAAL reageren!!!!! . Zou bijna denken dat jij dej ongste bent hierzo!!!

Ennuh ik krijg niks van Henkie....jammer he.....ik heb nog wel andere bronnen dan TA....gelukkig. Maarja er is hier al driekwart jaar gezeik dussuh....

*Me is unsubscribing from the Holland forum*

ja...ik ben zielig

Last edited by TranceFool on May-05-2002 at 16:07

Old Post May-05-2002 12:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by TranceFool

*Me is subscribing from the Holland forum*

bedoel je niet *unsubscribing*? of begrijp ik t nu verkeerd

ennu blik.....als jij het zo sneu vind dat jij als 17 jarige volwassener bent dan de rest, moet je nagan hoe sneu wij het vinden dat een zekere 19-jarige mod het kinderachtigst is van IEDEREEN

Old Post May-05-2002 12:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
wie heeft het woord meuk in de wereld gebracht btw?

Old Post May-05-2002 12:56 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

quote:
Originally posted by Miss Proximus

bedoel je niet *unsubscribing*? of begrijp ik t nu verkeerd

ennu blik.....als jij het zo sneu vind dat jij als 17 jarige volwassener bent dan de rest, moet je nagan hoe sneu wij het vinden dat een zekere 19-jarige mod het kinderachtigst is van IEDEREEN

als sommige mensen er niet tegen kunnen dat een mod advies geeft.... het stomste is nog wel dat het een goed advies is, maakt het overzichtelijker en makkelijker te lezen. Het is zoiezo erg triest dat andere mensen (die niks met die post te maken hebben) een relletje daarom gaan schoppen.

misschien moet ik maar eens een paar bans uit de kast halen, aangezien er hier toch niet naar de mods geluisterd word, als de aardige manier niet werkt dan probeer je het maar op de harde manier....

jammer jammer

Old Post May-05-2002 13:14 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

quote:
Originally posted by Optimus
wie heeft het woord meuk in de wereld gebracht btw?

Ik.

Old Post May-05-2002 13:25 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000

quote:
Originally posted by Blik

misschien moet ik maar eens een paar bans uit de kast halen, aangezien er hier toch niet naar de mods geluisterd word, als de aardige manier niet werkt dan probeer je het maar op de harde manier....

jammer jammer

zou dat misschien zijn omdat sommige mod(s) hier nou niet bepaald geloofwaardig overkomen?

maar goed, ban mij maar..
ik zie dat alleen maar als een overwinning. het enige waar wij ons schuldig aan hebben gemaakt zijn het plaatsen van enkele kritische voetnoten en zinspellingen. wij hebben ons niet schuldig gemaakt scheldpartijen, flames, discriminatie of het doelbewust en onterecht van verwijderen van postings.
dat jij (jullie) je daar niet op een normale manier tegen kunt verweren (jij die als 17-jarige nog volwassener bent dan de 20 plussers hierzo) en maar meteen met bans moet gaan dreigen, vind ik namelijk een teken van zwakte. ook onderstreept het dus duidelijk de ongeloofwaardigheid van een enkele mod(s) hier op dit board.

Old Post May-05-2002 13:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik.

Waar dacht je aan toen je dat woord bedacht ¿¿¿

Old Post May-05-2002 13:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Smirnoff Click here to Send Smirnoff a Private Message Add Smirnoff to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

quote:
Originally posted by Jukx

zou dat misschien zijn omdat sommige mod(s) hier nou niet bepaald geloofwaardig overkomen?

maar goed, ban mij maar..
ik zie dat alleen maar als een overwinning. het enige waar wij ons schuldig aan hebben gemaakt zijn het plaatsen van enkele kritische voetnoten en zinspellingen. wij hebben ons niet schuldig gemaakt scheldpartijen, flames, discriminatie of het doelbewust en onterecht van verwijderen van postings.
dat jij (jullie) je daar niet op een normale manier tegen kunt verweren (jij die als 17-jarige nog volwassener bent dan de 20 plussers hierzo) en maar meteen met bans moet gaan dreigen, vind ik namelijk een teken van zwakte. ook onderstreept het dus duidelijk de ongeloofwaardigheid van een enkele mod(s) hier op dit board.

oh ja, waarom zou je kritiek geven op iemand die een tip geeft?? omdat jullie (in dit geval was het Donna eigenlijk) niet de grootste maatjes zijn betekent het niet dat je hem maar altijd kan en mag beledigen. hij gaf alleen maar een tip, zat zelfs nog een smiley bij wat meestal betekent dat het niet helemaal serieus genomen moet worden. en hij krijgt een lading kritiek over hem heen wat gewoon nergens op slaat....

en over dat bannen, jullie waren degene die regels wilden omdat het een zootje was, wij maken regels, jullie vinden het allemaal goed, en de grootste overtreders zijn jullie zelf. ik heb het eerst nog op een normale manier geprobeerd, maar dat helpt niet, dus dan moet het maar met de harde hand. jij vind dat het onze ongeloofwaardigheid onderstreept, ik vind het nodig omdat anders elke thread in dit soort onzin eindigt als henkie er iets in zet. Jullie willen volwassen discussies en dat er meer gepraat word over muziek. Doe daar dan ook iets aan en ga niet een thread verneuken door meteen een thread die over een feest gaat te verpesten met kinderachtige kritiek.

Old Post May-05-2002 15:44 
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by Donna
Of start een thread hoe je mensen een verslag leert schrijven op ze henks en laat een ieder dat in zn eigen thread voor zichzelf bepalen,of ben je bang voor gebrek aan interesse als jij een cursusje verslagschrijven start omdat weinig ppl je hier serieus nemen?

[no offense]

moet die thread nu weer zop verneukt worden, kom op. zeg dan niks.

Old Post May-05-2002 16:18 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

Het is echt heel fijn dat jullie deze thread zo hebben moeten verneuken..

en dat met die ban zit goed hoor jukx.. kindje..

het enigste wat jullie doen en hebben is commentaar zelf draag je geen ruk bij aan het bestaan van deze fora..

atj0

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post May-05-2002 16:24 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > House of 7even party Report
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMasiello ID [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDanger - Phase II [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:19.

Forum Rules: