Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Domme gewoonte...
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Joost008
...Walking on Clouds...

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Blik

lol dat doe ik ook altijd, beetje aan het kloten met mijn muis

iets wat ik ook altijd doe. als je het ergens over hebt en je zit te bedenken hoe lang geleden het is, dan ga ik op mijn horloge kijken, net alsof daar dan staat hoe lang geleden het is.

Dat van dat horloge heb ik weer op een andere manier last van, als iemand bijvoorbeeld vraagt wat de temperatuur is of als ze vragen of het morgen mooi weer wordt of iets dergelijks kijk ik op me horloge

My Songs of the Moment:
Madonna - Die Another Day (DJ Tiesto Remix)
DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix)
Hertz - Recreate (Montana Re-Edit)

Old Post May-05-2002 21:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Joost008 Click here to Send Joost008 a Private Message Visit Joost008's homepage! Add Joost008 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Timetwister
tranceaddict in training

Registered: May 2002

Ik zit wel eens te lezen, terwijl ik niet lees. Zitiik gewoon een kleine 5 minuten naar mn beeld te staren, heb ik een halve message gelezen, en denk ik; wat stond er godverdomme ook al weer in die post, dus weer helemaal opnieuw lezen. Dat zuigt moeilijk, want kost fucking veel tijd :P

Old Post May-05-2002 21:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Timetwister Click here to Send Timetwister a Private Message Add Timetwister to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
blighty
Still in love with trance

Registered: Oct 2000

Hi all,

Hier kom ik op terug

Greetings,
Blighty

http://www.blighty.nl

Old Post May-06-2002 00:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for blighty Click here to Send blighty a Private Message Visit blighty's homepage! Add blighty to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

quote:
Originally posted by Optimus
ik ga altijd lopen in me eentje... dan zeg ik "ik ga ff lopen, ben zo terug" en dan ben ik altijd een uur of langer weg... sta ik ergens anders te stampen en ben ik vergeten dat ik terug moest

Sja,same here,k snap ook wel dat t irri is voor degene(n) met wie je daar bent,maja,t gebeurt gewoon.......

Old Post May-06-2002 03:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Zo heb hier ff over moeten nadenken, maar ik laat dus 9 van de 10 keer een heel klein beetje van me eten staan, maakt niet uit wat, er blijft altijd een restje liggen.

Old Post May-06-2002 16:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::

Registered: Dec 2001

praat vaak chat taal zoals : iig en /me echt vaag :s

Old Post May-06-2002 21:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Smirnoff Click here to Send Smirnoff a Private Message Add Smirnoff to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct

Registered: Dec 2001

Heb zelf ook altyd last van dat horloge geval. k kán gewoon niet zonder horloge . Vroeger als k met iemand zat te lullen en k wist nix meer te zeggen ging k altyd kyken hoelaat t was, sloeg egt nerges op...

Andere 'ticks':

* Heb altyd perfectionistische neigingen, alles moet egt precies gaan zoals gepland (zoals inparkeren )...

* Zit soms vaak met m'n hand aan m'n neus of mond, geen idee waarom

* k lul té vaak onzin in t egt

* k luister soms maar half en dan begin k met een ander onderwerp, later kom k op dat eerste onderwerp terug omdat k dan denk "heej, we waren helemaal niet uitgepraat daarover"

heb nog veeeeeeeeeel meer irritante gewoontes , ff denken

Old Post May-06-2002 22:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Apoptosis Click here to Send Apoptosis a Private Message Visit Apoptosis's homepage! Add Apoptosis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

ik kan me altijd vreselijk irriteren aan personen terwijl ik weet dat t zinloos is

ik erger me trouwens zowiezo erg vaak omdat ik een te hoge norm aan het gedrag van de mensheid heb gesteld

en ik slaap met een doek over m'n hoofd van kleins af aan. was vroeger om niet de monsters te hoeven aankijken die me gingen vermoorden, maar tegnwoordig is t gewoon voor de ontspanning. als ik m'n doek niet kan vinden maak ik gewoon m'n vriend wakker en eis ik dat we gaan zoeken als we m niet vinden pak ik ten einde raad maar een shirtje (dat dan weer wel de geur van t vriendje moet dragen) haha

Old Post May-06-2002 22:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Smirnoff : praat vaak chat taal zoals : iig en /me echt vaag :s << hehe jah,hebben wij hier ook last van,wij roepen t woord *zucht* als we ergens moe van worden,of *argh* als der wat gebeurt ofzo,en zo nog veel meer.

Miss Proximus : ik erger me trouwens zowiezo erg vaak omdat ik een te hoge norm aan het gedrag van de mensheid heb gesteld << mja,ik probeer me normen telkens te verlagen maar lukt niet echt,klein voorbeeld:ik kan slecht met veel mensen aan tafel zitten eten omdat er altijd wel 1 smerige geluiden weet te creeeren (en dat zijn dan de kleine *persoonsergenisjes*,kan nog veel erger)

Dan hebben we nog een para gedragje van mij,als ik loop of fiets en ik hoor een auto ergens achter me dan MOET ik bv bij een lantaarnpaal zijn voor ik ingehaald word

Naja eigenlijk heb ik teveel habbitjes waardoor ik een moeilijk en vreselijk irritand mens ben om mee samen te leven,maar ach ik weet ook dat mn positieve kantjes rulerend zijn en dat daardoor mensen toch wel blijven terugkomen

Old Post May-07-2002 08:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

quote:
Originally posted by Donna
Dan hebben we nog een para gedragje van mij,als ik loop of fiets en ik hoor een auto ergens achter me dan MOET ik bv bij een lantaarnpaal zijn voor ik ingehaald word

jaaa!!!!!! dat heb ik ook! als ik bijvoorbeeld die losse teel niet gepasseerd ben dan zal de auto mij omverrijden

of als ik in de auto zit dan hoe ik m'n adem in en pas bij het 8e hectometerpaaltje mag ik weer ademen ofzo

ooh!!!!! ik had nooit gedacht dat andere mensen ook van die ticks zouden hebben

over dat aan tafel zitten gesproken: ik kan er niet tegen als mensen eten kauwen als ik al uitgegeten ben, want dan hoort t zo smakkerig toen i nog thuis woonde en ik uitgeggeten was dan deed ik altijd m'n handen over m'n oren, tot ergenis van mijn ouders

Old Post May-07-2002 08:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

quote:
Originally posted by Donna

Whehe dat ken ik. Lantaarnpaal een huis een rioolput, bushokje...haha en als ik het heb gehaald dan zoek ik alweer het volgende plekje waar ik eerder wil zijn dan die auto of bus..

Old Post May-07-2002 08:33  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kamaya
....You Are Sleeping....

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by Miss Proximus

over dat aan tafel zitten gesproken: ik kan er niet tegen als mensen eten kauwen als ik al uitgegeten ben, want dan hoort t zo smakkerig toen i nog thuis woonde en ik uitgeggeten was dan deed ik altijd m'n handen over m'n oren, tot ergenis van mijn ouders

Dat heb ik dus ook. Ik kan er niet tegen als mensen zitten te kauwen, het maakt altijd geluid, helemaal als mensen (m'n pa) met een volle mond heeeeel enthousiast zitten te kauwen (wel met mond dicht dan), het maakt gewoon een ranzig geluid. Ik ga dan alleen niet met m'n handen over m'n oren zitten, ik peer m gewoon. De mazzel!! Hier blijf ik niet zitten. Het is alleen kut als er gasten zijn, dan kun je natuurlijk niet zomaar van tafel.!

Greetz,

Kamaya.

Old Post May-07-2002 08:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Kamaya Click here to Send Kamaya a Private Message Add Kamaya to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Domme gewoonte...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackThis is ID-09. [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLunn & James - Conspiracy [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:01.

Forum Rules: