|
zo, eindelijk tijd om ff wat neer te typen...
allereerst:
HAAKSBERGEN=KLOTEDORP
dat fucking dorpje kom je namelijk doorheen als je vanaf mijn kant naar groenlo moet, en ik ben zowel op de heenweg als op de terugweg verdwaald in dat KLOTEdorp, zo lastig zit het in mekaar (gebeurt me normaal ECHT NOOIT) . dit, in combinatie met
1) dat ik al laat was,
2) dat ik meer dan een kwartier buiten stond,
3) een kameraad die zich WALGELIJK goed aan de verkeersregels houd.... stoppen voor oranje, ENORME stukken 50 waar je 50 mag *sigh*.. maar goed, hij reed, kheb me maar stil gehouden (maar tis wel masterfrusti als je er naast zit..... en
4) RV belachelijk vroeg moest draaien...tot 23.30 om precies te zijn...
... en je raadt het al...
23.29 was kolkiewolkie binnen.....
dus dat was best klote... maar goed, volgens donna en franzelare was RV goed bezig geweest... dus: OOIT komt er een dag dat ik je set wel hoor RV.....
anywayz, kheb me verder prima vermaakt... cor fijneman zette een heerlijke chillen set neer ... was echt heerlijk... dit in combinatie met een paar luitjes uit de zaanstad die ook relaxed leven heb ik een goeie avond gehad.... was zekers gezelli...
overigens ook nog ff de hardhouse zaal bezocht...de tering wat was het daar warm zeg... vond zon flikker het nog nodig wat cola te morsen (op mij + kameraad natuurlijk).... kheb um alleen maar ff uitgescholden.. geen zin om om 24.00 er al uitgekickt te worden... maar als het 2 uur was geweest..... (RELLUH )
techno area nog ff gecheckt... en ik moet zeggen.... techno heeft ook wel wat...zekers lekker... ik werd alleen een beetje gek van die stroboscooplamp die de HELE tijd aanstond... dus de rest van de tijd maar in de area geweest waar ik moest wezen gezien mijn status als tranceaddict... de trancearea dus... ondertussen franzelare diverse malen voorbij zien komen
om half 2 was het trouwes in de techno en trance area al gebeurt... (club en hardhouse gingen nog ff door...)... nou ben ik niet zon fan van club, dus rest van de tijd maar in de hardhouse zaal gelopen.. totdat die gast daro "I want to be a hippy" opzette......
toch maar naar de clubzaal gegaan ... gelukkig werd daar wel chillen gedraaid met o.a. dumonde - can you dig it.....
het kan wezen dat uit het bovenstaande volgt dat ik me niet vermaakt heb.... DAT IS DUS ZEKERS WEL ZO, maar er waren genoeg dingen niet in orde (15+ minuten voor de deur, om half 3 (dj stopte) waren ALLE barretjes dicht... pilsje kon niet meer.... toen 15 (!) minuten gewacht voordat die teef bij de cafetaria eindelijk in de gaten had dat we GEEN kroket/frikandel/bamischijf wilden maar alleen patat....
anywayz, tot zover, nu ga ik me klaarmaken voor tiesto
ps: RV, ik zou graag 1 juni naar noorwegen komen, maar dat gaat wat lastig in combinatie met qlubtempo
GREETZ kolkiewolkie
ps(2): @ donna: volgens mijn kameraad val je op jonge jongens, volgens mij hang je bij iedereen om de nek en begroet je iedereen met 3 keer een kus op de wang...
wie heeft gelijk 
Last edited by kolkiewolkie on May-09-2002 at 17:43
|