|
Ik hoop dat Feijenoord wint, maar denk dat ze het heel moeilijk krijgen. Dortmund heeft gewoon de betere spelers en het is ook een goed team. Maar misschien is het team van Feijenoord een beter geheel. at is tenslotte al het hele seizoen de kracht van Feijenoord.
Ik ga iig geval kijken en duim mee.
| quote: | Originally posted by Remy D
Weet je wat ik dus zo nep vindt. Als mensen gaan roepen "ik ben voor Ajax dus Feyenoord of PSV moet verliezen in de Europacup". Of andersom. Zo heb ik al een paar Ajax fans gesproken die echt hopen dat Dortmund wint. |
zoals ik al zei, ik hoop vanavond dat Feijenoord wint. Als Ajax moest spelen zou ik toch echt hopen dat de neuzen zouden verliezen.
Verder ben ik voor elke Nederlandse club als ze tegen een buitenlandse club moeten spelen, maar ik heb echt iets tegen ajax.
Ik kan er niks aan doen, maar dat is gewoon een gevoel dat ik heb. Ajax is de aardsvijand van PSV en dat gevoel zit heel diep bij mij.
Zelfs toen ajax vorig jaar een keer moest winnen, dat was in het voordeel van PSV, voelde ik blijdschap toen ze een goal tegen kregen.
| quote: | Originally posted by Remy D
Maar ga dan ook niet naar het nederlands eftal kijken waar Feyenoorders of PSVers inzitten. Maarja dat doen ze natuurlijk wel, want dan maakt het ineens niet meer uit dat er 3 Feyenoorders inzitten. Echt nep. |
Dit vindt ik onzin.
Ik ben niet voor PSV omdat bepaalde spelers daar spelen. Ik ben voor PSV omdat die club in mijn hart zit. Over drie jaar ziet het elftal er totaal anders uit dan nu, maar dan ben ik nog steeds voor PSV hoor.
Zo ben ik ook niet tegen/anti Ajax omdat daar bepaalde spelers spelen.
Dat is gewoon onze rivaal, onze aardsvijand.
Sterker nog: ik zou best willen dat Vd Vaart bij PSV zou spelen.
Dus als ajax spelers in het NL 11-tal spelen heeft dat voor mij geen invloed hoe ik naar hun kijk.
Ik moet wel toegeven dat ik liever heb dat een PSV-er scoort dan iemand van een andere club.