|
vaddå att tråden bytte inriktning från stölder till katter måste hålla med, visst är det nåt speciellt med katter... men jag tycker att katter ska få leva i sin "rätta" miljö, eller iaf så rätt som möjligt, dvs på landet... katter i stan är inget för mig... de vi har på landet, de är mkt roligare, trevligare etc plus att de lever ett bättre liv
___________________
man with no sig
|