Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De Linkse Kerk (Pim R.I.P!!)
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mido
God is a DJ, So am I

Registered: Jun 2001

Ik vind dit een beetje vergezocht allemaal.

In theorie kunnen bepaalde punten wel.
Maar een groot deel vind ik een beetje overtrokken.

Het komt zo op mij over alsof het 1 grote samenzwering was om PF te laten vermoorden.

Maar we zullen zien wat er met Volkert van de Graaf gaat gebeuren. Misschien wordt hij wel vrijgesproken ofzo.

whehe

Alles kan in NL tegenwoordig.

Old Post May-08-2002 14:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for mido Click here to Send mido a Private Message Visit mido's homepage! Add mido to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by mido

Maar we zullen zien wat er met Volkert van de Graaf gaat gebeuren. Misschien wordt hij wel vrijgesproken ofzo.

ja ik ben ook benieuwd... minimaal 20 jaar cel zou ik toch wel fair vinden..nadat ze hem zijn beide bene breken natuurlijk

Old Post May-08-2002 14:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sandman
Motorcycle addicted

Registered: Oct 2000

20 jaar cel vind ik weinig voor moord.... wat dat betreft zijn er nog een paar goede dingen in het amerikaanse rechtsstelsel.

verder een aantal dingen die niet kloppen:

Volgens radiomakers Ruud de Wild, Sander de Heer en Jeroen Kijk in de Vegte is de berichtgeving over de moord op Fortuyn helemaal uit zijn verband gerukt. Dat zeiden zij vanavond in de uitzending van Barend & van Dorp. De mannen hadden voor de moordaanslag nog een interview met Fortuyn op 3FM.

"Het heeft zeker 20 minuten geduurd voordat de hulpdiensten aanwezig waren. De ambulances stonden voor het hek. Volgens de politie waren ze daar aan het wachten omdat er nog geschoten zou worden op het mediapark. Dat is echt gelul! De computer van de bewaking moest opnieuw opgestart worden om het hek te openen. Daar stonden ze doodleuk op te wachten", aldus Sander de Heer.

"Ik zag Pim Fortuyn nog ademen nadat hij was neergeschoten. Hij was dus helemaal niet op slag dood", aldus Jeroen Kijk in de Vegte.

De Wild stond naast Fortuyn ten tijde van de moord, maar kon nog wegduiken achter een auto, die eveneens door een kogel werd geraakt. Vreemd is echter dat hij niet gehoord is door de politie.

Toegevoeging 0:26
We zochten het even na in twee beschikbare ochtendkranten. Zowel in De Volkskrant als Trouw staat dat de ambulance om 18:06 is gewaarschuwd, om 18:12 bij het gesloten hek aankwam en om 18:15 bij Fortuyn arriveerde. Trouw vermeldt wel dat ooggetuigen zeiden dat het zo'n twintig minuten duurde.

Beide kranten schrijven tevens dat Fortuyn later aan zijn verwondingen is overleden. Dat Fortuyn volgens de politie op slag dood was, wordt helemaal niet vermeld.

Het NRC Handelsblad (avondkrant) schrijft eveneens dat Fortuyn kort na de aanslag overleed. NRC schrijft dezelfde tijden op als Trouw en de Volkskrant, maar voegt er "volgens de politie" aan toe. Ook citeren zij 3FM-verslaggever Bert de Vries: "Dat verhaal over de ambulance wat de politie vertelt, dat klopt niet. Het duurde wel twintig minuten tot een half uur. Ik heb dat aan andere mensen gevraagd en die zeggen ook dat het zo lang duurde."

bron: www.fokzine.net

Dwz pim misschien nog had kunnen leven.....

Sandman

As a final touch, God created the Dutch

Old Post May-08-2002 15:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Sandman Click here to Send Sandman a Private Message Add Sandman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::

Registered: Dec 2001

kan iemand het even in het kort samenvatten....
ik heb geen zin en tijd om zo,n preek te lezen

Old Post May-08-2002 15:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Smirnoff Click here to Send Smirnoff a Private Message Add Smirnoff to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Pjotr G
sorry ik dacht dat ik in die post danig overdreven reageerde dat het voor iedereen wel als SARCASME te herkennen was. Mijn mening vind je ook in de pim thread wel terug

ik heb mijn potje sarcasme weer terug gevonden. Wil je een beetje van mijn potje hebben?
Moet zeggen dat ik ook ernstig zat te twijfelen over hoe je het nou bedoelde

En verder: tja, je gelooft er in, of niet. Kan ook nog wel andere dingen bedenken hoor, heb een levendige fantasie

Old Post May-08-2002 15:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
serialkillah
Knock knock

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Sandman

Dwz pim misschien nog had kunnen leven.....

Sandman

nou..... met 2 kogels in je kop, 2 in je rug en 1 in je hals wordt dat wel erg moeilijk......

Old Post May-08-2002 15:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for serialkillah Click here to Send serialkillah a Private Message Add serialkillah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kamaya
....You Are Sleeping....

Registered: Jun 2001

Wat een onzin zeg dit bericht!!!!

DIT is pas triest!!!!

Flikker toch op!! (wie het dan ook heeft geschreven)

Oja.....'visuele cirkel'.....lol,
Doet me denken aan die vrouw op het nieuws: 'Ja, en ik ben het met hem eens, wat moeten we nu????? Ik vind ook dat die buitenlanders moeten intrigeren, ze moeten gewoon beter intrigeren. Daar lag het probleem de intrigatie.........lol.

Maar goed, begrijp me niet verkeerd, ik zeg dit alleen maar omdat ik op hetzelfde niveau van dat stukje wil blijven.

De groeten.

Kamaya

(dit neemt natuurlijk niet weg dat ik deze moord verschrikkelijk vind!)

Old Post May-08-2002 17:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Kamaya Click here to Send Kamaya a Private Message Add Kamaya to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

ik heb me nu lang genoeg ingehouden.

ik KOTS op jullie LPF aanhangers...en dan bedoel ik degenen die zo DOM zijn om alles en iedereen altijd maar de schuld te geven...en NOOOIT eens helder na te kunnen denken over hoe de wereld in elkaar steekt........

Gadverdamme wat zijn jullie sneu (en met jullie bedoel ik NIET degenen die rationeel na kunnen denken en zowel vraagtekens bij "links" als bij "rechts" zetten....en tevens bedoel ik mensen die nie op dit board zitten maar op tv hun misselijkmakende, vol spel- en grammatica fouten zittende tirades op de kijker loslaten)

BLEGH

Old Post May-08-2002 17:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

LOL lachwekkend bericht gewoon. Dat kan niet waar zijn. Door zo'n zelfde gek verzonnen als die schutter. Emoties lopen hoog op.

Old Post May-08-2002 18:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
serialkillah
Knock knock

Registered: Aug 2001

ik vindt het altijd wel lache om verschillende theorien te lezen... zoals over aliens, jfk enz... vindt het altijd leuk om te zien wat mensen voor levende fantasie hebben.. het is alleen triest dat er ook mensen zijn die daadwerkelijk erin gaan geloven.

maar nu ga ik weer Feyenoord kijken

Old Post May-08-2002 19:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for serialkillah Click here to Send serialkillah a Private Message Add serialkillah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
wat een onzin zeg

Old Post May-09-2002 00:28 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Massive
bollocks

Registered: Jul 2001

jeuhh
wat een b*llshit, als ik dat zo ff mag zeggen,
zo kun je nog wel tientallen van dit soort "theorietjes" verzinnen,
-voorbarige conclusies- zijn het gewoon
w8 gewoon tot de motieven van moordenaar bekend zijn, als die tenminste bekend worden uiteraard, voordat iedereen allemaal van dit soort theorietjes in de rondte gaan spuiten, maar goed dit gebeurt tog wel

aj000

Old Post May-09-2002 08:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Massive Click here to Send Massive a Private Message Add Massive to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De Linkse Kerk (Pim R.I.P!!)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID played by Ferry Corsten 01 [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOctagen vs. Dazzle - Continuous [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:03.

Forum Rules: