En mag ik je vragen hoe of waar je deze classics hebt weten te krijgen?
Greetings,
Blighty
NEE!! Zeg ik lekker niet!
Grapje...
Titty Twister heb k via via gekregen, tweede hands dus.
De rest via een Engelse site... weet de naam nie meer, want k heb nie zelf besteld. k zal t ff navragen
___________________
Keaton always said, 'I don't believe in God, but I'm afraid of him.' Well I believe in God. And the only thing that scares me is Keyser Soze.
May-09-2002 11:07
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Ik had ooit nog is een hardcoreplaat voor Maikel gekocht en die moest paar dagen later de handel uit. Dus toen was die plaat binnen en paar weken al 250 piek waard. Maar hij heeft hem uitgeleend en nooit meer opgehaald . HmmmmZzzZZ
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
Jah nu we het hier toch over hebben had ik nog een vraagje:
Heeft iemand hier ervaring met DJ Pools.....van die dingen dat je voor een bepaald bedrag per maand een aantal promo's krijgt toegestuurd. Vaak zijn daar geloof ik lange wachtlijsten ed. bij, maar weet iemand misschien een paar goeie??? En wat zijn jouw ervaringen daarmee?
Originally posted by mido
Dr. Macabre - Ghost Stories part 1 (Poltergeist)
Ja wat een juweeltje
ik heb maar 3 platen die ^^^^ , The Horrorist - Flesh is the Fevr en Dyewitness - Masterplan
alhoewel....ik heb ook een paar ndere plaatjes maar die gebruikt Andreas dus die voelen niet echt of ze van mij zijn
Plaatjes van Ant waar ik trots op ben:
CJ Bolland - The Prophet (Origineel, niet de huidige nadruk)
York - On the Beach
Blank & Jones - Cream (PvD Remix)
Saint Etienne - Boys don't cry
Solid Sleep - Club Attack
mja ...anyway...Mido heb smaak
en wat was dan die ene plaat die je nooit hebt teruggevraagd? DIe van Molella?
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
May-09-2002 17:33
Vnatic
Donkey Addict
Registered: May 2001
Location: Eindhoven
Mijn V.ision serie, niet echt exclusieve platen, maar wel een topserie, en ik heb ze lekker met hadntekening, dus voor mij zijn ze veeeeeeeel waard...
___________________
May-09-2002 17:43
DJ Bazz
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
Location: Groningen, NL
quote:
Originally posted by TranceFool
Jah nu we het hier toch over hebben had ik nog een vraagje:
Heeft iemand hier ervaring met DJ Pools.....van die dingen dat je voor een bepaald bedrag per maand een aantal promo's krijgt toegestuurd. Vaak zijn daar geloof ik lange wachtlijsten ed. bij, maar weet iemand misschien een paar goeie??? En wat zijn jouw ervaringen daarmee?
vriend van mij heeft dat, hij krijgt elke maand 2 zendingen van 10 a 15 promo's opgestuurd, elke zending kost geloof ik 80 gulden, ik weet niet of de prijzen zijn veranderd met de komst van de euro. verder krijgt hij de helft van de zendingen gratis want hij draait vast in assen. hij krijgt ze opgestuurd vanuit limburg van die dj school daar, weet zo ff niet de website maar die moet je maar ff zoeken. dit is btw ook het enige nederlandse bedrijf dat dit doet, maar ik weet dit niet 100% zeker.
had trouwens ook nog 2002 remixen van pulsar op bxr label
May-09-2002 19:17
mido
God is a DJ, So am I
Registered: Jun 2001
Location: Haarlem
quote:
Originally posted by Remy D
Ik had ooit nog is een hardcoreplaat voor Maikel gekocht en die moest paar dagen later de handel uit. Dus toen was die plaat binnen en paar weken al 250 piek waard. Maar hij heeft hem uitgeleend en nooit meer opgehaald . HmmmmZzzZZ
Dat was:
DJ Promo - No Doubt
Dat was ook nog eens zijn allereerste plaat die uitgebracht werd en waarmee hij doorgebroken is!
Heel erg van mij dat ik die dus niet meer heb opgehaald!
Want DJ Promo staat nu zwaar aan de top in de Hardcore scene!
___________________
sig edited: image can't be more than 50kb. please refer to the sig guidelines
May-09-2002 21:00
mido
God is a DJ, So am I
Registered: Jun 2001
Location: Haarlem
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ja wat een juweeltje
ik heb maar 3 platen die ^^^^ , The Horrorist - Flesh is the Fevr en Dyewitness - Masterplan
alhoewel....ik heb ook een paar ndere plaatjes maar die gebruikt Andreas dus die voelen niet echt of ze van mij zijn
Plaatjes van Ant waar ik trots op ben:
CJ Bolland - The Prophet (Origineel, niet de huidige nadruk)
York - On the Beach
Blank & Jones - Cream (PvD Remix)
Saint Etienne - Boys don't cry
Solid Sleep - Club Attack
mja ...anyway...Mido heb smaak
en wat was dan die ene plaat die je nooit hebt teruggevraagd? DIe van Molella?
Nu jij de naam Dey Witness zegt schiet mij te binnen dat ik die ben vergeten neer te zetten!
Ik heb dus ook nog een picture disk van Dye Witness met daarop:
A. Only if i had one more & BRRR
B. What would you like to hear again & Observing the earth
Dat is ook een plaatje om trots op te zijn!
En die plaat die ik niet terug gehaald heb:
DJ Promo - No Doubt
En ja.... wat dat van smaak betrefd.... thx! whehe
___________________
sig edited: image can't be more than 50kb. please refer to the sig guidelines
May-09-2002 21:04
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
quote:
Originally posted by mido
B. What would you like to hear again
HAHAHAHA< DIE KEN IK!!!
toen was ik 11 ofzo!!! had ik een of andere house cd met een reet op de voorkant... weet de naam helaas niet meer en heb m niet meer.
May-09-2002 21:14
DjRV
DaleCooperAddict
Registered: May 2001
Location: Netherlands,Amsterdam
Radiohead-Street Spirit (oakenfold remix) aka Planet Perfecto-Fade Out
Insigma-Open Your Eyes
Tiesto-Magik Yourney (de originele promo)
Mauro Picotto-Iguana (Mass Mix)
Golden Girls-Kinetic '99
The Morrighan-Remember (2 the millenium)
Midway-Monkey Forest
Tilt Feat Maria Nayler-Angry Skies
Er zijn er nog veellllllllllllllllll meer,maar ken ff niet alle 500 platen uit me hoofd
___________________
quote:
Originally posted by Chicane
update je sig eens hoer!
[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]
May-10-2002 08:37
serialkillah
Knock knock
Registered: Aug 2001
Location: Doetinchem, The Netherlands
quote:
Originally posted by mido
Dat was:
DJ Promo - No Doubt
Dat was ook nog eens zijn allereerste plaat die uitgebracht werd en waarmee hij doorgebroken is!
Heel erg van mij dat ik die dus niet meer heb opgehaald!
Want DJ Promo staat nu zwaar aan de top in de Hardcore scene!
het is een classic, maar persoonlijk vindt ik het een kut plaat.
qua hardcore ben ik vooral trots op
stephenson & jones - the first rebirth
t.urbulence 'n terrorists - 6 million ways 2 die
dr macabre - ghost stories
ruffneck 1 t/m 10 (world of an lsd user/ kingdom/ amman on xtc / i'm the fuck you man ect)
masoko solo - pessa pessa (origineel)
thunderball - bonzai channel one
buzz fuzz - xtc love
pcp - slaves to the rhytm
bodylotion - happy is voor homos
en nog een paar andere