Originally posted by Scorchio
מה אתה מצפה מבנאדם שטוחן באגט באורך מטר וחצי עם שניצל ואחרי זה דופק עוד שני פיצות ענקיות ואני לא יתפלא אם הוא חזר הבייתה והוריד איזה חבית גלידה
חחחחחחחחח אני שם איתך שהוא לא החזיק מעמד שני מטר עד המקדונלנדס או כיפה אדומה