ik denk dat ik dan een flink aantal punten minder heb
------------------
Last edited by Dr Oetker on Mar-16-2008 at 13:33
Mar-16-2008 13:15
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Dr Oetker
ik denk dat ik dan een flink aantal punten minder heb
Ik vreesde ook al voor een disqualificatie.
De enige punten die ik scoor in deze ronde zullen van Alonso komen
Anderzijds wel een leuke openingswedstrijd van het seizoen!
Ik hoop op meer dergelijk spektakel.
Mar-16-2008 17:48
MennoB
Not Addicted Yet
Registered: Jan 2002
144 punten.
Ik heb wel iets met honda, maar gelukkig geen last gehad van die diskwalificatie.
Verder wel een leuke race om naar te kijken!! Hopelijk dat BMW vaker tussen de McLarens zit en misschien wel voor en dat Ferrari een betere betrouwbaarheid krijgt. Kimi was gisteren toch best ijzersterk, alleen die 2 fouten hadden niet gehoeven (gemogen). Jammer ook dat Kubica door al die safetycar neutralisaties niet meer vooraan zat. Maar net als bij Kimi maakte dat later toch niet uit, omdat ze beide uitvielen.
Wat me wel opviel was dat er veel mensen uitvielen door mechanische pech. Zou dat toch komen door de nieuwe electronika die iedere motor nu moet hebben? Die McLaren maakt.. Als dat zo is, kan het nog een flinke rel worden!!
Mar-17-2008 12:03
M_Peror
Supreme arminaddict
Registered: Jul 2001
Jep... Barrichello gaat mij ook punten kosten
Lekkere start van het seizoen... de vraag is niet of maar wanneer ik m'n team compleet ga omgooien
Maar los van de manager, wat een gave seizoensstart. Als dat zo doorgaat de rest van het jaar ben ik een blije F1 fan
Mar-17-2008 21:27
eieregooie
Perceptions
Williams motor heeft geen punten gekregen. BMW motor heeft Williams punten gekregen. Red Bull motor heeft BMW punten gekregen.
En dan schijnt er ook nog een verschil te zijn tussen wat er in de puntenverdeling staat en wat er in je profiel staat.
Mar-17-2008 23:20
eieregooie
Perceptions
Overigens vrees ik dat de 23 van mij gewoon klopt
Mar-17-2008 23:24
M_Peror
Supreme arminaddict
Registered: Jul 2001
En die -1 zal ook wel... klote-stoplicht in die pits
Tot die zoveelste safetycar situatie zat ik best lekker met een Barrichello op plek 6. Stelletje blunderende Honda monteurs dat ze 'm a) binnenhalen terwijl t niet mag, b) laten vertrekken terwijl de tankslang er nog in zit en c) dat Rubens zelf zit te suffen en door dat rode licht rijdt (misschien zat ie in z'n spiegels te loeren of over de radio te checken hoe t met die monteur ging).
edit: aan de commentaar op fok te zijn, is het blijkbaar nog steeds niet in orde
Snel een verandering doen, nu ik al budget heb, morgen kan het weg zijn