Originally posted by BZRK
De laatste set die ge van Schulz gehoord hebt, dateert uit 2004 zeker?
wtf?
Mar-10-2008 19:24
BZRK
headcase
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by Gevork
wtf?
Wel, Markus live associëren met chille progressive, dat is al lang verleden tijd
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track
Mar-10-2008 19:27
Gevork
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2005
quote:
Originally posted by BZRK
Wel, Markus live associëren met chille progressive, dat is al lang verleden tijd
Jaaa kan wel
volg hem al een tijdje niet meer
Spijtig, heb liever progressive dan trance
Ik heb al ongeveer een jaar geen ASOT meer beluisterd, hoe zit het daar nu eigenlijk mee?
Mar-10-2008 19:54
BZRK
headcase
quote:
Originally posted by Devilex
Ik heb al ongeveer een jaar geen ASOT meer beluisterd, hoe zit het daar nu eigenlijk mee?
Als ge et toen nie goe vond, dan nu ook nie. Veel isser nie veranderd.
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track
Mar-10-2008 19:57
Devilex
Think About The Way
Registered: Dec 2005
Toen ik afhaakte bestond het voor 50% uit poppy house en elektrotrance, zaten er mss 4 echte trancers in en op het einde een classic.
2001 was alleszinds ver weg...
Mar-10-2008 20:23
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Als hij tussen de Aly & Fila's en Daniel Kandi's door ook nog eens kwaliteit wil boeken dan moet first state er maar zijn
Enfin; ik zal er wellicht ook wel zijn.
Indoor + overdag gaat wel raar zijn.
Mar-10-2008 20:30
BZRK
headcase
Volgens mij is da toch nie indoor ze. Op Google Maps zie mij da der gewoon de kaaien uit van de haven. Veel plaats denk ik, om weer een tentje te zetten.
Edit: Of toch, kweet niet goed wat ik er moet van maken.
Please ID this track
Mar-10-2008 20:31
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
En alst te cheesy is kunnen we direct afkoeling zoeken in de dokken
Mar-10-2008 20:33
TranceGenetic
Junior tranceaddict
Registered: Jun 2004
Is da ni op dezelfde plaats waar Laundry day is?
Mar-10-2008 20:50
Krisix
Junior tranceaddict
Registered: Jan 2008
Ow ASOT in A'pen. Kan nooit kwaad om daar naar af te zakken . Feestje staat genoteerd .