quote:Originally posted by Gil Shwarts היום הייתי בסופר פארם כדי לחדש את מלאי הקונדומים שלי ודיי!! השתגעתי כבר, כמה יש נגנבתי!! במה אתם משתמשים? לחדש את המלאי????? למה מה אתה קונה פעם ב4 שנים חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח קנה סטוקים למקרה שתהיה מלחמה ואי אפשר יהיה להשיג
מחוספס ואם זה אחת מהצעירות הבתולות או מישהי כזו סביישנית ופחדנית אז הזה עם ההגנה המרובה שכחתי איך קוראים לו ואין לי כח לפתוח את הארנק בשביל זה ! ודוגרי... קונדומים ! חרא זה מוריד איזה 75% מהרגש (אבל מאריך את הבום בום שזה גם יתרון)
___________________
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA