|
Jag e snubben på femte bilden, SUPRISE SUPRISE!! 
höhö, ne, egentligen e jag snubbe med glasögon som stirrar ner i golvet på sjätte bilden. Alla bilder som tas på mig på alla fester blir alltid från sidan, mitt ansikte fastnar inte på kameran eller nåt,
För övrigt är det skönt att vara pårökt.
___________________
Top Tunes:
Deepsky - Talk Like a Stranger (Skylark Dub)
Electric Tease - Tear It Up (Richard K's Ripped Remix)
Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe
|