Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [01.03-08-08] Nature One @ Raketenbasis Pydna (Kastellaun - DE)
Pages (39): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
greg69
maydayrator

Registered: Dec 2005

quote:
Originally posted by sebdevinc
Pensse y allé en cars avec vous, gomez tralala
mais sa y est pas déja ?
http://www.voyages4a.com/v4a_fr/travel.jsp?travel=15470

vous êtes les bienvenus

on bossera plus avec 4a après armin only, on sera avec une nouvelle agence de voyage, on est très demandé vois tu

petite réflexion au passage, le retour de tiesto sur de gros events comme ça, c'est une petite reconquête de notoriété ou je suis simplement parano ?

Last edited by greg69 on Mar-15-2008 at 00:22

Old Post Mar-15-2008 00:16  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

Il a l'air plutôt pas mal ce line-up en fait

Old Post Mar-15-2008 09:07 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by anne348
Il a l'air plutôt pas mal ce line-up en fait

Le meilleur de tous les temps sur l'Europe continentale tu veux dire, digne d'une GGG ou d'une WMC

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Mar-15-2008 09:26  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

quote:
Originally posted by Defcon_7
Le meilleur de tous les temps sur l'Europe continentale tu veux dire, digne d'une GGG ou d'une WMC

Complètement d'accord là !!!

@Allen : ça tient toujours ou pas la possilité de venir sur Lille ?

Niveau des places il faut se dépecher à votre avis ?

@Greg69 : Si je prends le bus et que j'ai déjà pris ma place par internet c'est gérable ou pas ?

Je me lève et je confirme

Old Post Mar-15-2008 09:48  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
bendi
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2007

Une pure folie ce line-up j'ai encore jamais vu ça. Je pense qu'il ne faut absolument pas rater ça.

Old Post Mar-15-2008 10:06  France
Click Here to See the Profile for bendi Click here to Send bendi a Private Message Add bendi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by PyrofraG

Niveau des places il faut se dépecher à votre avis ?

C'est outdoor et c'est dans 5 mois donc t'as le temps mais t'y prends pas la veille non plus!

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Mar-15-2008 10:13  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
Ca me tenterait bien tout ça...

Old Post Mar-15-2008 10:30  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
ouai bof ils jouent la facilité niveau line up je trouve.
c'est facile tu prends les djs trance les + connu, les djs allemand qui sont sur de faire rappliquer tout le monde et tu brode autour avec quelques têtes d'affiche techno et ça roule pour faire bander tous ces crétins...

Old Post Mar-15-2008 11:37  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

.

tout ça pour vous dire que j'y serai

sinon on peut leur écrire ou pour leur demander qu'ils sélectionne aussi Ultraform pour le mettre dans un coin tranquille ??

Last edited by d&b on Mar-15-2008 at 11:50

Old Post Mar-15-2008 11:41  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

quote:
Originally posted by d&b
sinon on peut leur écrire ou pour leur demander qu'ils sélectionne aussi Ultraform pour le mettre dans un coin tranquille ??

+1 dès fois qu'ils auraient encore quelques doutes pour les booker !!

Je me lève et je confirme

Old Post Mar-15-2008 12:51  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aquaman63
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2007

question : quelle est la différence entre dj et live?

Trance 4 life !!!

Old Post Mar-15-2008 13:24  France
Click Here to See the Profile for Aquaman63 Click here to Send Aquaman63 a Private Message Visit Aquaman63's homepage! Add Aquaman63 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

quote:
Originally posted by Aquaman63
question : quelle est la différence entre dj et live?

ben Djs ce sont les gars qui mixent, essayent de mixer, ou encore font semblant de mixer tout en jouant avec les filles ou les garçons. un set normal quoi avec platines vinyl, cd, ableton, atomix ou je ne sais quoi encore, table de mixage et tout le bazard.

et live ce sont ceux qui normalement jouent leurs morceaux en direct, donc avec... ce qu'ils veulent...
en général si t'en voit un avec une guitare ou une batterie c'est mal barré pour ce qui concerne l'authenticité du live.

Old Post Mar-15-2008 13:46  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [01.03-08-08] Nature One @ Raketenbasis Pydna (Kastellaun - DE)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (39): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease help me with this OldSchool! [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPhil k & Habersham - "Cloudbrake" (Lexicon Avenue Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:39.

Forum Rules: