Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Oakenfold meeting tonight
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Little Theseus
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
wordt gezellig, Riz komt waarschijnlijk ook -
Kheeft er zin in, echt cool dat je me mee hebt gevraagd Sjinees!

strax wel ff zuigen he?

Old Post May-11-2002 17:33 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

hahaha lol optimus....

Eindelijk dan Oakenfold....magrec hebter al zolang naar uitgeken ....zal wel vet worden...

Old Post May-11-2002 17:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

WHahahahahaaaaaaaa!!!
we zitten in Adassm

Mido heb net gebeld hij staat er al die aap!

Wij zitten nu in internetcagfe wij gaan ook zo weg!!!

latur!

::D

Old Post May-11-2002 19:56 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mido
God is a DJ, So am I

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by Optimus
WHahahahahaaaaaaaa!!!
we zitten in Adassm

Mido heb net gebeld hij staat er al die aap!

Wij zitten nu in internetcagfe wij gaan ook zo weg!!!

latur!

::D

HEEEEEEEEEEEJ Junkie!!! Nou ik ben alweer een uur lekker thuis. En ik denk dat jij nog steeds onderweg bent! WHAHAHAHAHA *evil grinz*

Was zeker op en top gezellig vannacht!!! Alleen die meeting..... tjah..... kwas vergeten waar het was en hoelaat. Ik dacht dus om 1 uur. En ik dacht aan de meeting van Qontact. Op de tribune links. whehe

Vaag laat maar.
ik moest maar eens gaan slapen geloof ik.
Althans een pogin wagen!

Old Post May-12-2002 05:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for mido Click here to Send mido a Private Message Visit mido's homepage! Add mido to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Lol ik ben 20 minuten binnengeweest en toen stonden we weer op straat (das niet zo lol) ik ga ff niet op alle details in maar ja voor iemand die dan geen drugs gebruikt zoals ik is het wel jammer om op zo'n manier weg te moeten gaan Naja kben wel een beetje pissed maar weet ff niet of dit nu het risico is of dat ik het gewoon mooi kut vind van bepaalde mensen, naja zoals wel ééns eerder is gebleken zijn uitsmijters gewoon een volk apart...

Zo dan heb ik me nu ingehouden...

Old Post May-12-2002 07:03  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Leander
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2001

TOPAVOND!!!!

Zelfs Optimus en Mido (toch?) ontmoet, gezellig. Oakey draaide erg lekker.
Net thuis, nu slapen, straks werken

Old Post May-12-2002 07:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Leander Click here to Send Leander a Private Message Visit Leander's homepage! Add Leander to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mido
God is a DJ, So am I

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by magrec
Lol ik ben 20 minuten binnengeweest en toen stonden we weer op straat (das niet zo lol) ik ga ff niet op alle details in maar ja voor iemand die dan geen drugs gebruikt zoals ik is het wel jammer om op zo'n manier weg te moeten gaan Naja kben wel een beetje pissed maar weet ff niet of dit nu het risico is of dat ik het gewoon mooi kut vind van bepaalde mensen, naja zoals wel ééns eerder is gebleken zijn uitsmijters gewoon een volk apart...

Zo dan heb ik me nu ingehouden...

Dan heb je me nu toch wel nieuwsgierig gemaakt naar wat er fout is gegaan.......

quote:
Originally posted by Leander

TOPAVOND!!!!

Zelfs Optimus en Mido (toch?) ontmoet, gezellig. Oakey draaide erg lekker.
Net thuis, nu slapen, straks werken

Klopt ja, wij hebben mekaar ook nog heel even gezien. Voor wat ik er nog van weet! whaha

Old Post May-12-2002 08:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for mido Click here to Send mido a Private Message Visit mido's homepage! Add mido to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

Hmmmmz was er dan gebeurd Magrec?

Old Post May-12-2002 11:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
xxl
Supreme tranceaddict

Registered: May 2001

whatz up? was gezellig, ben alleen een beetje vroeg weggegaan... (was lang weekend) die astrid maakte btw een vette foute overgang boom boom boom en toen ruis... hehe. Eindelijk een aantal TA's tegengekomen ! ow ja Mido vergeet je me niet ?

Old Post May-12-2002 14:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for xxl Click here to Send xxl a Private Message Add xxl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

yo!

ben net wakker!

goed feest man!

Ik had met Ltheseus afgesproken op Schiphol. Naja, de trein kwam Schiphol in en hop Bassie ff de trein inhoppen, op nar Adam!

Eenmaal op Adam wasset nog vroeg dus ginggen we maar ff wandelen, toen zijn we een internetcafe binnengelopen (zie voige posst ghehehe). Toen belde Mido, waar we waren. Bleek dat hij en Remy al voor de deur stonden.

"Waar zijn jullie?"
"Voor de deur"
"Zijn er al veel mense"?"
"Er staat geen hond"

ghehee, t was ook pas om 2130 ofzo

toen gingen we maar rond 2200 richting CS om de bus naar Cubic te pakken. Nog wat gesmst met Mido waar we bleven. Toen de bus er eenmaal was, liepen we f de hele rij voorbij (laaaaaaaannngeee rij man) en we konden gelijk doorlopen! Hop, we waren net binnen en hop, we liepen gelijk Mido en Remy tegen het lijf! Hahaha, lachen man. Ff jas opgehangen, pillen uit me schoenen halen ghehehe. We liepen de grote zaal in... damn, mooi man! James Holden draaide toen en ik ging weer ff aan de wandel, liep ik de trap op waar je achter de dj stond, roept er ineens een gast "Optimus!" Ik draai me om... heeej, tis xxl! Kweet niet meer wat ik allemaal gezegd heb, ik weet nog wel dat ik iets zei van "Jezus, je bent echt oud, man!". hem ff meegenomen, ff kennis laten maken met de gang

En tijdje later, rond 1uur geloof ik zaten ik en Bas op de trap ergens, komen we Eye-Riz ineens tegen! Ze was r met dr vriend, die dj Engelse dj van Nexus (was die naam ook al weer?) en Leander en nog een paar maar die kende ik niet

Ik ging met Bas ff boven chillen toen Paul Oakenfold bijna zou gaan draaien. Toen hij opkwam iedreen klappen en schreeuwen enzo, leuk leuk leuk. Hij draaide wel lekker, nog Southern Sun voorbij horen komen

Toen gingen we maar ff lopen, gingen we naar Eye toe, die op een balkonnetje stonden. En toen tijdje verder ineens BOEM... Lizard kwam langs WHAAAAAAAAAAAAA!!! Daarna nog Punk gehoord, maar t was lekker hoor. Daarna kwam Astrid. Die begon ook lekker! Ow ja tussendoor heb ik nog onwijs lopen geinen met Remy whahaha. Ghehehe, ik heb weer maf lopen doen, Remy, wil je nog wel mij op Awakanings zien?

Het laatse uurtje woef, damn, draaide Astrid wat steviger, maar jezus wat was ik verrot zeg! Ik liep maar met me tong half uit me bek ghehehe.

Toen wasset afgelopen. FF afscheid genomen van Eye en dr gezelschap. Ff naar buiten geweest, nog ff nababbelen met Remy en Mido En daarna met Bas naar CS gegaan.

T was een lekker feessie met al die toffe gasten Ltheseus, Mido, Remy, xxl, Eye (geen gast maar goed) en Leander!

Old Post May-12-2002 14:50 
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

aha... klees dat ik weer een flex feestje heb gemist...

kon niemand hier warm krijgen... alleen = te ver/duur... magrec kennik niet (en is/was dus geen optie) en zo te lezen hebbik mazzel gehad dat ik niet in zijn gezelschap was...

ik gok erop dat de heer magrec gevraagd werd zijn id te showen....ofnie?

Hard = goed

Old Post May-12-2002 15:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
aha... klees dat ik weer een flex feestje heb gemist...

kon niemand hier warm krijgen... alleen = te ver/duur... magrec kennik niet (en is/was dus geen optie) en zo te lezen hebbik mazzel gehad dat ik niet in zijn gezelschap was...

ik gok erop dat de heer magrec gevraagd werd zijn id te showen....ofnie?

dan wordt t tijd om kennis te maken

heeft hij vervoer, jij een maatje

en ik denk dat hij gasten bij zich had die pillen bij zich hadden. Dat ze opgepakt zijn en eruit moesten.

Ennnuuhhh meeting?? waar dan? ghehehehe

Old Post May-12-2002 15:12 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Oakenfold meeting tonight
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnkown prog trance tune. [2004] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackEpectasia - "First Love" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:47.

Forum Rules: