|
yo!
ben net wakker!
goed feest man!
Ik had met Ltheseus afgesproken op Schiphol. Naja, de trein kwam Schiphol in en hop Bassie ff de trein inhoppen, op nar Adam!
Eenmaal op Adam wasset nog vroeg dus ginggen we maar ff wandelen, toen zijn we een internetcafe binnengelopen (zie voige posst ghehehe). Toen belde Mido, waar we waren. Bleek dat hij en Remy al voor de deur stonden.
"Waar zijn jullie?"
"Voor de deur"
"Zijn er al veel mense"?"
"Er staat geen hond"
ghehee, t was ook pas om 2130 ofzo
toen gingen we maar rond 2200 richting CS om de bus naar Cubic te pakken. Nog wat gesmst met Mido waar we bleven. Toen de bus er eenmaal was, liepen we f de hele rij voorbij (laaaaaaaannngeee rij man) en we konden gelijk doorlopen! Hop, we waren net binnen en hop, we liepen gelijk Mido en Remy tegen het lijf! Hahaha, lachen man. Ff jas opgehangen, pillen uit me schoenen halen ghehehe. We liepen de grote zaal in... damn, mooi man! James Holden draaide toen en ik ging weer ff aan de wandel, liep ik de trap op waar je achter de dj stond, roept er ineens een gast "Optimus!" Ik draai me om... heeej, tis xxl! Kweet niet meer wat ik allemaal gezegd heb, ik weet nog wel dat ik iets zei van "Jezus, je bent echt oud, man!". hem ff meegenomen, ff kennis laten maken met de gang
En tijdje later, rond 1uur geloof ik zaten ik en Bas op de trap ergens, komen we Eye-Riz ineens tegen! Ze was r met dr vriend, die dj Engelse dj van Nexus (was die naam ook al weer? ) en Leander en nog een paar maar die kende ik niet
Ik ging met Bas ff boven chillen toen Paul Oakenfold bijna zou gaan draaien. Toen hij opkwam iedreen klappen en schreeuwen enzo, leuk leuk leuk. Hij draaide wel lekker, nog Southern Sun voorbij horen komen
Toen gingen we maar ff lopen, gingen we naar Eye toe, die op een balkonnetje stonden. En toen tijdje verder ineens BOEM... Lizard kwam langs WHAAAAAAAAAAAAA!!! Daarna nog Punk gehoord, maar t was lekker hoor . Daarna kwam Astrid. Die begon ook lekker! Ow ja tussendoor heb ik nog onwijs lopen geinen met Remy whahaha. Ghehehe, ik heb weer maf lopen doen, Remy, wil je nog wel mij op Awakanings zien?
Het laatse uurtje woef, damn, draaide Astrid wat steviger, maar jezus wat was ik verrot zeg! Ik liep maar met me tong half uit me bek ghehehe.
Toen wasset afgelopen. FF afscheid genomen van Eye en dr gezelschap . Ff naar buiten geweest, nog ff nababbelen met Remy en Mido En daarna met Bas naar CS gegaan.
T was een lekker feessie met al die toffe gasten Ltheseus, Mido, Remy, xxl, Eye (geen gast maar goed) en Leander!
|