Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Poll voor nieuwe moderators
Nieuwe Moderators ja of nee
You do not have permission to vote on this poll.
Ja 2 of meer nieuwe Mods door ons zelf gekozen 31 45.59%
Alleen een vervanger voor Henkie_henk 11 16.18%
Alleen een vervanger voor Blik 1 1.47%
een aantal nieuwe mods er xtra bij 6 8.82%
Er hoeft niks te veranderen 19 27.94%
Total: 68 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001

Op aandringen van een zeker persoon zal ik ook maar es meedoen met de nationale moderator verkiezingen, helaas tot mijn verbazing zie ik geen Lijst Eye-Rizz staan.. khad toch wel liever me schatje on top gezien

Old Post May-13-2002 13:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jesse
Gaming TrancEaddict

Registered: May 2001

Ook optie 1, maar wel graag extra mods die naast de huidige mods komen...en liever geen members als mod die altijd en eeuwig overal weer een uitgesproken mening over moeten hebben en daar iedereen ook van willen overtuigen...liever nieuwe mods die zich objectief houden..

Old Post May-13-2002 13:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jesse Click here to Send Jesse a Private Message Add Jesse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Chicane
Op aandringen van een zeker persoon zal ik ook maar es meedoen met de nationale moderator verkiezingen, helaas tot mijn verbazing zie ik geen Lijst Eye-Rizz staan.. khad toch wel liever me schatje on top gezien

Eye post niet meer

en wat betekent die zin in je sig?

wie hebben er voor t laatste gekozen btw?

Old Post May-13-2002 14:05 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

quote:
Originally posted by Jesse
Ook optie 1, maar wel graag extra mods die naast de huidige mods komen...en liever geen members als mod die altijd en eeuwig overal weer een uitgesproken mening over moeten hebben en daar iedereen ook van willen overtuigen...liever nieuwe mods die zich objectief houden..

Hoe gaan we dat aanpakken.....we moeten eigenlijk eerst ff iemand hebben die niet mod wil worden en waar alle members die wel een gokje willen wagen een pm naartoe kunnen sturen (ik wil me iig al aanmelden als de persoon naar wie ge-pm-ed kan worden maar ja dat is van later zorg)...en als dan binnen een termijn van .... weken alle pms binnen zijn dat die niet-mod een poll maakt? voorwaarde dat henkie en evt. blik dan al ge-demod zijn zodat het een volledig eerlijke stemming is

t gaat goed met de poll! tenminste....vanout mijn perspectief dan

Old Post May-13-2002 14:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001

Keb gevote voor optie 1...

Old Post May-13-2002 14:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

WOW, 4 mensen die tevreden zijn met de huidige gang van zaken

zeker noobs

Hard = goed

Old Post May-13-2002 14:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
WOW, 4 mensen die tevreden zijn met de huidige gang van zaken

zeker noobs

ze kunnen wel afspreken dat de stemmen die gemeld worden alleen geldig zijn

want ik vind t wel een beetje sneu dat degenen die blij zijn met de situatie zich niet kenbaar maken!

Old Post May-13-2002 14:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun

Registered: Sep 2001

ik heb ook gekozen voor optie 1 + dan nog een extra mod als et zou kunnen...

ta-forum-members midi site

Old Post May-13-2002 14:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

lol, ik heb gestemd voor een extra mod erbij

jammer dat het zover moest komen maar het kan me vrij weinig schelen eigenlijk, dit gaat tegenvallen voor de nieuwe mods (helemaal als er hetzelfde gepost/gediscussieerd word als eerst)

oh ja: als nieuwe mod gaat mijn stem naar Snuggle, heeft ervaring en is de een van de enigen hier die objectief kan zijn na dit alles (miss P kan NOOIT een objectieve mod worden, zij was degene die dit Holland forum wou deleten, weten jullie nog?)

Old Post May-13-2002 14:51 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

Ik heb gestemd voor optie 1.

Meer omdat ik wel eens wil zien of dat iemand anders het beter kan.
Je merkt hier weinig van de mods, en hoeven weinig te doen, dus het kan me niet veel schelen of ze blijven of niet.

Maar bij Blik en Henkie bespeur ik vaak weing opjectiviteit
Ze zijn meer de gasten voor gewone posts en komen daardoor zelf te vaak in de discussie terrecht.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post May-13-2002 15:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Miss Proximus

ze kunnen wel afspreken dat de stemmen die gemeld worden alleen geldig zijn

want ik vind t wel een beetje sneu dat degenen die blij zijn met de situatie zich niet kenbaar maken!

ow ik wil me best kenbaar maken hoor...

heb dus gestemd dat ut maar zo moet blijven...en waarom? ach ik vinnet prima zo..maak me er niet zo druk om allemaal....

Old Post May-13-2002 15:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002

Ik ben dus een van de "noobs" (en bedankt KW... )die gekozen heeft voor optie 4.
Ik heb persoonlijk geen moeite met de 2 mods. En over dat voorval met Jukx: je mening geven mag natuurlijk op een forum, maar er zijn wel bepaalde grenzen. Als de mods een grens stellen en hem daar ook meerdere keren op hebben gewezen, ligt de verantwoording bij die jukx. Tolerantie = niet zomaar alles pikken van elkaar, maar respect tonen. Blijkbaar deed Jukx dat niet (genoeg). Maar das mijn mening.

Flame me!

Waar zijn die andere 3 die op optie 4 hebben gestemd?

Old Post May-13-2002 15:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Poll voor nieuwe moderators
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackParadise Soul – Theme [2024] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPaul Oakenfold - "Southern Sun" (DJ Tiesto's Unreleased In Search Of Sunrise Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:53.

Forum Rules: