Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > ónze sport thread
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

Ik ben nooit ne hele sportieve geweest vroeger ... sporten bleef meestal vrij beperkt tot de LO lessen en de sportdagen. Ik deed dat meestal wel graag maar het is er nooit echt van gekomen om actief eens een aantal sporten uit te proberen. Wat ik wel eens af en toe deed was in de buurt voetballen op een pleintje, ... maar da's nie echt de moeite om het over te hebben

eenmaal op de universiteit dan in de zaalvoetbalcompetitie vd unief begonnen met een ploegske. Ik was altijd keeper. Ik speelde vroeger wel al vaker als keeper wanneer ik eens voetbalde op school en was daar nie slecht in. Het jaar daarna dan ook thuis beginnen te spelen met een zaalvoetbalploeg, opgericht met een aantal vrienden. Eerst enkel vriendschappelijke matchen gespeeld, één à twee matchen in de maand. Daarna ook in de competitie begonnen met wekelijkse wedstrijden. Het blijft wel een vriendschappelijke competitie natuurlijk en het bevalt mij wel. Ben alvast gene slechte keeper, zeker niet als je er rekening mee houd dat ik er nooit een opleiding in heb gehad. Heb der wel het talent voor

Daarnaast doe ik nog wel wa sport om wat fit te blijven, probeer tweemaal per week wat te gaan lopen op een parcours hier in de buurt (5 rondjes, +/- 7km) en doe sinds kort ook aan fitness.

Tegenwoordig ook al wel eens andere sporten geprobeerd waarvan ik oa Mountainbiken wel heel leuk vind. Binnekort normaal nog eens naar Duitsland gaan om daar eens de bossen en 'bergen' in te trekken. Maar da's ook puur voor de fun natuurlijk

Old Post Apr-13-2008 22:02  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

Ik ben precies één van de actieveren hier.

Ben op mijn 7 begonnen met korfbal. Was er vrij goed in maar na een jaartje ben ik overgestapt naar het voetbal. Heel goed was ik er door men beperkte techniek en vooral fysiek niet in. In het penaltytrappen na de wedstrijd was ik dan weer wel een kei . Na 5 jaar werd men ploeg echter opgedoekt. Het laatste seizoen speelden we regelmatig met 7 ipv met 11. Dan nog een jaartje overgestapt naar de grotere stadsbroer maar daar werd het gewestelijk team na dat jaar ook opgedoekt.

Toen heb ik besloten van te beginnen met badminton, een sport die me direct redelijk goed lag. Veel jaren trainen en een serieuze dieetkuur hebben toch wat resultaat opgeleverd. Ik bezit het B1 klassement, het op één na hoogste in België (je hebt D, C2, C1, B2, B1 en A). In dit klassement heb ik nu goed men draai gevonden en kan ik de beteren regelmatig het vuur aan de schenen leggen. Dit jaar heb ik ook men eerste tornooi in dit klassement, in dubbel gewonnen.

In competitie speel ik in 3e liga zowel in de heren als de gemengde competitie. (je hebt 1e, 2e en 3e liga en erna provinciale reeksen).

Gemiddeld speel ik een drietal keer weer per week. Verder zit ik ook al jaren in het clubbestuur, al jaren secretaris, penningmeester en webmaster. Verder heb ik ook nog het geluk gehad te kunnen beginnen werken bij de Vlaamse Badminton Liga, nu bijna 6 jaar geleden.

Op deze link vind je al mijn resultaten en statistieken in de competitie dit seizoen.

Old Post Apr-13-2008 22:29  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jeronimo_jd
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2006

ik zen vandaag voor ne koersvlo gaan zien, als er hier mensen zijn die weten waar ge koopjes kan doen, let me know

Old Post Apr-13-2008 22:37  Belgium
Click Here to See the Profile for jeronimo_jd Click here to Send jeronimo_jd a Private Message Visit jeronimo_jd's homepage! Add jeronimo_jd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bl@ckOut
Addicted 2 Trance

Registered: Nov 2005

quote:
Originally posted by Antony
@ Devilex: ook wedstrijden Ju-jitsu van plan in de toekomst? Heb sport-lo gedaan in't middelbaar. En me't school da ook paar keer gaan doen. Was altijd wel leuk, enkel da basiszitje dee vreed veel zeer aan men tenen

Ik veronderstel dat je het tegen mij hebt
Eerlijk gezegd zijn wedstrijden Ju-jitsu nog een ver-van-mijn-bed show. Ik weet eigenlijk niet of je daar een bepaalde minimum graad voor nodig hebt, waarschijnlijk wel dus dat zal sowieso nog wel jaren duren. Maar het is zo'n sport waarbij er niet perse een competitie-element moet inzitten, het is gewoon leuk om te doen dus...

quote:
Originally posted by Kelly*
Ik doe al 15 jaar taekwondo. Vroeger competie nu niet meer.

Welke band heb je? En waarom doe je geen competitie meer, is waarschijnlijk te belastend of zo?

Old Post Apr-14-2008 10:34  Belgium
Click Here to See the Profile for Bl@ckOut Click here to Send Bl@ckOut a Private Message Add Bl@ckOut to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kelly*
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2004

Ik heb tweede dan.
En doe geen competitie meer om gezondheidsredenen (problemen met het bloed helaas )

The DJs MP3s are stored in analogue form on a succession of thermoplastic discs. To access the data file, the DJ uses an engine which rotates the disc while a needle tracks the depth of the ´groove´on each piece of ´vinyl´. He must attempt to manually match the beat component of the data files. It´ll never catch on though...

Old Post Apr-14-2008 13:00  Belgium
Click Here to See the Profile for Kelly* Click here to Send Kelly* a Private Message Add Kelly* to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Antony
Van Dyck

Registered: Jun 2005

quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Ik veronderstel dat je het tegen mij hebt

ja sry, naamke te ver omhoog gekeken

Kunnen met de competitiebeesten het aantal trainingsuren eens vergelijken. Ik zwem elke avond en zaterdagvoormiddag, per week komt dat op 10 uur training.

@ djcresto: Heb je dan al beetje prijzengeld sommige tornooien? Altijd mooi meegenomen.

Old Post Apr-14-2008 13:25  Belgium
Click Here to See the Profile for Antony Click here to Send Antony a Private Message Add Antony to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Antony
@ djcresto: Heb je dan al beetje prijzengeld sommige tornooien? Altijd mooi meegenomen.

Nope nauwelijks. Heb eens één jaar ongeveer 250 euro gewonnen toen ik vrij veel won in lagere klassementen. Per jaar betaalt ge voor diezelfde tornooien ook een 250 euro inschrijvingsgeld.

Die ene overwinning in dubbel dit leverde me 30 euro op wat zelfs al vrij veel was. Voor het geld gaat ge dus beter tennissen.

Old Post Apr-14-2008 13:34  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Real
hi!

Registered: Feb 2004

Just 5-7 verloren met zaalvoetbal. Meer woorden maak ik daar niet aan vuil want ik ben ne tamme kloot.

Old Post Apr-14-2008 19:30  Belgium
Click Here to See the Profile for Real Click here to Send Real a Private Message Add Real to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Real
Just 5-7 verloren met zaalvoetbal. Meer woorden maak ik daar niet aan vuil want ik ben ne tamme kloot.

Zes own goals?

Old Post Apr-15-2008 16:59  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Progrez
Antwerp's Finest

Registered: May 2004

quote:
Originally posted by TOR
Zes own goals?

Om de traditie van de eeuwige verliezers te doorbreken: Morgen speelt deze heer alweer zaalvoetbal. Deze woensdag wordt namelijk de halve finale van de Antwerp Student League afgewerkt.

Met een doelsaldo van ongeveer +50 en slechts één verliespartij in de groepspoules, durf ik stellen dat we een aardige kans maken op de eindoverwinning.

Noot aan de organisatie: Als we dezelfde mierenneukende wedstrijdführer hebben als vorige keer zullen we hem niet zonder slag of stoot van antwoord dienen.

De wedstrijden beginnen om 20u in de Agora van de UA.

No Rules, Great Old

Old Post Apr-15-2008 17:20  Austria
Click Here to See the Profile for Progrez Click here to Send Progrez a Private Message Add Progrez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Real
hi!

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by TOR
Zes own goals?

Neen eentje maar, met mijn hand. De tegenstander kopt de bal 2 meter naast het doel, maar mijn lompe rechterhand ligt perfect in de baan van de bal. Prachtig eigen doelpunt natuurlijk.

Old Post Apr-15-2008 17:40  Belgium
Click Here to See the Profile for Real Click here to Send Real a Private Message Add Real to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Progrez
De wedstrijden beginnen om 20u in de Agora van de UA.

nice, mss kom ik wel zien. ge zegt wedstrijden, zijn het dan de twee halve finales achter elkaar, of tegelijk en naast elkaar?

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Apr-15-2008 18:15  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > ónze sport thread
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackEasy Trance Track for ID!! [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOfer Nisim - I'm so Excited [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:25.

Forum Rules: