|
Ik ben precies één van de actieveren hier.
Ben op mijn 7 begonnen met korfbal. Was er vrij goed in maar na een jaartje ben ik overgestapt naar het voetbal. Heel goed was ik er door men beperkte techniek en vooral fysiek niet in. In het penaltytrappen na de wedstrijd was ik dan weer wel een kei . Na 5 jaar werd men ploeg echter opgedoekt. Het laatste seizoen speelden we regelmatig met 7 ipv met 11. Dan nog een jaartje overgestapt naar de grotere stadsbroer maar daar werd het gewestelijk team na dat jaar ook opgedoekt.
Toen heb ik besloten van te beginnen met badminton, een sport die me direct redelijk goed lag. Veel jaren trainen en een serieuze dieetkuur hebben toch wat resultaat opgeleverd. Ik bezit het B1 klassement, het op één na hoogste in België (je hebt D, C2, C1, B2, B1 en A). In dit klassement heb ik nu goed men draai gevonden en kan ik de beteren regelmatig het vuur aan de schenen leggen. Dit jaar heb ik ook men eerste tornooi in dit klassement, in dubbel gewonnen.
In competitie speel ik in 3e liga zowel in de heren als de gemengde competitie. (je hebt 1e, 2e en 3e liga en erna provinciale reeksen).
Gemiddeld speel ik een drietal keer weer per week. Verder zit ik ook al jaren in het clubbestuur, al jaren secretaris, penningmeester en webmaster. Verder heb ik ook nog het geluk gehad te kunnen beginnen werken bij de Vlaamse Badminton Liga, nu bijna 6 jaar geleden.
Op deze link vind je al mijn resultaten en statistieken in de competitie dit seizoen.