Originally posted by Push2005
Alles wat in BZRK zijn sig staat hoort daar dus aboluut niet thuis
Mat Zo
Marcus Schössow
Jaytech
Breakfast
Sied van Riel
David West
Agnelli & Nelson
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track
Apr-18-2008 14:43
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
quote:
Originally posted by FredNova
weer steeds dezelfde trance namen, de helft staat al op TL
Boek dan de andere helft; des te beter zelfs. Maar ID&T is zeker zodanig bevriend met die potters van Armada dat ik er weinig op moet hopen.
+1 voor Way Out West trouwens
Apr-18-2008 14:51
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
O'Bir
.
Apr-18-2008 17:33
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Xilver
Of mezelf. Waarom niet!
Awel ja! Als ze het mij hééééél lief vragen (en genoeg poen bieden natuurlijk) wil ik misschien ook wel komen draaien.
+1 voor Wisternoff trouwens, en Nick Warren mag daar gerust ook bij. En ook +1 voor het Cocoon/Kompakt plan.
Doe mij maar Solar Stone, J00F, DJ Rush en M.I.K.E.
Apr-18-2008 18:27
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
Mojado moet ik daar alvast niet horen. Er is in het verleden al genoeg platte kakamuziek gemaakt die wordt vergeleken met wat deftige mensen "techno" noemen.
Apr-18-2008 18:40
Magistrate
rabiate proghater
Registered: Aug 2004
Mr. Sam
Tiësto
Josh Gabriel
Lange
...
Apr-18-2008 20:34
The_G0dfather
faisant cagnard
Registered: Sep 2004
Voor het niet trance gedeelte:
Apparat (live)
Ellen Allien
One+One
Agoria
Dave Clarke
Miss Djax
Gui Boratto
Richie Hawtin
Joris Voorn
O.B.I (live)
Alexander Kowalski (live)
Sven Väth
Cristian Varela
en wrom geen border community zaal met Nathan Fake, James Holden en zeker en vast Petter, in de fuse was die kerel steengoed
Van trance:
+1 on tiesto
Apr-18-2008 23:41
Config
Elaba!
Registered: May 2006
ja indeed, haal james zabiela en joris voorn maar eens naar Belgie
De keuze hangt natuurlijk sterk af van de locatie. Als het een outdoor editie wordt met afzonderlijke tenten per genre, kun je klinkende namen mixen met iets minder bekende talenten zoals Orkidea. Bij een indoor editie kun je natuurlijk minder kanten uit en ben je gebonden aan de grote namen. Zelf zou ik de Armada-crew ook zoveel mogelijk proberen te vermijden, met uitzondering van M.I.K.E.