Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Vanavond (14-05) Armin @ MM
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by MaGiK54

« is alt 174
» is alt 175

dank u!

Old Post May-15-2002 10:41 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by eieregooie

Natuurlijk wassie er... waarom zou 'ie er niet zijn? Hij heeft gedraaid van 23:30 tot 2:00 ofsow...

dit zeg ik natuurlijk niet voor niks.. uitleg volgt!!

Vrijdag was er een feest in Now&Wow.. met djs Lucien Foort, Armin! ,Tom Harding en nog een paar.. zo zei de flyer !
Ik stond op de gastenlijst.
maar vertrouwde het niet helemaal.. dat deze gig niet op zijn (Armin) site vermeld stond.. dus ff een mailtje gestuurd naar Dave Lewis.. zijn bookingsagent. En kreeg zeer snel een reactie van Dave... hij schreef letterlijk 'hij draait ook niet dit weekend'... dit sloeg ook op Zaterdag waar hij geboekt stond voor Nightlife in Maastricht. Hier zou hij dus ook niet draaien.. terwijl de hele stad vol hing met posters
Heb vrijdag in N&W dus geen Armin gezien maar wel Misja Helsloot.. was ook super
Maar dus ff met de organisatie gebabbeld hoe het nou precies zat. Bleek de bookingsagent van Armin een fout te heben gemaakt.. hij zat dit hele weekend namelijk in Italie.

En aangezien deze gig gisteren van Armin ook niet op zijn site vermeld stond was ik er niet echt zeker van of hij wel zou komen.

snappie....?

Old Post May-15-2002 12:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by tijs08

En aangezien deze gig gisteren van Armin ook niet op zijn site vermeld stond was ik er niet echt zeker van of hij wel zou komen.

snappie....?

Op www.armin.nl stond het wel vermeld hoor.

Letterlijk geknipt van site:
14-05-2002 Mellow Moods, The Hague, NL 24.00 -02.00

Maar wel lekker klote voor je vrijdag

Old Post May-15-2002 13:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Inderdaad vrij kut dattie er niet was die zaterdag, maar deze gig stond dus wel op z'n site. Enneh Magik, volgens mij waren er nog maar net 100 man en nie veel meer hoor... maar dat kan aan mij liggen

Old Post May-15-2002 13:47 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Tijdje met die gozer bij de kassa staan ouwehoeren en om 23:15 waren er al 80 man binnen en toen was het nog errug stil. Maar schatten is moeilijk vind ik altijd, maar gezien er om 23:15 al 80 man binnen zat, dacht ik zo dat er uiteindelijk toch wel 200 man binnen was op zijn top. Maar laten het er 150 zijn geweest, de hoeveelheid mensen was net goed voor de locatie.

Old Post May-15-2002 13:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by MaGiK54
de hoeveelheid mensen was net goed voor de locatie.

DAT... is zeker waar...

Old Post May-15-2002 16:14 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Vanavond (14-05) Armin @ MM
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack 5 from Max Graham's GDJB Set 31-01-05 [2005] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDogzilla - "Your Eyes" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:31.

Forum Rules: