Registered: Feb 2001
quote:
Originally posted by eieregooie
Natuurlijk wassie er... waarom zou 'ie er niet zijn? Hij heeft gedraaid van 23:30 tot 2:00 ofsow...
dit zeg ik natuurlijk niet voor niks.. uitleg volgt!!
Vrijdag was er een feest in Now&Wow.. met djs Lucien Foort, Armin! ,Tom Harding en nog een paar.. zo zei de flyer !
Ik stond op de gastenlijst.
maar vertrouwde het niet helemaal.. dat deze gig niet op zijn (Armin) site vermeld stond.. dus ff een mailtje gestuurd naar Dave Lewis.. zijn bookingsagent. En kreeg zeer snel een reactie van Dave... hij schreef letterlijk 'hij draait ook niet dit weekend'... dit sloeg ook op Zaterdag waar hij geboekt stond voor Nightlife in Maastricht. Hier zou hij dus ook niet draaien.. terwijl de hele stad vol hing met posters
Heb vrijdag in N&W dus geen Armin gezien maar wel Misja Helsloot.. was ook super
Maar dus ff met de organisatie gebabbeld hoe het nou precies zat. Bleek de bookingsagent van Armin een fout te heben gemaakt.. hij zat dit hele weekend namelijk in Italie.
En aangezien deze gig gisteren van Armin ook niet op zijn site vermeld stond was ik er niet echt zeker van of hij wel zou komen.
snappie....?
May-15-2002 12:56
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by tijs08
En aangezien deze gig gisteren van Armin ook niet op zijn site vermeld stond was ik er niet echt zeker van of hij wel zou komen.
Letterlijk geknipt van site:
14-05-2002 Mellow Moods, The Hague, NL 24.00 -02.00
Maar wel lekker klote voor je vrijdag
May-15-2002 13:16
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Inderdaad vrij kut dattie er niet was die zaterdag, maar deze gig stond dus wel op z'n site. Enneh Magik, volgens mij waren er nog maar net 100 man en nie veel meer hoor... maar dat kan aan mij liggen
May-15-2002 13:47
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Tijdje met die gozer bij de kassa staan ouwehoeren en om 23:15 waren er al 80 man binnen en toen was het nog errug stil. Maar schatten is moeilijk vind ik altijd, maar gezien er om 23:15 al 80 man binnen zat, dacht ik zo dat er uiteindelijk toch wel 200 man binnen was op zijn top. Maar laten het er 150 zijn geweest, de hoeveelheid mensen was net goed voor de locatie.
May-15-2002 13:59
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Originally posted by MaGiK54
de hoeveelheid mensen was net goed voor de locatie.