Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > mods... wie bied(en) zich aan??
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by AlFerox

een meerderheid van de kiezers (op dit moment 49,09%) heeft echter gekozen voor 2 of meer NIEUWE mods. daarmee bedoelen zij dus dat beide huidige mods het veld zullen moeten ruimen.
het zou dus verre van rechtvaardig zijn wanneer jij verkiesbaar zou zijn voor een nieuw moderatorschap.
ook al zijn er 15 stemmen tegen veranderingen, dat is een beduidende minderheid.
helaas pindakaas, maar zo werkt een democratie nou eenmaal.. face it.

Hou jij eens heel snel je mond ouwe, vertel eerst maar effe wie je bent voordat je praatjes krijgt.
Lijkt me wel zo sociaal.......

Old Post May-14-2002 11:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
blighty
Still in love with trance

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by TimeportE

eff voor de andere die zich aan zouden willen melden als mod, vincent hier heeft me al 15 euro aangeboden om op hem te stemmen..

sssstttt

Greetings,
Blighty

http://www.blighty.nl

Old Post May-14-2002 11:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for blighty Click here to Send blighty a Private Message Visit blighty's homepage! Add blighty to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

eeehm
thanx but no thanx

kkom hier dagelijks en ben compleet verslaafd aan t forum maar hier heb ik dan weer geen tijd voor.

zonder verder te slijmen lijkt petrus me een goeie mod.

Old Post May-14-2002 11:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

quote:

een meerderheid van de kiezers (op dit moment 49,09%) heeft echter gekozen voor 2 of meer NIEUWE mods. daarmee bedoelen zij dus dat beide huidige mods het veld zullen moeten ruimen.
het zou dus verre van rechtvaardig zijn wanneer jij verkiesbaar zou zijn voor een nieuw moderatorschap.
ook al zijn er 15 stemmen tegen veranderingen, dat is een beduidende minderheid.

ik herken hiero bijna taal gebruik van een pas geleden gebande mede TA'er ...

Ik denk dat er weinig ta'ers op dit moment zijn die objectief kunnen zijn,helemaal als je de laaste discussie's volgt.
Er zouden het beste nog compleet nieuwe ta'ers kunnen worden geselecteerd als nieuwe mods..

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post May-14-2002 11:33 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:

Zou het dan niet beter zijn om hem dan wel gewoon mee te nemen in de verkiezing? Lijkt mij behoorlijk democratisch... Als men hem nie wil komt ie er ook niet in..

meerderheid is toch meer dan 50 % of ben ik nou gek?

Old Post May-14-2002 11:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

quote:

JAAAAAA!!!!!!!!!! ( techno brow? )

Old Post May-14-2002 11:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

Lol.. ik stem op djLex.. Ik vind dat ie veels te veel vrije tijd heeft, en dat ie dat veel beter kan benutten.. Bovendien issie al hardstikke lang ta-er en heeft ie gigantisch veel useless posts op zn naam staan!!

LEX, AT YOUR SERVICE

Old Post May-14-2002 12:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:

het lijkt mij juist heel democratisch dat iedereen mee mag doen, laat het volk beslissen, dat is juist zo democratisch eraan

en trouwens, een meerderheid van de kiezers (50,91%) heeft gekozen voor andere dingen, dus meerdere mods, alleen henkie weg, of de huidige situatie

Old Post May-14-2002 12:18 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

quote:
Originally posted by New Wave

JAAAAAA!!!!!!!!!! ( techno brow? )

jij weet ook neit wat je wil!~Eerst negatief doen en dan opeens slijmen!! Wat is dat nou voor Mod-eigenschap

ennu....WvG......ik vind t wel een beetje laag dat je gelijk over postcount gaat zeuren.....als t zo werkt dan heb ik meer recht om hier te posten dan 99% van jullie!

Old Post May-14-2002 13:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Miss Proximus

ennu....WvG......ik vind t wel een beetje laag dat je gelijk over postcount gaat zeuren.....als t zo werkt dan heb ik meer recht om hier te posten dan 99% van jullie!

op zich best logisch, als je 1 post hebt en je je dan meteen zo over een kwestie zoals deze uitlaat, mag best iets gezegd over worden, en hij wist ook niet dat het waarschijnlijk Jukx is

Old Post May-14-2002 13:08 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

quote:
Originally posted by Blik

op zich best logisch, als je 1 post hebt en je je dan meteen zo over een kwestie zoals deze uitlaat, mag best iets gezegd over worden, en hij wist ook niet dat het waarschijnlijk Jukx is

dus dat houdt in dat ik vanaf nu het recht heb om me beter te voelen dan de rest van t forum (behalve jij en tenkie)?

Old Post May-14-2002 13:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by Miss Proximus
als t zo werkt dan heb ik meer recht om hier te posten dan 99% van jullie!

en als je nou jou postcount deelt door 3.. dan ben ik het met je eens.. afgesproken?

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post May-14-2002 13:11  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > mods... wie bied(en) zich aan??
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOne More Plz [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSpectrum - Air Red Rip [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:10.

Forum Rules: