|
Gouryella - Walhalla (Armin van Buuren's Rising Star Dub) var riktigt bra!
Men jag måste nog säga att jag fortfarande tycker mer om Hybridmixen.
--
Staircase är väldigt bra breakbeat btw...
Och jag älskar breakpartiena bl.a. i DJ Kay Cee - Escape (Club Mix) och Push - Strange World. Men ibland så passar det inte riktigt in i vissa trancelåtar.
|