LOL!!! wel klote voor je vriend, maar ik neem dat die haar al uit haar lijst heeft gekicked?
enneh het msnadres van dat meisje van die foto moet je nog ff zien te krijgen, ik zal haar dan wel ff versieren met een turkse foto
quote:
Originally posted by Dj Lex
Lol denk iedereen die wel vaak chat met meisjes op msn dit wel meemaakt.
van de meeste meisje die ik op msn heb weet ik wel hoe ze eruit zien
quote:
ik kan die 2 de foto overgens niet openen maar ik neem aan dat ze er daar wat minder mooi uitziet
je mist niets hoor!
May-17-2002 08:48
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
Hoe oud zijn die grietjes????
lol
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
May-17-2002 08:49
BlaiR.WitcH
tranceaddict
Registered: May 2001
Location: Netherlands, Breda
die op die tweede foto is denk niet ouder dan 14.......
___________________
May-17-2002 09:56
total woot
WooT
Registered: Apr 2002
Location: Earth
MEN.... she is UGLY!
May-17-2002 11:14
raoel
just addicted
Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands
quote:
Originally posted by dj_highforce
Meisje is uit de buurt van Raalte die op d'r 12e onmaagd werd door een turk en ook alleen maar turken wil...
Beetje jammer dus
Hoe ben je er eigenlijk achtergekomen wie dat meisje op de foto is?
Die ziet er wel leuk en schattig uit, alleen een beetje jong.
Registered: Sep 2001
Location: Raalte, the Netherlands
quote:
Originally posted by dj_highforce
Meisje is uit de buurt van Raalte die op d'r 12e onmaagd werd door een turk en ook alleen maar turken wil...
Beetje jammer dus
wtf waar woont ze precies dan (Maaruh hoe weet je dat ze in Raalte woont dan??)
Ik Woon in RAALTE....en zo groot is Raalte nou ook weer nie
ik heb ook altijd geluk he , maark heb dr volgens mij nog nooit gezien
___________________
Some dance to Remember, Some dance to Forget....
My Songs of the Moment:
Madonna - Die Another Day (DJ Tiesto Remix)
DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix)
Hertz - Recreate (Montana Re-Edit)
May-17-2002 14:06
dj_highforce
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location:
quote:
Originally posted by Joost008
wtf waar woont ze precies dan (Maaruh hoe weet je dat ze in Raalte woont dan??)
Ik Woon in RAALTE....en zo groot is Raalte nou ook weer nie
ik heb ook altijd geluk he , maark heb dr volgens mij nog nooit gezien
Ze woont in de buurt van Raalte, dus niet in Raalt (kan Heerle?), dat hoorde ik dus van haar vriendin, want het meisje op de foto komt wel in een plaatstelijke dicotheek voor kleine kutkinderen (Kabaal).
Daardoor wist zij dus wel beetje wie het was..
May-17-2002 14:13
Joost008
...Walking on Clouds...
Registered: Sep 2001
Location: Raalte, the Netherlands
quote:
Originally posted by dj_highforce
Ze woont in de buurt van Raalte, dus niet in Raalt (kan Heerle?), dat hoorde ik dus van haar vriendin, want het meisje op de foto komt wel in een plaatstelijke dicotheek voor kleine kutkinderen (Kabaal).
Daardoor wist zij dus wel beetje wie het was..
Dat zal dan wel Heerde zijn denk ik of misschien Heeten
en Kabaal is idd een kuttent waar allemaal kleine koters komen, gaat me zussie ook altijd heen
___________________
Some dance to Remember, Some dance to Forget....
My Songs of the Moment:
Madonna - Die Another Day (DJ Tiesto Remix)
DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix)
Hertz - Recreate (Montana Re-Edit)