Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > [28-06-2008] Tranceclassixx - Jochen Miller Special @ Matrixx Nijmegen, NL
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Frodoger
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2006

quote:
Originally posted by JeSsY0182
http://www.fusion-festival.de/

danke

Old Post May-28-2008 04:50  Germany
Click Here to See the Profile for Frodoger Click here to Send Frodoger a Private Message Add Frodoger to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
godfatherdc
sex 4 fun...

Registered: Dec 2004

quote:

EEN TRANCE WATERVAL MET JOCHEN MILLER IN THE SPOTLIGHT
Het is zonder meer weer een hoogtepuntje in een toch al lekker lopende DJ-carrière: Tranceclassixx Jochen Miller Special, op zaterdag 28 juni. Want Jochen is beslist één van de betere trance DJ’s van ons land, maar daarnaast ook nog eens een zeer gedegen producer. Want voor Jochen Miller telt maar één ding: zorgen dat trance in de top van de dance van de wereld blijft. Op 28 juni doet hij dat samen met Rank1 (B2B), Ronald van Gelderen, Ernesto vs Bastian en Artento Divini. Dit is er dus één voor de boeken.

En aan die geschiedschrijving draagt hij op 28 juni weer zijn steentje bij tijdens een Tranceclassixx die bol zal staan van de oude klappers. En dan worden ook écht die oude klappers van toen - zeg vijf jaar terug - bedoeld. “Natuurlijk! Verwacht de knallers uit de echte oude Matrixx tijd,” zegt Jochen Miller. “Ik wil dat gevoel van toen weer boven zien te krijgen. Dat verwachten mensen van mij, en dat krijgen ze. Protect the Innocent, Airport, Vanity natuurlijk, Twisted, dat was ook een bom, ze gaan allemaal langs komen. Het lijken wel de doorsnee tranceplaatjes van vroeger, maar het zijn echte, grote landelijke hits geweest.”

Dat Jochen Miller sinds de begintijd van The Matrixx (waar hij al snel resident werd) muzikaal een iets andere koers is gaan varen, is niet van invloed op deze super tranceavond, zegt hij. “Dat ik een nieuwe richting ben op gegaan, staat er los van. De bezoekers komen niet voor de nieuwe sound. En dat maakt mij ook helemaal niet uit, want de oude trance is geweldige muziek.”
Jochen Miller heeft deze nacht zijn special, en dat betekent in de praktijk dat hij twee sets zal draaien, en daar tussendoor ook nog B2B gaat met Rank1, die andere grootmeesters van de trance. Het lijkt er op dat trance bezig is met een comeback.
“Dat is zeker waar. In het algemeen komt trance helemaal terug. Het gaat niet alleen bij The Matrixx goed met trance, maar het gaat nu overal goed. Dat moest ook wel een keer gebeuren, het was alleen de vraag wanneer. Tranceclassixx is ook een van de leukste en gezelligste avonden van The Matrixx geworden.”

Maar er zijn verschillen met vroeger, zo merkt Jochen. “Het is nu muzikaal wat ingetogener, vroeger ging het echt, echt los. Nu gaat het goed los, laat ik het zo zeggen. Hoe dan ook blijven dit geweldige nachten met een super goed publiek dat er ook helemaal voor gaat.”
Ook na deze klapper van een Tranceclassixx zal de dancewereld nog het nodige van Jochen blijven horen. “Ik zit nu in de studio met Rank 1, de nieuwe productie Lost Connection komt nu net uit, ik werk samen met Sander van Doorn, en ik sta straks weer op Mystery Land, nadat ik net terug ben van Emporium en dit jaar ook weer op Trance Energy stond. Nu nog wat meer voeten aan de grond in the UK en Ierland, dan ben ik helemaal tevreden.”

En dat zal het publiek op 28 juni ook zijn: heel tevreden. Want naast Jochen staan daar Rank1, Ronald van Gelderen, Ernesto vs Bastian en Artento Divini. Stuk voor stuk verantwoordelijk voor kneiters van trancehits. Verwacht dus één grote muzikale waterval in de beste traditie van de trance in Nederland. Dan is maar één advies mogelijk: komen.

Saturday 28 June
Doors open from 22.00 till 05.00
Entrance € 15,- (doorsale only)
Age 20+

myspace

Old Post Jun-20-2008 07:21  Europe
Click Here to See the Profile for godfatherdc Click here to Send godfatherdc a Private Message Visit godfatherdc's homepage! Add godfatherdc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > [28-06-2008] Tranceclassixx - Jochen Miller Special @ Matrixx Nijmegen, NL
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksasha 1994 love of life track 14... [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRob D - Clubbed to death [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:36.

Forum Rules: