|
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Nee, we zijn wel degelijk geweest. 
Digweed was goed, soms wat te monotoon naar mijn smaak, maar toch super hoe die man op het moment dat het een beetje lijkt in te zakken opeens een waanzinnig vette plaat kan draaien. Pole Folder was uitstekend als warmup, maar het is natuurlijk geen verrassing dat zijn sound helemaal in mijn straatje ligt. Over het klootjesvolk van de Noxx valt dan weer geen goed woord te zeggen. Hoewel er toch wel wat meer echte fans aanwezig waren dan ik verwacht had, duurde het toch heel lang voor er wat sfeer was. Enfin, het slechte geluid zal er wel voor iets tussengezeten hebben (enorm "muddy", weinig onderscheid in de tonen en de subs waren ook niet echt overtuigend), maar al dat saai m'as tu vu volk dat gewoon voor uwe neus komt staan om te gapen is niet bevorderlijk voor de sfeer. De booth trouwens ook niet echt. Welke idioot heeft het in zijn hoofd gehaald om de dj zo te zetten dat het publiek hem amper kan zien? O ja, de belichting vond ik ook maar zwak en ongeïnspireerd, ze teren veel te veel op die ledwall (die ze dan nog niet eens creatief gebruikten), terwijl er veel meer hangt waarmee ze leukere dingen kunnen doen.
Hopelijk is de herhaling in de Vooruit iets sfeervoller |
Je was beter naar Jerome Sydenham geweest. Ik heb gehoord dat die een hemelse set heeft gedraaid.
|