Originally posted by TranceFool
Ziet er mooi uit man
Ohja.....ik hoop wel dat de mods die zich hebben aangemeld wel zo eerlijk zijn om niet op zichzelf te stemmen ....of is dat ook toegestaan?
Ik hoop dat mensen gewoon 3 personen kiezen en als er 3x op dezelfde persoon wordt gestemd telt maar 1 stem
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
May-17-2002 15:04
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
met jou systeem kan ik wel bijvoorbeeld een nickname invullen die al een tijd niet meer hier komt, stel ik pak de nickname van Rudy, kan daarmee stemmen, en dan nog met mezelf
en dan zijn er nog de mensen die niet willen stemmen, die zeggen dat tegen iemand en die gaat dan voor hem/haar in de plaats stemmen
een poll is gewoon beter, iedereen kan 1 keer stemmen, niemand kan 2 keer stemmen, de 3 hoogste worden mods, simpel toch
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by Blik
met jou systeem kan ik wel bijvoorbeeld een nickname invullen die al een tijd niet meer hier komt, stel ik pak de nickname van Rudy, kan daarmee stemmen, en dan nog met mezelf
jaaa.. rudy zit in engeland, die rare gozer!
heerlijk hoe die gast zijn ideeen uitte!
Maarrrrr, met een poll kan elk lid van de hele TranceAddict forum ook stemmen... dus ook bijvoorbeel mensen uit Oezbekistan of zow, die dan geen fuk snappen van wat er staat en die voor de lol gewoon een naampie aanklikken... niet dat het erg waarschijnlyk is dat dit zal gebeuren, maar toch...
[EDIT]k vin dat systeempie van magrec dus eigenlyk wel ok, maar zoals blik zei, er moet wel op gelet degenen die dat formulier invullen wel nog members zyn[/EDIT]
___________________
Keaton always said, 'I don't believe in God, but I'm afraid of him.' Well I believe in God. And the only thing that scares me is Keyser Soze.
May-17-2002 17:07
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam
Dit is de oplossing:
Systeem van Magrec en hier in de thread ff posten dat/wat je hebt gestemd
Originally posted by TranceFool
Dit is de oplossing:
Systeem van Magrec en hier in de thread ff posten dat/wat je hebt gestemd
ja idd, das wel een goeie, op wie je heb gestemd hoeft niet eens, maar dát je hebt gestemd is wel belangryk om te vermelden
___________________
Keaton always said, 'I don't believe in God, but I'm afraid of him.' Well I believe in God. And the only thing that scares me is Keyser Soze.
May-17-2002 18:05
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
lol euhm ja drom moet je ook e-mail adres geven ik stuur namelijk iedereen een mail terug met waar ie op heeft gestemd...
en anders dan weet ik het ook niet meer...ik ga een beetje uit van de goede manieren van de mensheid (beetje naïef)
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
May-17-2002 18:10
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
quote:
Originally posted by Apoptosis
ja idd, das wel een goeie, op wie je heb gestemd hoeft niet eens, maar dát je hebt gestemd is wel belangryk om te vermelden
jah is goed
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
May-17-2002 18:11
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
Hierbij wil ik melding maken dat ook lijst TinTim zich beschikbaar steld voor een functie als regeerkandidaten.
Na de tragische gebeurtenissen onlangs hebben we besloten om onze campange van lijst TinTim voor te zetten, onze punten zijn reeds bekend in ons nieuw uitgegeven bundel "Regeren met honkbalknuppels en bamiballen"
Wij wensen de stemgerechtigen een democratisch stemtijd tegemoed
___________________
Allemaal gelul!!
May-17-2002 18:22
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
ik heb gestemd...
de 2e keer is de goeie magrec
May-17-2002 22:14
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
quote:
Originally posted by Optimus
ik heb gestemd...
de 2e keer is de goeie magrec
check je mail ff
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.