|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002
|
|
|
boah.. det finns 2 olika historier som handlar om samma sak; artister som inte kan ta kritik.
som några vet driver jag ett hardstyle forum som liknar TA väldigt mycket (vi når 13.000 medlemmar)
som på varje sida finns det positiva och negativa svar som handlar om låtar, fester, osv.
technoboy har läst en del på sidan genom ett hemligt konto och blev sur när folk skrev något dåligt.
därför fixade han sin holländska kk att bli medlem så hon kunde försvara honom och hans arbete.
efter stora konflikter så bannade vi henne liksom en vanlig person skulle bli bannat bara för att hon förstörde atmosfären rejält.
sedan dess har hon gjort allt för att ljuga mot honom så att han blev satans arg på mig.
hälften av sakerna som hon sa till honom är inte ens sanna. jag brukade gilla hans arbete väldigt mycket
och bytade ut några mejls då och då. men efter detta skedde så vill han bara ge mig stryk.
andra problemet är killen som kallas headhunterz, vi kom redan i konflikt med varandra i 03 då han skrev en massa bajs om mitt första skivsläpp och gjorde allt möjligt för att driva med mig, mina produktionskolleger, sidan och skivbolaget som jag startades.
eftersom han är ostkungen, liksom scooter, men i hardstyle, får han en massa negativa betyg i hardstyle världen.
inget som jag kan ändra, folk får väl skriva vad de tror och anser. jag fick hotmejl från honom; om jag inte skulle radera dessa negativa posts skulle jag träffa hans näva.
jag har ignorerat honom sen länge tills han skrev att jag borde få cancer och dö (allt detta för jag driver sidan och inte tar honom på allvar).
för drygt en månad sen skulle han spela på festen In Qontrol men kunde inte för han hamnade i sjukhuset pga en blindtarminflammation.
jag skojade lite på forumet för jag tänkte det var väl rättvisst att en artist som beter sig så här får "gudens straff" som det heter här 
efter det så fick jag ännu mer hotmejl av honom, hans produktionskolleg wildstylez och några av hans kompissar.
bokstavligt sa de: du borde hitta några kompissar för att skrapa dig av golvet på nästa festen när du ligger där lamt i en sjö av blod.
efter detta undviker jag att dra på fester där dessa 3 artister lirar och jag övervägar att sluta med att dra på fester i holland i sin allmänhet där jag anser det är inte värt min hälsa. de flesta fester i utlandet är mycket skönare (stämningen är bättre), tyvärr så finns dessa 3 idioter med på kryssningen nu så jag orkar inte dra med på den pga de.
May-30-2008 11:41
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 13:09.
Forum Rules: