Ik vind het best geinig gedaan eigenlijk. Maar toch klinkt het wel een beetje vaag om eerlijk te zijn......
May-18-2002 20:08
//j o o s t
tranceaddict
Registered: Apr 2002
Location: Hengelo
Jah, volgesmij kloppen de beats niet. Ze gaan vlak achter elkaar...en de beetje mag wel wat droger misschien. Verder wel coole break en grippige build-ups he.
Keep up the good work!
May-18-2002 20:22
raoel
just addicted
Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands
Allereerst
Cool dat je zoiets kunt maken. Ik zou niet weten hoe ik het zou moeten doen.
Beoordeling:
me likes hardstyle en er zit wel een gruwelijk lekkere beat en kick in.
Dan luister je het begin, klinkt wel lekker vin ik.
Maar dan blijft die hi-hat veel te lang "hangen". Die moet wat eerder ophouden.
Maar
nog steeds had ik de gedachten voor een zeer lekker beuk nummer
me luisterd verder.
hmmz
melodie
Zoals al gezegd, niet profesioneel, maar dat ben je ook niet
maar die melodie past niet bij de style (hardstyle). Dies te vrolijk, te blij.
Dus de melodie wat ruiger, groffer en je hebt echt wel een leuk nummertje gefabriekt
Keep up the work
en hou ons op de hoogte zou ik zeggen.
Originally posted by Smirnoff
ik vind het wel knap...maar het nummer zelf valt niet bij mij in de smaak.
Ik ben zelf ook een beetje aan het kloten met: Reason.
wil niet echt lukken.
Welk programma gebruik je ??
Ik gebruik Jeskola Buzz,
je kon dit eerder downloaden op www.buzzmachines.com
Maar die link is down ofzo, als je het prog wilt, moet je me ffies PMen dan up ik 'm ergens.
May-19-2002 11:55
rellivisit
Supreme tranceaddict
Registered: May 2001
Location: Hardstyle Hapert, Netherlands
Ik vinnet niet echt iets. Ben nogal hardstyle fan en dit is niet echt DE combinatie. Wel goed geprobeerd, maar mijn inziens allemaal iets te blij. En wat voor style is dit? Tja, een combinatie van happy hardcore, trance en hardhouse, hardstyle of zo. Ik zou in ieder geval je melodie veranderen of een trance-nummertje maken. Het begin is wel lekker op zich. Greetz.
___________________
HaRdStYleR
May-19-2002 14:39
dj_highforce
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location:
quote:
Originally posted by rellivisit
Ik vinnet niet echt iets. Ben nogal hardstyle fan en dit is niet echt DE combinatie. Wel goed geprobeerd, maar mijn inziens allemaal iets te blij. En wat voor style is dit? Tja, een combinatie van happy hardcore, trance en hardhouse, hardstyle of zo. Ik zou in ieder geval je melodie veranderen of een trance-nummertje maken. Het begin is wel lekker op zich. Greetz.
Dat is het juist, wat voor style is het...
Misschien zijn er wel andere lui die deze stijl phat vinden, ik vind het zelf wel lekker, een vrolijke melodie bij een stevige beat...
Denk dat style dan Happy Hardhouse wordt ofzo