|
was wel grappig, ik was een tijd geleden in de Black Hole Store in Breda, en ik had net de plaat gekocht van Kamaya Painters - Summerbreeze, en we zaten zo ff op een terrasje daar in de buurt, worden we geholpen door een serveerster, en die zegt ineens zo, nadat ze me tasje had zien liggen: Goed he, Tiesto? ik zeg natuurlijk: jaaaa, hij s geweldig! zegt ze: ja, das me ex! hijs erg aardig en blabla..
btje vreemd, maar ze had donker haar, en ik weet ook niet hoe ze heet ofzow..
___________________
I suck at making a sig...
|