|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
2 augustus 1980.....schijnt ik ergens uitgevallen te zijn.
Wel lachen, ik bleek precies de 15.000 inwoner van Didam te zijn (waardoor er weer meer wethouders kwamen ofzo, blablabla), maar daarom heb ik toen vet veel kado's gehad, die mijn ouders toen allemaal opgevreten hebben. Ik als klein hummeltje in allemaal regionale kranten... echt niet boeiend 
Greetz,
SnuggLe |
heb je hier geen krantenknipsels van voor ons?  
en ik ben geboren op 5-8-1981
|