Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Vad gör er glada?
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

att vakna, öppna fönstret, njuta av morgonsolen och känna att man kommer göra något kul idag.

Old Post May-20-2002 09:41  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

att bara gå ut på stan en varm å solig dag å bara vara utan å behöva bry sig om allt som händer runtomkring

batteries not included.

- dave

Old Post May-20-2002 11:34  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002
Smiling Frog

Det finns så mycket som gör mig glad och lycklig men ändå så lite, på samma gång så som det kan göra mig väldigt glad och lycklig kan det göra mig väldigt ledesen och sårad.

EDIT: La till lite

Last edited by AC. on May-20-2002 at 16:57

Old Post May-20-2002 11:43  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nils
château flight

Registered: Sep 2001

dagdrömmar

när ett nytt set från en über-dj släpps

sommarlov

12" skivor / skivspelare (oavsett så blir ja på trevligt humör av dessa)

kyssar

fotboll

jackass / letterman show

boris jeltsin

när man lyckas med något

vänner

saker som väcker gamla fina minnen

osv.

Old Post May-20-2002 13:29  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fruktsoppa
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2001

1. bra väder. vår och sommar
2. vänner
3. pengar, ja faktiskt.
4. känna att man lever. känner att man gör något liksom.
5. frihet. ledighet.

Old Post May-20-2002 13:33  Sweden
Click Here to See the Profile for fruktsoppa Click here to Send fruktsoppa a Private Message Visit fruktsoppa's homepage! Add fruktsoppa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
P4z!
see you in another life

Registered: Jun 2001

1. Trance
2. Flickvän (om man nu har nån, vilket jag inte har lol)
3. Sommarväder!
4. När allt går så jävla bra
5. (edit) glömde denna, När jag lär mig något nytt & bra

Old Post May-20-2002 15:14  Sweden
Click Here to See the Profile for P4z! Click here to Send P4z! a Private Message Visit P4z!'s homepage! Add P4z! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by Vizay
att bara gå ut på stan en varm å solig dag å bara vara utan å behöva bry sig om allt som händer runtomkring

Gjorde jag idag men en gammal kompis...asfett.....först bio....sen hämta käk på donken och sen ut på Djurgården i gröngräset och käka mat och kasta frisbee.....då njuter man av livet

Old Post May-20-2002 21:08 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Registered: Oct 2001

Alkohol. Kan även göra mej riktigt förbannad, ledsen, mongo etc.. Men oftast glad.

Old Post May-21-2002 00:34  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

-PARTY!!!
-Sköna människor som bjuder på sig själva
-Vackra VARMA sommarnätter
-När polarna hälsar på och har mig sig mat till mig

Old Post May-21-2002 05:43  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AnD
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

- DJa... när party människorna riktigt uppskattar det man spelar gör en glad
-beröm... när folk berömmer en för t.ex. dja:ndet
-vänner... vänner som bryr sig och gör att man känner sig viktig trots allt
-sömn, kanske inte blir direkt glad men är glad när jag vaknar efter 14h sömn

Old Post May-21-2002 06:32  Sweden
Click Here to See the Profile for AnD Click here to Send AnD a Private Message Add AnD to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jre
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2000

Jag mår jävligt bra när jag är i tex Alperna

Nypistat, några minusgrader, solen lyser och det
biter i kinderna och man umgås med vänner utav båda könen.

Det är livskvalite för mig!

/ jre

Last edited by Jre on May-21-2002 at 08:36

Old Post May-21-2002 08:30  Sweden
Click Here to See the Profile for Jre Click here to Send Jre a Private Message Add Jre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RagingEskimo
tranceaddict

Registered: Apr 2002

det är ju massa saker. stora och små dessutom. Fast man tenderar att bli lika ludsen/sur över desamma om man vänder på dem också ju. typ:
Koop i Human Traffic. Honom blev jag glad av. Sen kommer man på att det aldrig är så i verkligheten. det är irriternade.
Tösabiten gör en ju glad som attnas, sen att hon befinner sig 700 mil härifrån...tenderar att dra ner plussidan något..

fast vafan.. livet? En XL-driver och ett fält och ett par vänner? tja..

Old Post May-21-2002 14:11  Canada
Click Here to See the Profile for RagingEskimo Click here to Send RagingEskimo a Private Message Visit RagingEskimo's homepage! Add RagingEskimo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Vad gör er glada?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack from Lemniscate & Cardinality Mix on Liquid fm [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackForemost Poets - Moonraker (King Unique Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:36.

Forum Rules: