|
Heb op de BBC nog Engeland - Kameroen zitten kijken. Was een vette wedstrijd! Omdat Nederland niet meedoet wordt ben ik voor dit WK maar fan van Kameroen.... GO KAMEROEN!!!!!
En btw, Argentinië of Italië wordt wereldkampioen..
Greetz,
SnuggLe
___________________
"Life is all about choices & respect"
|