Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Addiction - 9 Augustus , First Dutch TranceAddict Party
Pages (32): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Ehmm mag je daar ook pillen gebruiken. Want ik wil dan misschien mijn eerste pilletje gaan nemen. Want normaal ga ik alleen naar kroegen. Ohja ik ben trouwens nieuw hier. Mag ik dan wel al op zo'n ta feest komen?? Verder heb ik ook wel eens mensen op een feest met een TA shirt gezien. Dat zag er echt heel vet uit. Maar zo'n shirt krijg je zeker niet zomaar. Dan moet je zeker hier een soort of leider ofzo zijn.

Naja iedergeval hoop ik hier een leuke tijd te hebben.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post May-25-2002 16:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Remy D
Ehmm mag je daar ook pillen gebruiken. Want ik wil dan misschien mijn eerste pilletje gaan nemen. Want normaal ga ik alleen naar kroegen. Ohja ik ben trouwens nieuw hier. Mag ik dan wel al op zo'n ta feest komen?? Verder heb ik ook wel eens mensen op een feest met een TA shirt gezien. Dat zag er echt heel vet uit. Maar zo'n shirt krijg je zeker niet zomaar. Dan moet je zeker hier een soort of leider ofzo zijn.

Naja iedergeval hoop ik hier een leuke tijd te hebben.

nee man, pillen zijn slecht!

ghehehe

Old Post May-25-2002 16:27 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by TranceFool
9 augustus das een mooie datum....

Maaruh wrom laten we niet wat meer mensen draaien zodat het ook wat later is afgelopen???

misschien dat die discotheek daar geen vergunning voor heeft ?

Old Post May-25-2002 16:51 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by DJ_Siesta

misschien dat die discotheek daar geen vergunning voor heeft ?

oww wissik niet......wist ook niet hoe dit allemaal ineens is geregeld, das logisch dan

Old Post May-25-2002 16:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by TranceFool

oww wissik niet......wist ook niet hoe dit allemaal ineens is geregeld, das logisch dan

ik weetet ook niet 100 %, maar tenminste dat denk ik

GreetZ

Old Post May-25-2002 17:16 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Effe voor de duidelijkheid!:

De leeftijd is geen probleem, als je toch twijfeld en je ziet er uit als een kind van 13 dan stuur je maar effe je pic naar mij....dan zetten we die op de zwarte lijst

Over de tijden en dj's.......het is dus gewoon een discotheek in het centrum van Ede, practisch naast de disco is een NS station (ede-centrum), de tijden zijn dus gewoon normaal.

Het wordt een open feest..waarom? omdat we denk ik niet de hele meut vol hebben, en dat willen we dus wel.
Dus als tip geef ik om vroeg te komen, der kunnen er maar 500 in.
Oja, lijk tme logisch dat je vroeg komt..omdat je natuurlijk alle 4 de DJ's wilt zien.....anders ben je geen Die-hard TA'er

Ik ga binnenkort een andere flyer maken, of is hij wel okee? geef je mening.........daarna zullen we hem laten drukken en gaan we de straat op.

Natuurlijk komen er vragen of TA'ers misschien korting kunnen krijgen.
Dit is een lastige kwestie....als iemand maar effe weet dat je korting kan scoren is een accountje op TA.com zo gemaakt."ja meneer ik heb ook een accountje op TA, paas mij die korting maar"
NIETDUS, ik moet dit nog even met Alpha overleggen......wordt dus vervolgt

alle vragen zijn welkom.

Old Post May-25-2002 18:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

ik vind het wel logisch dat je gen korting krijgt, ik ben al blij zat dat zoiets wordt georganiseerd voor ons

En dan kan je eindelijk de TA dj's zien

Je mag ook de entree met een eurootje verhogen hoor ghehehe

Mogen wij ook reclame maken voor deze party? Spammen op andere sites/forums etc.

Old Post May-25-2002 18:30 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave

quote:
Originally posted by Optimus

Mogen wij ook reclame maken voor deze party? Spammen op andere sites/forums etc.

Nee doe maar niet, alleen als het 100% rond is.
Hou deze datum in je agenda vrij!!!!!!!

Old Post May-25-2002 18:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by New Wave

Nee doe maar niet, alleen als het 100% rond is.

doe ik
ik kom zeker weten

Old Post May-25-2002 18:39 
DJ Bazz
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

ik zal er zeker proberen te zijn, maar alleen wordt het wel een probleem met het vervoer. (DJ Bazz kijkt de andere noorderlingen aan)
misschien dat ik in ede kan slapen, heb daar een hele vage kennis wonen (de vriend van een nichtje van mij), maar dat wordt moeilijk, eerst maar es afwachten wie er nog meer gaan vanuit het noorden

had trouwens wel een idee dat er iets aan de gang was met een feestje te organiseren, voor mijn gevoel moest dit ook best mogelijk zijn. ik wilde het zelf ook al een tijdje terug proberen, maar het probleem was toen dat de afstand veelste groot was.

enneh als je trouwens nog iets nodig hebt, van vette geluids- of audioapparatuur, visuals (misschien opnames maken??) tot je flyerdesign aan toe, of wat anders dan ook, geef mij maar een gil, ik heb connesties zat, die dit soort zaken wel vaker regelen.

edit:
bedenk me net dat ik Dj astrid nog kan regelen, laatst had ik nog contact met het boekingsbureau, ze was nu op vakantie, en ze gaat waarschijnlijk ook gewoon komen, dus als je nog plaats kan maken in de line-up en 121 euro aan mij geeft, dan staat astrid wat mij betreft op het feest. dus zeg het maar

(damn je had dit gewoon eerder bekend moeten maken dat je er mee bezig was, iig aan mij, had misschien nog wat voor je kunnen doen)

Last edited by DJ Bazz on May-25-2002 at 19:35

Old Post May-25-2002 19:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Bazz Click here to Send DJ Bazz a Private Message Visit DJ Bazz's homepage! Add DJ Bazz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave

We blijven bij het TA concept, dat staat vast.
Over design, we houden het in onze eigen hand. das het leukst.
Dat maakt het compleet.

Old Post May-25-2002 19:53  Netherlands
DJ Bazz
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by New Wave
We blijven bij het TA concept, dat staat vast.
Over design, we houden het in onze eigen hand. das het leukst.
Dat maakt het compleet.

ok is goed,
ff over het logo, misschien een idee om het TAlogo (mannetje met gebogen hoofd) te gebruiken?

verder succes met organiseren

Old Post May-25-2002 19:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Bazz Click here to Send DJ Bazz a Private Message Visit DJ Bazz's homepage! Add DJ Bazz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Addiction - 9 Augustus , First Dutch TranceAddict Party
Post New Thread    Post A Reply

Pages (32): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackoldskool uplifting ('99) [2003] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCirez D - "Knockout" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:06.

Forum Rules: