|
ik zal er zeker proberen te zijn, maar alleen wordt het wel een probleem met het vervoer. (DJ Bazz kijkt de andere noorderlingen aan)
misschien dat ik in ede kan slapen, heb daar een hele vage kennis wonen (de vriend van een nichtje van mij), maar dat wordt moeilijk, eerst maar es afwachten wie er nog meer gaan vanuit het noorden
had trouwens wel een idee dat er iets aan de gang was met een feestje te organiseren, voor mijn gevoel moest dit ook best mogelijk zijn. ik wilde het zelf ook al een tijdje terug proberen, maar het probleem was toen dat de afstand veelste groot was.
enneh als je trouwens nog iets nodig hebt, van vette geluids- of audioapparatuur, visuals (misschien opnames maken??) tot je flyerdesign aan toe, of wat anders dan ook, geef mij maar een gil, ik heb connesties zat, die dit soort zaken wel vaker regelen.
edit:
bedenk me net dat ik Dj astrid nog kan regelen, laatst had ik nog contact met het boekingsbureau, ze was nu op vakantie, en ze gaat waarschijnlijk ook gewoon komen, dus als je nog plaats kan maken in de line-up en 121 euro aan mij geeft, dan staat astrid wat mij betreft op het feest. dus zeg het maar
(damn je had dit gewoon eerder bekend moeten maken dat je er mee bezig was, iig aan mij, had misschien nog wat voor je kunnen doen)
Last edited by DJ Bazz on May-25-2002 at 19:35
|